בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת חדשה

פה אשתף בסיפורים, חוויות, דברים שלמדתי, רגשות ועוד.
לפני 5 שנים. 6 במרץ 2019 בשעה 17:18

שמעתי דפיקה חלשה בדלת אמרתי "אחותי את יכולה להיכנס, את יודעת שאת לא צריכה לדפוק". הדלת נפתחה ראיתי את אנה עומדת משפילה מבט אמרתי "מה את עושה? תכנסי כבר". איך שחכתי שקבענו? אמרתי "שבי אני בינתיים אביא לנו עוגה ומשהו לשתות". הוצאתי מהמקרר קולה, תפוזים, לימונדה וענבים כי לא ידעתי מה היא אוהבת לשתות. שמתי מעל בקבוק הקולה כוסות ופרסתי שתי חתיכות מהעוגה. אחותי בדיוק הגיחה משום מקום. קורל אמרה "היי אלי, יש לך אורחת?" אמרתי "איך ידעת?" היא ענתה "בגלל שתי הכוסות". נאנחתי לא ממש היה לי כוח להסביר לה עכשיו. האם בכלל כדי לי לספר לה את האמת? אחרי הכול היא בכול מקרה תבין מתישהו מה אנחנו עושות. היא בטוח הייתה מספר לי אם זה היה הפוך. חוץ מזה היא אחותי הגדולה אני צריכה לסמוך עליה יותר היא עזרה לי כשהייתי בדיכאון וצמודה למיטה. אמרתי "זאת משהי מהבית ספר שלי. אני יכולה לספר לך אחר כך מה קורה ביננו?" היא הסתכלה עלי כמה דקות בלי להגיד כלום ואמרה "כן בטח את יכולה לסמוך עלי". אמרתי "תודה, אני צריכה ללכת". נכנסתי לחדרי אנה נראתה מעופפת קצת מה שלדעתי היה חמוד. אמרתי "סליחה שגרמתי לך לחכות". היא אמרה "לא זה בסדר..." התיישבתי הגשתי לה עוגה ואמרתי "מה את אוהבת לשתות?" היא הרימה את מבטה סורקת את כול השתייה על השולחן לבסוף היא אמרה "לימונדה זה בסדר". מזגתי לה לימונדה ולי קולה. אמרתי "איך יצאה העוגה?" היא לקחה ביס מהעוגה ואמרה "טעים". היא עשתה פרצוף כזה מתוק שלא יכולתי יותר ולקחתי תמונה שלה כמובן שהיא לא שמה לב. אחרי שגמרנו לאכול ולשתות אמרתי "תקשיבי אני לא יכולה לקבל אותך ככלבה שלי-" היא קטעה אותי "אבל למה?" אמרתי "תני לי לסיים את המשפט. פעם אחרונה שאת קוטעת אותי ברור?" היא אמרה "כן סליחה אל". אמרתי "בכול מקרה את לא יכולה להיות הכלבה שלי עד שאנחנו לא נתאם גבולות וצפיות אחת מהשנייה. אחרי זה נחתום על כך כהסכם בין שליטה לנשלטת ורק אז נוכל להתחיל". היא אמרה "אוקי הגבולות שלי הם מדיקל, צואה, חניקות וצלקות". חשבתי קצת ואמרתי "את מוכנה להתפשר על ביזאר קל?" היא חשבה קצת ואמרה "כן אך לא יותר מכך השאר הם גבולות אדומים". רשמתי הכול על דף ואמרתי "אלה כול הגבולות שלך?" היא הנהנה לחיוב אמרתי "אם כך בסדר. מה הציפיות שלך ממני?" אנה חשבה קצת ואמרה "להיות קשוחה איתי ולחנך אותי כמו שצריך אך גם להיות רכה כשצריך. אני מצפה שאת רואה שאני במצב קשה להיות שם בשבילי, לחבק ולנשק אותי". אמרתי "זו גם ההשקפה שלי כשולטת זה חלק בלתי נפרד ממי שאני". היא חייכה אמרתי "מה בקשר לפנטזיות? לי יש בעיקר על כך שאת כלבה שלי אבל עוד כמה דברים. מה הפנטזיות שלך?" אנה אמרה "להיות כלבה של משהי כבר אמרתי לך". רשמתי הכול אמרתי "את רגישה למשהו?" אנה אמרה "אני רגישה לאגוזים בלבד". אמרתי "אוקי, זו פעם ראשונה שלך?" היא אמרה "כן". אמרתי "בכול שבוע נסכם איך היה השבוע? מה אהבת ומה פחות אהבת". היא הנהנה לחיוב. אמרתי "בכול מקרה את יכולה לדבר איתי בכול זמן אני פה להקשיב". היא אמרה "בסדר".

פלשבק

טל ואני ישבנו על המיטה בחדר שלה שהיא אמרה "בואי נשחק משחק". אמרתי "משחק?" היא אמרה "כן את תהיה השפחה שלי ואני השליטה שלך". אמרתי "ומה יהיו החוקים?" היא אמרה "אנחנו נהיה זוג והחוקים יהיו בואי נראה". אמרתי "ורוד כמילת ביטחון כי אנחנו שונאות ורוד". היא אמרה "כן ויהיה אסור לך לגמור ללא הסכמתי". אמרתי "ואקרא לך רק שולטת ולא משהו אחר ואת תקראי לי שפחה". היא אמרה "כן ואנחנו תמיד נוכל לסיים את המשחק". אמרתי "ואם אנחנו לא מסכימות למשהו נפסיק את הסקס ונגיד מה הבעיה". שתינו צחקנו אך משהו הרגיש נכון במשחק הזה אך שתינו ידענו שאסור שאף אחד ידע על המשחק שלנו.

סוף פלשבק

אמרתי "תקשיבי לחוקים שלי עכשיו טוב, טוב כי אני יגיד אותם רק פעם אחת. חוק 1: מילת הביטחון היא שוקו להפסקת הסשן. חוק 2: את גומרת רק שאני מאשרת לך. חוק 3: את קוראת לי אך ורק בכינוי נסיכה כול עוד את כלבת אימונים שלי. חוק 4: את תקבלי אותי בעמידת מוצע שאלמד אותך אותה. חוק 5: את מהיום תקראי כלבה שלי מה שאומר שאת מקולרת לי כול אדם שירצה ליצור איתך קשר צריך לעבור דרכי. חוק 6: מערכת היחסים הזאת תימשך שנה בלבד. חוק 7: כול אחת מהצדדים יכולה לבטל את מערכת היחסים הבדסימית." אנה הסתכלה עלי באימה ואמרה "למה רק שנה?" אמרתי "בסדר אני ישנה את חוק 6 אם תגרמי לי להתאהב בך בתום השנה הזו נעשה חוזה חדש בוא תהיה כלבה שלי לנצח אך זה לא יהיה כול כך קל". היא אמרה "בסדר". רשמתי הכול על דף כול אחת מאתנו חתמה וכך נוצרה מערכת יחסים חדשה ומסקרנת שלי ושל אנה. אך ידעתי בתוך תוכי שליבי לא יהיה שייך לילדה הזו לא משנה מה כי ליבי מרוסק בתוך גופי. באותו יום ראיתי מבט נחוש של אנה לגרום לליבי להיות שלה אך מבטי נשאר קפוא בידיעה שאהבת חיי מתה לפני חמש שנים.        

The Catwoman​(נשלטת) - זה ממש חמוד :)
ומאוד מסקרן, מחכה להמשך!
לפני 5 שנים
donz​(בוצ׳ה שולטת) - המשך יעלה ביום שני ; )
תודה על התגובה.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י