סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Young,wild and free

When the decision is made, go all in
פה לשתף במחשבות, ברצונות ובחלומות... תהנו:)
לפני 3 שנים. 4 באוגוסט 2020 בשעה 7:47

**מי שלא קרא את חלק א' נא להשלים לפני קריאת חלק ב**

*האינטרקום מצלצל*

שירן מביטה אליי ישר לעיניים עם חיוך מאוזן לאוזן, מסתובבת ורצה לכיוון הדלת הראשית. אני, עדיין לא מאמין איך אני בסיטואציה הזו, עם מסכת עור על הפנים, ערום, קשור למיטה בצורת כוכב, לאחר סשן השפלות רציני. 

אני שומע צעדים מתקרבים לדלת, שירן נכנסת עם סטראפ און ביד אחת, ודילדו שאמור להתחבר אליו ביד השנייה. כשראיתי את הדילדו, אני דיי בטוח שהחסרתי פעימה. במבט מהיר, הוא כמעט פי שתיים ממה שיש לי בין הרגליים באורך, ובעובי. אמאל'ה. 
שירן ראתה את העיניים שלי נפערות מתחת למסיכה, ואיכשהו החיוך שעל הפנים שלה רק גדל. "ליאור חמודי, אני רוצה שתכיר את חברה שלי, היא התעקשה לראות אותך במציאות כדי להאמין, היא אומרת שהכל עניין של הזווית של המצלמה, ולא מאמינה לי שזה אמיתי!! זה בסדר?", כמובן עוד לפני שעניתי התפרצה פנימה בחורה, קטנה, לדעתי לא יותר מ1.55, ברונטית, שחומה עם עיניים קצת מלוכסנות (משהו שאני מאוד אוהב דרך אגב). אני עוד מעכל את מה שקורה והיא פוצחת בצווחת התרגשות "אני לא מאמינה!! זה נכון באמת!!!" אמרה תוך כדי שהיא קופצת על המיטה עם הברכיים בין רגליי ובוחנת אותו מקרוב. "אני יכולה לגעת??" שאלה בהתלהבות. שירן כמובן הסכימה והלכה בינתיים להרכיב את הסטראפ און ולהתכונן. בינתיים אני שם לב, שאני זקוף במלוא תפארתי (שמתברר שאין כלכך תפארת בזה), ולין (חברה של שירן) כבר אוחזת בו.

 

"שירן תראי!! כשאני מחזיקה רואים רק את הכיפה! שיואו מאיפה מצאת אחד כזה?? ניצחת בגדול נראה לי אף אחת לא תמצא פיצי כמו שלו", אני מרגיש את חום היד שלה עליו, הבטן מתכווצת ואני כולי כתוצאה מכך קופץ קצת, היא ישר שמה לב. "אתה אוהב את זה מתוקי?" אמרה תוך כדי שהיא מורידה את הראש כלפיו ומוציאה לשון, לאט לאט מתקרבת לקצה שלו ונותנת ליקוק קל על הכיפה. וואוו. ללין, הקטנה, היה מחשוף קטן אבל שמתאר הרבה, ואני לא יכלתי להשאר אדיש לזה. הרגשתי את הריגוש עולה, ככל הנראה  הסיטואציה שבה מצאתי את עצמי, הנוכחות של שתי בחורות מולי ערום שזה משהו שעוד לא חוויתי, עצם היותי קשור וחשוף, ונתון לשליטתן, הייתה משהו שלא יכולתי להתמודד איתו. בלי שהספקתי להזהיר מראש פלטתי אנחה גדולה ומתוך הכיפה הקטנה שלי יצאו 3 פריצים גדולים אחד אחרי השני יש אל תוך הפרצוף של לין. לין קפצה אחורה בבהלה, ואחרי שעיכלה את הסיטואציה, החל רצף של צחוק מתגלגל. "גם קטן וגם גומר מהר?? אבוי לנו, על מה נפלנו". שירן הסתובבה חזרה אלינו כדי לראות מה קורה, אני עם הראש אחורה מתנשף מהאורגזמה, רואה אותה מסתובבת עם דילדו באורך 20 ס"מ מחובר למותניים שלה. 

