לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Dear Diary

"אל תחשוב-זה מגיע אחר כך.עליך לכתוב את הטיוטה הראשונה שלך עם הלב.אתה משכתב עם הראש.המפתח העיקרי לכתיבה הוא לכתוב,לא לחשוב"! (Mike.R)
לפני שנתיים. 29 באוגוסט 2021 בשעה 21:46

18:20 בערב,קרון רכבת בדרך חזרה הביתה

"וואו ,אני גמור מעייפות.."
בימים האחרונים אני מגבה מישהי מסניף אחר שמאומתת לקורונה מה שגורם לזה שאני טוחן משמרות בשני מקומות ,נוסע המון בתחבורה ציבורית לכיוונים שונים בארץ ועייף ברמות אחרות(חרא על החיים שלי!🤦‍♂️)

"אנמנם עד שהרכבת תגיע לתחנה.." חשבתי לעצמי ופתאום קיבלתי הודעת Whatsapp מא' מהחדר כושר:

"אתה מתאמן היום אחי?"

( א' הוא בחור פחות או יותר בן גילי שמתייעץ איתי על דברים בתחום הכושר והרבה זמן מנסה לקבוע איתי כדי שנוכל לעשות אימון יחד)

"בכל מקרה תכננתי להתאמן היום ויש לי בתיק את כל הציוד אז למה לא..?" אמרתי לעצמי


"אשלח לך הודעה כשארד מהרכבת ואדע פחות או יותר מתי אגיע לחדר כושר"

 

19:20 בערב,חדר כושר צפון הארץ

הגעתי לחדר כושר וראיתי את א' מחכה לי בכניסה ואחרי שיחה זריזה ועדכון מה התוכנית אימון שלי להיום ואיך היא תתבצע(אני עושה ראשון והוא אחריי)ניגשנו לעבודה 💪🏻

כשעמדתי להתחיל את התרגיל הראשון הוא שאל "איזה משקולות להביא לי?"

היה לי די מוזר כי אני יכול (ותכננתי) להביא בעצמי אבל אם הוא עד כדי כך מעוניין למנוע את הקאדר הזה ממני למה שאסרב 😅? משם זה המשיך ל-להביא את הפלטות כשהייתי צריך להעלות משקלי עבודה ,להוריד אותם ולהחזיר למקום כשסיימתי ,להחליף אביזרים במכונות לפי הצורך שלי וממש לפני סוף האימון גם נתפס לו שריר שמנע ממנו את המשך האימון שלו(מה הפלא עם איך שהוא טורטר? 🤣) אבל לפני שהלך אמר שהיה אחלה אימון והוא מחכה לפעם הבאה..תכלס?עם זונת אימון כזו? גם אני ;) 

 

לילה טוב :)

 

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י