שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Dear Diary

"אל תחשוב-זה מגיע אחר כך.עליך לכתוב את הטיוטה הראשונה שלך עם הלב.אתה משכתב עם הראש.המפתח העיקרי לכתיבה הוא לכתוב,לא לחשוב"! (Mike.R)
לפני 4 שנים. 13 באוגוסט 2019 בשעה 22:11

ערב של יום שני 20:30

אני והבת זוג בידיוק חזרנו מהעבודה..

הרוגים מעייפות מגיעים אליה הביתה להכין תיק וללכת אליי לישון ופתאום היא שואלת "...אתה אוהב אותי?" ועניתי "כן,ברור" ואז היא אומרת לי שהיא מצאה לי לינקים לשני סרטים שהייתי מוכן לעשות דברים שהשתיקה יפה להם בשביל שישיגו לי אותם(הדברים הכי הארדקור שאתם מסוגלים לחשוב עליהם.) יש לי את הבת זוג הכי מדהימה בעולם!

אחרי 40 דקות בערך הגענו אליי והתחלנו להכין ארוחת ערב(אחרי שעצרנו בסופר לקנות קצת דברים טעימים שנוכל להכין לכבוד המאורע) ותוך כדי קיבלתי שיחה דרך מכר משותף שהציע לי אקסטרה כסף לחודש הזה(הזכרתי כבר את התוכנית בת החודשיים שלי שבשבילה אני צריך את הכסף?) ושיהיה מספיק אנשים לעבודה הזו ככה שיהיה מקסימום כסף במינימום זמן ומינימום התאמצות(אל תאמינו להצעות כאלה,סעמק.)

בוקר יום שלישי 06:30

התארגנות זריזה לעבודה ויצאתי..הגעתי למקום ואז הבנתי..מעט זמן זה לא יהיה.. וחצי מכמות האנשים ירדה..lucky me הצלחתי להישאר חצי מהיום(במקום יום שלם) ולקבל סכום מלא על הזמן שהייתי אמור להיות.

אומנם הכסף שקיבלתי הולך עכשיו למינוס שיצרתי מהתנהלות כלכלית מוטעה(לא ברמה של למכור כליה אבל גם לא מינוס של כמה שקלים)  אבל היי גאה בעצמי שמתחיל לסגור את החובות שלי(ובכיתי רק קצת שהכנסתי את הכסף למינוס אז אני בכלל גיבור.)

איך שחזרתי חזרה הביתה(איפשהוא בין המקלחת לבין הקריסה על הספה)קיבלתי הודעה מהעבודה הזמנית שלי שרוצים שאעבוד שם באופן קבוע..עכשיו יש לי לחשוב על איך אני חותך משמה או איך אני משלב את זה עם העבודה החדשה(במידה ויתאפשר והם יבינו שזו עבודה צדדית ולא ראשית מבחינתי)

אבל היי ככה יהיה לי מספיק כסף והחצי הראשון של התוכנית בת החודשיים שלי יושלם במאה אחוז(יש!!!)

גאה בעצמי :)

 

* נכתב באמצע הלילה כי אני כבר תקופה ארוכה לא מצליח לישון לילה שלם כמו בן אדם..סעמק. *

 

 

gayaviv - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 4 שנים
טלי35​(שולטת) - נשמע נהדר (:
לפני 4 שנים
-SCORPIO-​(אחר) - אכן ❤
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י