 

"ליאור, אתה עושה לי בושות ליד חברה?? מה זאת ההתנהגות הזאת??" אמרה ולפני ששמתי לב שיגרה לי אגרוף לתוך הביצים. בום, שקט, בחילה, כאב אינסופי. הביצים שהרגע שחררו את זרעם חטפו בומבה שעוד לא חוו כמוה מעולם. מנסה להתקפל אבל לא יכול בגלל שכל גפיי קשורים. לין בינתיים מתפוצצת מצחוק תוך כדי שהיא מנקה את הפנים שלה עם מגבון. אני מרגיש דמעות עולות לי לעיניים. כאב כזה לא חוויתי בחיים. הוא כמובן הצטמק בחזרה, חזר לכונכייה שלו.
בזמן שאני מנסה להסדיר נשימה ולהרגיע את הכאב, שירן שאלה את לין אם היא נשארת פה לכל התהליך? או שהספיק לה. "אחרי שהוא ירה לי על הפנים, ברור שאני אשאר לראות אותו נענש, מה נראה לך?" אמרה והוציאה בינתיים את הטלפון כדי להעלות את 2 החברות הנותרות בוידאו. "היי, מה שלומכן?? אז הבאתי לשירן את הסטראפ און, וכבר נכנסתי כדי לוודא שזה לא רק הזווית של המצלמה, וזה באמת לא!! הוא ממש פיצי. החזקתי אותו ורק הקצה בלט מהיד שלי, והיד שלי קטנה!! ולא רק זה בנות, הוא גמר תוך 10 שניות בזמן שאני רק מחזיקה. עכשיו שירן הולכת להעניש אותו על ההתנהגות הזו, אז אני רק אניח את הטלפון בזווית שתוכלו לראות ונתחיל!!" וכולן צווחות בצד השני מהתרגשות.

לין הניחה את הטלפון העל הכסא כך שהמצלמה מכוונת כלפיי מהצד קצת באלכסון. אני, עדיין מתאושש מהמכה, רפוי לגמרי. לין, מפנה את המקום שלה מבין רגליי לשירן, ושירן תופסת את מקומה. שירן נשענת קדימה מעט, ומניחה את הדילדו ליד הזין שלי. תדמיינו נעל של תינוק, ליד נעל של אדם בוגר מידה 45, זה המראה שעומד כרגע לנגד עיניהן של שתי בחורות, לא ברור אם הן רוצות לצחוק או לבכות. "הוא כבר גמר פעמיים היום בנות, בואו נראה אם הוא כלכך אוהב לקבל בתחת שזה יביא אותו למספר 3... למרות שקשה לי להאמין שמדבר כזה קטן יכול לצאת כלכך הרבה". היא לקחה חומר סיכה, ומרחה על האצבעות שלה, והופ, הכניסה שתי אצבעות לתוכי. הרגשתי קפיצה קטנה בזין, פאק. זה טוב. מה היה מאמין? לין ציינה בפניה ש"נראתה קפיצה קטנה" ושנראה לה שאני אוהב את זה. שירן התחילה לזוז שם, קדימה ואחורה למעלה ולמטה, ימינה ושמאלה, ואני לאט לאט שוכח מהכאבים ומתחיל לפתח זקפה. אחרי בערך 30 שניות של עיסוי שם למטה, אני כבר שוב במלוא תפארתי (לא שיש הרבה במה להתפאר.. שוב), ליד הדילדו, ועכשיו תדמיינו נעל של ילד בכיתה ג', לא בגן, ליד נעל של אדם בוגר, מידה 45, זה המראה שהן רואות לנגד עיניהן. 

