שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Dear Diary

"אל תחשוב-זה מגיע אחר כך.עליך לכתוב את הטיוטה הראשונה שלך עם הלב.אתה משכתב עם הראש.המפתח העיקרי לכתיבה הוא לכתוב,לא לחשוב"! (Mike.R)
לפני 4 שנים. 17 ביולי 2019 בשעה 9:28

07:30 בבוקר,בית.

בוקר טוב :)

קם אחרי שינה מעולה..מסתכל בשעון..וכבר שם לב שאני מאחר 🤦🏻‍♂ לא חושב שהייתי קם כל כך מוקדם(כן בשבילי זה מוקדם) אם לא הייתי קובע עם הבת זוג.

קבענו בכניסה לסופר ב-07:30(כי זין אצא יותר מאוחר מהמזגן ביום שרב הזה.) אז התארגנתי זריז ומיהרתי לסופר..

פגשתי את א'(הבת זוג שלי) בכניסה עם עגלה ושני מוצרים שאני לוקח תמיד(מכירה אותי כבר ❤) עשינו סיבוב מעבר מעבר גם אם ידענו בידיוק מה אנחנו צריכים ואיפה זה(יש משהו כיף בסיבוב בסופר) בכל אופן באחד המעברים א' הייתה קצת מאחורי ואני בידיוק התקדמתי לכיוון הקופות מעבר לפינה ומולי פתאום הופיעה מישהי שברגע שראינו אחד את השנייה הדבר הראשון שיצא לה מהפה זה "וואו איזה גופה" חשבתי שלא שמעתי טוב(כי מי אומר דברים כאלה בקול? 😂) ומיד אחריי הופיעה א' שאמרה שרוצה להגיד לי משהו אבל חיכתה שנגיע לקופות וכשהגענו שאלה "שמעת מה היא אמרה?" עניתי "נדמה לי שכן אבל אני לא בטוח" אחרי שהבנו ששנינו שמענו את אותו הדבר(תהליך שהיה מצחיק ומביך) התחלנו להעמיס את הקניות על המסוע ופתאום אותה אישה נעמדת מאחורי א' בתור ופשוט בוהה בי שם מוצרים בשקיות..מובך ומוחמא ניסיתי להתעלם ולהמשיך להעמיס מוצרים עד שסיימתי ויצאנו אני וא' מהסופר ושנייה אחרי אמרה לי " שמת לב שהיא בהתה בך..?"

כל כך שמח שזכיתי בבת זוג מפרגנת שכזו ❤

וכל כך שמח על הליטוף אגו המחפיץ הזה על הבוקר 😍😂

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י