שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Dear Diary

"אל תחשוב-זה מגיע אחר כך.עליך לכתוב את הטיוטה הראשונה שלך עם הלב.אתה משכתב עם הראש.המפתח העיקרי לכתיבה הוא לכתוב,לא לחשוב"! (Mike.R)
לפני 4 שנים. 11 בספטמבר 2019 בשעה 13:26

אחת משעות הבוקר המוקדמות,תחנת אוטובוס

"פאק,מה זה החושך המוגזם הזה?" שאלתי את עצמי תוך כדי שאני מתקדם לתחנת אוטובוס ברחוב נטול תאורה בתוספת שמיים חשוכים ונזכר שהפעם האחרונה שיצאתי בשעה כזאת הייתה בצבא

"צריך לשלוח מכתב לעירייה לגבי זה(ופשוט לקוות שבאמת יעשו עם זה משהו) זה ממש מכניס לדיכאון".

(עדיין) שעות הבוקר המוקדמות,מקום העבודה שלי

"הגעתי לכניסה הנכונה?" חשבתי לעצמי בעוד אני עומד מול הכניסה הסגורה ומנסה להבין אם הגעתי למקום הנכון..למזלי בדיוק הגיע  מישהו נוסף והבנתי שכן.

היום זה יום עבודה שונה ממה שקורה בדר"כ והכנתי את עצמי כבר שהיום אעבוד קשה אבל להפתעתי היה יום ממש קל שכלל בתוכו המון משימות מפגרות שחייבים לעשות (לדוגמא-לספור כמה יחידות יש ממוצר מסויים) והכרת חברים חדשים שעבדו איתי באותו היום(כשיש במקום העבודה הרבה עובדים לא באמת יוצא לך להכיר את כולם..במיוחד אם אתה עובד חדש) .

אחרי כמה שעות של עבודה נשארנו אני ועוד עובד אחד לשעות נוספות (מה אכפת לי..עוד כסף לתוכנית שלי) אחרי שסיימנו את כל המטלות של היום הלכנו לאכול..אחרי כמה מקומות שפסלנו הגענו למקדונלדס ששם הוא הזמין מילקשייק(נראה כמו זרע בכוס אבל זה לא העניין שלי)ואני לא הזמנתי כלום (חוץ מזה שאני בדיאטה..למי יש חשק לאכול אחרי שראיתי איך המילקשייק הזה נראה 😂)

הוא קיבל את המילקשייק והתפצלנו כל אחד לאוטובוס שלו..אחרי בערך 2 דקות הרגשתי רטט בפלאפון ועל המסך הופיעה הודעה..

 

"שמע (כאן הופיע השם שלי) צריך למצוא יום ולצאת לאן שהוא יחד זורם?"

 

הופתעתי.. אבל בהחלט היה לי נחמד לקבל הודעה כזו ובמיוחד שדבר כזה לא כזה נפוץ(שגבר מזמין גבר להיפגש..ששניהם סטרייטים כן?)

 

אז התחיל איתי גבר..ואהבתי את זה ;)

 

נ.ב-קבענו


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י