אחרי שכולי זקוף, הבנות צועקות לשירן מהטלפון "נראה לנו שהגיע הזמן לדבר האמיתי", שירן, שעד אותו הרגע הייתה דיי צייתנית להן, המשיכה בגישה זו ומרחה חומר סיכה על הקצה של הדילדו. אני פוחד, על אמת פוחד, שהדבר הזה ייכנס אליי, אבל כבר מבין שאין לי עם מי לדבר. הדופק שלי עולה, ואני מנסה כמה שפחות לכווץ שם למטה כדי שלא יכאב יותר מידי. לזכותה של שירן ייאמר, שהיא כן עשתה את זה ברגישות, והתחילה להכנס לאט לאט. קודם כל הכיפה, פאק, איזה עובי, אני מרגיש את הזקפה שלי מתחזקת. אחרי כמה תנועות קטנות של חימום, הכניסה עוד כמה ס"מ, קצת כואב, אבל גם מדהים. ואז עוד קצת, אנחנו כבר בחצי הדרך בפנים, ואני נהנה כלכך, ואז בתנועה אחת, נכנסה עד הסוף. הרגשתי כמו ים סוף, הרגשתי מחולק ל2. פלטתי גניחה כמו שלא פלטתי בחיים. בזמן ששירן בפנים, לין התכופפה על הברכיים וקירה את פיה לאוזן שלי "ליאור, זה מה שאנחנו רוצות להרגיש כל פעם כשמישהו נכנס, שזה ממלא אותנו, שזה נוכח שם. שזה נוגע וכל מילימטר שם בפנים. אתה מבין שאתה לא יכול לספק לנו את זה?". בינתיים שירן מתחילה לצאת ולהכנס, לצאת ולהכנס, בהתחלה לאט אבל אח"כ מגבירה ומגבירה. אני מרגיש שוב על סף התפוצצות. הן רואות. שנייה לפני שאני מתפוצץ לגמרי שירן יוצאת החוצה והן רואות אותי מתפתל שם כמו מטורף!!!

"אתה חושב שניתן לך לגמור שוב כלכך מהר??? לא מגיע לך אחרי ההשפרצות האחרונות!!!" אומרת שירן ובום, עוד אגרוף לתוך הביצים, הפעם יוצאת לי צעקה שיש מצב גדול שהשכנים שמעו. עונג, כאב, עונג, בחילה, הכל מתערבב, לא ברור לי מה קורה. אני רק רואה את לין כבר מחזיקה את הטלפון ביד ומשדרת להן הכל מיותר קרוב. בזמן שאני מתפתל שירן נכנסת שוב. שוב מגבירה קצב, שוב הריגוש עולה, שוב יוצאת ושוב אגרוף! אני כבר עם דמעות, בוכה. רוצה להגיד להן לעצור אבל מצד שני כלכך רוצה שזה ימשיך.

ושוב שירן בפנים, הפעם היא לא נתנה לי זמן להרגיע כלל את הכאב, שוב היא מגבירה את הקצב רק שהפעם תוך כדי, לין נותנת לי סטירות בפנים, כדי להוציא אותי מריכוז שלא אגמור. זה לא עוזר, ואני מרגיש את זה מטפס ומטפס. ואז זה מגיע, סנסציה אדירה, השפרצה מטורפת, איך עוד נשאר כלכך הרבה?? אני בשוק. שירן ממשיכה לזיין אותי בזמן שאני יורה, לא מניחה לי. לין מצלמת בקלוז-אפ לחברות שלה. וגם אחרי שאני מסיים להשפריץ שירן ממשיכה. לא מוותרת לי. אני כבר צורח בצורה רציפה. אלוהים. 

אחרי כמה שניות שירן מפסיקה, ויוצאת החוצה. לין תופסת איזה עט שהייתה שם בסביבה ומכניסה פנימה אליי. "אתה מבין? אם אתמול הייתי עם מישהו עם זין גדול, ויום אחרי זה אני יוצאת איתך, ככה זה מרגיש. אתה מבין? אתה לעולם אבל לעולם לא תוכל לספק אותי כמו שהוא סיפק אותי, קטני". אני בקושי מצליח לעכל את מה שהיא אומרת, ובעיקר עסוק בלהכניס חמצן לגוף.

 

איי שירן. מה עשית לי...

 

 

לפני 3 שנים. 2 באוגוסט 2020 בשעה 14:22

שולחן עגול, 15 איש, חלונות גדולים ונוף להרים.

שלושה כסאות מימיני היא ישבה, אוברול מפוספס, ובלי חזייה.

 

העור שלה שזוף, העיניים כחולות...
20 שנה הפרש, אבל בין הרגלים כבר תזוזות.

 

והינה זה הגיע, היא שואלת שאלה
שלחה יד למחברת, ועיני שם נתפסה

האוברול נשען, פנה כלפי הרצפה
ושד שזוף נחשף, כמעט עד הפטמה

הצמרמורת שעברה, ניסיון להצצה
אולי אם קצת אזדקף גם אשלים את הצורה?

אך לצערי עולם אכזר, וחזרה היא נשענה..
הזדמנות כזו נוספת, בפגישה כבר לא חזרה :(

אולי בעתיד? כשנשב לעוד עסקה
או אולי לנצח תישאר, ההיא מהפגישה.

לפני 3 שנים. 29 ביולי 2020 בשעה 12:34

פברואר 2017, יום שישי בצהריים, נסעתי עם 3 חברים לשבת בבר בשוק הפשפשים ביפו. אני כבר בן 30, עדיין רווק, לא איזה פרפר גדול, אבל גם לא חסר סך הכל. החברים שלי כבר רובם נשואים, ומי שעדיין לא התחתן, נמצא בקשר רציני.
ישבנו יובל, גיא ואני.
דיברנו על החיים, על העבודה, יובל בדיוק התפטר וקצת לא ברור לו לאן הוא ממשיך, מה גם שאישתו ליאת בהריון וזה ממש לא תזמון טוב להיות במקום קצת מעורער. אבל הוא בחור אופטימי, ודיי מבריק, אז אני לא דואג לו יותר מידי.
בשלב מסוים, עלתה הנקודה המעיקה הקבועה, "ליאור, מה עם בת זוג? יש מישהי חדשה בכיוון". מלווה בגלגול עיניים מוחצן, אמרתי שכרגע לא ושאני סבבה עם זה (למרות שבינינו, כבר דיי התחשק לי להרגיש קצת פרפרים בבטן).
גיא, ציין שליולי אשתו, יש חברה מהלימודים, רווקה בת 27, שאולי יכולה להתאים לי.

בעבר, יולי ניסתה לשדך לי את בת דודה שלה, יצאנו לכמה דייטים, כבר הגענו לקרבה מינית, אבל זה לא הלך, היא לא ידעה להכיל את כל מה שאני דורש, בעיקר במיטה.
כתוצאה מניסיון העבר המר, דיי הסתייגתי, אבל גיא התעקש והפעיל קצת "ריגשי" על מנת לשכנע אותי לפחות לשלוח לה הודעה, ולראות איך זורם.
כחבר טוב, לא יכולתי לסרב לבקשתו של גיא ושמרתי את המספר שלה אצלי בנייד תחת השם - שירן לימודים יולי.
סיימנו את הבירה, נשארו עדיין כמה צ'יפסים בצלחת המשותפת אך כבר ויתרנו על התענוג וכל אחד הלך לדרכו.

לקחתי מונית הביתה, בדרך אני בוהה במסך הסמרטפון שלי, בשיחת ווטסאפ חדשה שפתחתי עם שירן, אך החלון עדיין ריק מתוכן. מתלבט. כרווק בן 30, אני כבר מכיר את הריטואל.. אני שולח הודעה, היא בד"כ עונה עם הרבה חשק (הרי אם היא לא הייתה צמאה לשידוך, זה בכלל לא היה עולה..), קובעים איזה קפה או בירה ומשם זה כבר מתגלגל. אחרי לא מעט כאלו, התחלתי להתעייף. העפתי מבט חטוף בתמונה שלה בווטסאפ. לא רואים הרבה, זו תמונה בצבע אפור לבן, רואים שם חצי גוף, מאחורה, של בחורה לבושה בשמלה שחורה, השמלה יורדת עד הברכיים, יש גם מחשוף גב דיי מרשים.. וגב חלק ויפה (לפחות חלקו השמאלי), ורואים סוף של פרצוף, מסובב קצת אחורה לכיוון המצלמה, עם חצי חיוך, אף קטן ושיער חלק עד השכמות. אני מבין שמדובר בבחורה עם גוף סה"כ חטוב יחסית, איך איני מצליח להבין יותר מזה.

החלטתי שאני אשלח לה הודעה כשאני אגיע הביתה. המונית עצרה, עליתי במעלית, לדירתי בקומה ה23 במגדלי "יו" בתל אביב (אחת הסיבות שלא הצלחתי להחזיק קשר רציני היא שאני מקדיש המון זמן לעבודה שלי, מה שמאפשר לי לחיות בתנאים יחסית טובים), נכנסתי פנימה ונזרקתי על הספה. שוב מרים את הנייד, ובוהה בחלון של ההודעה. החלטתי שיאללה , אין פה מה להפסיד ושלחתי לה -
"אהלן שירן, זה ליאור. קיבלתי את המספר שלך מגיא (בעלה של יולי), תגידי לי כשנוח לך לדבר. אחלה יום :)".

בינתיים החלטתי להכנס להתקלח, לחשוב על דברים אחרים. הלכתי לחדר והורדתי את הבגדים. בזריזות על עצמי - אני בגובה 1.75, בחור יחסית מסיבי (הכוונה לא שחיף, אלא בנוי טוב), לא חטוב משורטט אך רואים שאני חזק, הגוף שלי יחסית חלק משיערות, יש לי זקן קצר ותלתלים. הורדתי חולצה, מכנס תחתון והבטתי במראה, דיי מבסוט ממה שאני רואה, ומשום מה שם למטה, בין הרגליים, הוא גם היה כבר חצי זקוף. שלפתי מהמגירה קצת חומר סיכה והחלטתי לפנק את עצמי זריז לפני שאמשיך אח"כ בסידורים של יום שישי. תפסתי את הסמרטפון, פתחתי חלון גלישה בסתר בגוגל כרום, נכנסתי לפורנהאב והתחלתי לבהות בסרטונים המופיעים על הדף הראשי, רציתי משהו זריז, לא טקס. אחזתי באיברי ביד אחת, מרחתי אותו היטב עם החומר סיכה, ופתאום רטט - שירן.
"היי ליאור, נעים להכיר 😄 אני זמינה בכמה דקות הקרובות אם תרצה, אח"כ נכנסת למשהו עד הלילה אז זה יהיה רק מחר". בואו נגיד את זה ככה - כאחד שידוע שלא אוהב לדחות הזדמנויות, ובנוסף בדיוק איברו הנפוח מוחזק אצלו ביד לא חשבתי פעמיים, ולחצתי התקשר.

אחרי שני צלצולים היא ענתה - "הלו?"
קשקשנו קצת על הכל מיני דברים, האמת הפתיעה אותי לטובה, הייתה מאוד קלילה ומצד שני גם חדה וחריפה, דיברנו קצת על הלימודים שלה, על העבודה שלי והתוכניות לסוף שבוע. היא אמרה שהיום בערב היא כבר קבעה עם חברות, אבל שאני מוזמן להצטרף או שכבר נקבע למוצ"ש. כמובן שבחרתי את מוצ"ש, מי לעזאזל רוצה להצטרף לחבורה של בנות שהוא לא מכיר?
קבענו שנלך לשבת בבר על אלנבי, היא גרה לא רחוק, אני אפגוש אותה מתחת לבניין ונלך ברגל עד הבר.
אחרי השיחה קלטתי שהאיבר שלי חזר חזרה לגודלו המקורי, כולו משוח החומר סיכה נוצץ, אך כלכך התרגשתי מהדייט הקרב ובא שכבר קפצתי למקלחת ושטפתי אותו בלי לסיים את המלאכה.

בשבת בבוקר כבר קמתי עם פרפרים בבטן, האמת, משהו בשיחה איתה גרם לי להרגיש שיש פה סיכוי למשהו שונה, משהו חדש שעוד לא היה לי. העברתי את היום עם עצמי קצת, בצהריים קפצתי לבקר משפחה, ולקראת הערב חזרתי לדירה להתארגן לדייט המיוחל.
התלבשתי בג'ינס ארוך בצבע כחול כהה, נעלי בלנסטון חומות וחולצה טריקו עם שרוולים ארוכים בצבע בורדו. מעל כל זה שמתי מעיל עור, בכל זאת אמצע פברואר וירדתי למטה לתפוס מונית אליה.
הגעתי מתחת לבניין כמה דקות קודם, אני דייקן, בד"כ תמיד מקדים ואז מחכה בסבלנות כדי לא להלחיץ. ב20:00 היא כבר הייתה למטה, בלי לחכות להודעה שלי שתרד, בלי לאחר כי היא עדיין מחזקת את האיפור, מדויק על השנייה, בחורה כלבבי.
היא יצאה מדלת הבניין, שוב עם שמלה שחורה, לא אותה אחת מהתמונה בווטסאפ, אבל זאת הייתה פשוט מטמטמת. היא הגיעה על עקבים שחורים קצרים (3-4 ס"מ כל עקב), שהשתלבו ל2 רגליים חלקות ויפות, קצת מעל הברך התחילה השמלה שטיפסה לאגן טיפה עגלגל ואז מותן צרה ושני תפוחים יפהפיים שמוחזקים באמצעות טופ סטרפלס של השמלה. בין הכתפיים החשופות בלט אצלה השקע של הצוואר שאני כלכך אוהב.. המשכתי לגלוש למעלה וראיתי לפניי פנים מהממות, לחיים טיפה מלאים, חיוך גדול ומובך, אף קטן וסולד, וזוג עיניים ירוקות מבריקות.
"שלום" היא אמרה, לי לקח שנייה יותר מידי לענות בחזרה, אני מקווה שהיא לא שמה לב. התחלנו לצעוד לכיוון הבר, זה באמת היה 200 מטר מהבניין שלה, בדרך עושים קצת סמול טוק חסר משמעות של הכרות ראשונית על האיזור שבו היא גרה ועל מזג האוויר.

התיישבנו, לראשונה מזה הרבה זמן הרגשתי עלייה בקצב הלב בדייט ראשון, היא לעומת זאת, נראתה נינוחה לחלוטין. הדייט היה נהדר, דיברנו על כל מיני דברים, שתינו יין, כמה כוסות, עד שהראש החל להסתובב, ריכלנו קצת על גיא ויולי ובעיקר השתדלתי לא להרעיף עליה יותר מידי מחמאות כדי לא לצאת נואש, אבל היא פשוט הטריפה אותי.

אחרי כמעט שלוש שעות שחלפו מהר בלי ששמנו לב, היא אמרה שהיא צריכה לקום מחר מוקדם וליוויתי אותה חזרה אל הבניין שלה. כשהגענו למטה, לא יכולתי לעצור את עצמי ונישקתי אותה לפני שהיא תלך. היא התמסרה לנשיקה מאוד, תפסה אותי במותניים והצמידה אותי אליה תוך כדי. לראשונה מאז גיל 16, הרגשתי שהוא עוד שנייה משתגר שם למטה רק מאיזה נשיקה, אני מקווה מאוד שהיא לא שמה לב כמה הוא זועק החוצה (וגם אם כן, לא נורא). נפרדנו כל אחד לדרכנו וקבענו שפעם הבאה נקבע כשאין עבודה יום אחרי.

XXX

כל השבוע הסתמסנו במהלך היום, בערב שיחות ארוכות בטלפון, אני עובד סביב השעון והיא גם ככה שקועה בלימודים לפני תקופת המבחנים, אז לא הספקנו להתראות. הגיעה חמישי בערב, אני מתארגן וכולי נרגש ללכת לפגוש אותה שוב, אחרי שבוע שדיברנו בו כלכך הרבה אני מרגיש שאני כבר מכיר אותה חצי שנה. התלבשתי זריז, באותו הסגנון של פעם קודמת (אני לא אדם אופנתי מידי, סה"כ דיי סימפל) ותפסתי מונית אליה שוב.
כמובן שהקדמתי בכמה דק'. אך הפעם, ב20:00 לא ראיתי אותה יוצאת מהמעלית... "בסדר" חשבתי, אולי היא תאחר בדקה או שתיים. פתאום אני שומע איזה קול, ואני שם לב שזה מגיע מהאינטרקום, אני מתקרב - "ליאור?" אני שומע את קולה של שירן מבעד לאינטרקום, אני עונה לה, היא אומרת "באתי לרדת למטה אבל פתאום התחלתי להריח ריח שרוף מהדירה, אתה יכול לעלות רגע לעזור לי לחפש?", כמובן שכמו ילד מאוהב הסכמתי ישר ואף פסחתי על המעלית ורצתי במדרגות למעלה, מה שבדיעבד התברר כטעות כי היא גרה בקומה הרביעית ואני כבר לא בכושר של הפלוגה. כשהגעתי הדלת הייתה קצת פתוחה, הנחתי שהיא מחפשת את הריח ורוצה שאכנס. נכנסתי פנימה תוך כדי שאני עושה שתי דפיקות על הדלת. "נראה לי זה מכאן" שמעתי את הקול שלה מאחד החדרים. סגרתי אחריי את הדלת וניגשתי לכיוון החדר שממנו בא הקול, הדלת הייתה חצי סגורה, הזזתי אותה וקפאתי במקום.

והנה, לפניי, על מיטה זוגית, עם מצעים לבנים כמו של צימר, מוטל גוף, עירום, חלק, ופשוט מהמם. הייתי בשוק. היא שכבה על המיטה באלכסון, על הצד, רגליים סגורות, כאשר היא משעינה את ראשה על היד ומסתכלת אליי מבעד למסיכה שמסתירה רק את הפס של העיניים, דרך עיניה הירוקות. עמדתי שם ופשוט שתקתי. פתאום היא הסתובב על הגב, פיסקה את הרגליים וסימנה לי עם האצבע בתנועה של "בוא אליי" כאשר היא מכווינה אותי לבין רגליה. התחלתי לצעוד לכיוונה, היא אמרה "אף אחד לא ניגש אליי בעמידה, רד על הברכיים ומהר", אני כמובן, צייתתי. מזדחל על הברכיים עד למיטתה הגעתי לקצה, הנחתי את שתי ידיים על המיטה כדי להעלות את פלג גופי העליון אל בין רגליה, כפי שציוותה. "שנייה לפני שניגשתי אל בין רגליה היא שמה לי יד על הראש ואמרה "מעכשיו תזכור זה חוק, כדי לזכות בתשומת ליבי אתה מחוייב תחילה לדאוג לי, ורק אח"כ תקבל את הזכות שנמשיך בדברים אחרים" היא עוד לא סיימה את המשפט היא נעלה את האגרוף על השיער שלי ומשכה אותי פנימה ועמוק.

היה לה ריח כלכך טוב, היא כנראה התקלחה לפני, מעל השפתיים המושלמות של הפות שלה הייתה פלומה קטנה של שיער, בדיוק במקום הנכון. התחלתי לנשק אותה שם למטה, צרפתית עם לשון, בהתחלה עשיתי תנועות של למעלה למטה, אח"כ ימינה ושמאלה, שכרון חושים לכל כיוון, מרגיש בין הרגליים שאני עומד להתפוצץ. בשלב מסוים ננעלתי על הדגדגן, הרגשתי איך היא מתחילה לעשות תנועות קטנות עם האגן, והנשימות שלה מתחזקות. קירבתי את האצבע שלי אליה לראות האם מתאים לה שאכנס לשם, לא הייתה התנגדות ובתנועה מהירה אך עדינה הכנסתי את האצבע עם זווית ללמעלה לכיוון נקודת הג'י שלה. נפלטה לה אנחה, יופי:). המשכתי בקצב עולה לאט לאט, הרגשתי איך הגלים של הגוף שלה מתחזקים, הנשימות... ואז פתאום הרגשתי מסמרים חודרים לי את הגב, היא שרטה אותי עם שתי ידיה חזק תוך כדי שהיא נכנסת לאחת האורגזמות המדהימות שראיתי. ואז פוס, היא שוכבת אחורה נושמת בקצב מהיר, תופסת לי את השיער וזורקת לי את הראש הצידה. לא נותנת לי להתקרב.

אני יושב בפינה, רק צופה בגופה העירום והמזיע, בחזה העולה ויורד שלה, בפה הפתוח שרק רוצה להכניס פנימה חמצן, להירגע. הזין שלי עומד כמו שהוא לא עמד הרבה זמן, אני מתחיל לראות כתם רטוב מבעד למכנס מרוב כמה שנזל לי תוך כדי.. אחרי שנרגעה לה הנשימה היא פקדה עליי לעמוד. צייתתי. היא נעמדה וניגשה אליי. הסתכלתי עליה ובלי להבין מאיפה זה בא, קיבלתי סטירה. הלחי צרבה... אבל משום מה הוא רק צעק יותר שם למטה. "עשית עבודה טובה... אבל אתה עוד רחוק מלהיות שווה את היחס שלי"... "בוא נראה עם מה יש לי לעבוד פה" אמרה והתחילה להפשיט אותי. הורידה את החולצה, פקדה עליי לחלוץ נעליים, פתחה לי את החגורה והשאירה אותה בתחתונים, עם בליטה באמצע וכתם רטוב בקצה.
לפני שהספקתי להנות מהסיטואציה היא משכה למטה את התחתונים, וישר עלה חיוך על שפתיה.

מה קרה? שאלתי... "כהתנשקנו בשבת והצמדתי אותך אליי... חשדתי, ועכשיו אני רואה שהחשדות לא טעו....", מה זאת אומרת?? שאלתי והתחילו לרוץ לי כל מיני מחשבות בראש. "מה, אתה לא יודע? יש לך זין קטן".
הרגשתי כאילו נפל לי הלב לרצפה... מה זאת אומרת? מאיפה זה בא עכשיו? כאילו תמיד ידעתי שאני לא ענק, אבל קטן? הייתי עם בחורות עד היום, ואף אחת לא העלתה בעיה כזו. האם הן כולן ידעו ולא אמרו כלום? עוד לפני שהספקתי העכל, היא תפסה אותו בחוזקה ומשכה אותי לצד שני של החדר, היה לה שם כיסא משרדי על גלגלים, הושיבה אותי עליו. "עכשיו תסתום את הפה, לקטנים כמוך אין זכות דיבור", צייתתי, עדיין מבולבל ומעכל את החדשות שקיבלתי אך מנגד מגורה מאוד מהיחס התקיף. היא שלחה יד למגירה ושלפה סרט מדידה, דף מקופל ועט. היא התיישבה על הברכיים והניחה את שרט המדידה על הזין הזקוף שלי, לא לפני שהיא שואלת "זה הכי גדול שאתה יכול להגיע, נכון?" ואני מרגיש עוד נעץ בבטן ועונה בעיניים שמוטות שכן. בחצי חיוך היא הצמידה את הסרט לבסיס הזין ומשכה אותו עד קצה הכיפה - "כמו שחשבתי, 12.5 ס"מ"... היא פתחה את הדף שלה וראיתי שם טבלה מסודרת לפי שם ומספר, היו שם כל מיני מספרים, 15, 18, 21, היה אפילו 25 מה שלרגע גרם לי לפקפק שהיא רושמת שם את אורך האיבר של כולם עד שראיתי שהיא פתחה שורה חדשה ורשמה "ליאור - 12.5". במבט מהיר יכלתי להבין שלא היה עדיין מספר נמוך מזה, ושהכי קרוב אליי היה 13.5 של איזה בחור בשם רועי. היא קיפלה את הדף והכניסה חזרה למגירה והסתכלה אליי לתוך העיניים "קטני, תקשיב, קודם כל זכית להיות הכי קטן שראיתי, שזה כבר כבוד, ובמקרה שלך, זה כל החבילה, גם הביצים שלך קטנות, ועם כמה שהוא חלק עוד אפשר להתבלבל שמדובר באיבר של נער לפני בגרותו המלאה, אבל אל חשש, אני יודעת בדיוק מה לעשות עם קטנים כמוך".

היא פוקדת עליי לקום, ומצביעה לכיוון המיטה, אני מציית. מטפס על המיטה, ויושב על הגב עם רגליים קצת פסוקות. היא בינתיים מסתובבת ומוציאה מהמגירה השנייה כמה דברים. כשהיא מסתובבת חזרה אני רואה שהיא הוציאה שני דילדואים וטלפון נייד. אני מסתכל מופתע והיא אומרת שעוד מעט הכל יהיה מובן. שני הדילדואים היו יחסית גדולים, ממבט זריז באיזור ה18-20 ס"מ, וכמובן הרבה יותר עבים ממה שיש לי בין הרגליים. היא לקחה לי את הידיים וקשרה כל יד לצד אחר של ראש המיטה. לאחר מכן, היא הוציאה מסיכה לפנים וכיסתה את פניי, זה קצת כאב כי השיער בראש שלי נמשך מהעור של המסיכה. בינתיים אני מרגיש יותר מגורה מתמיד, חשוף, מושפל. היא ניגשה אל שני הדילדואים, והניחה אותם משני הצדדים של האיבר שלי תוך כדי שהיא ממלמלת "זה מאוד חשוב לפרופורציה..." ואני לא מבין על איזה פרופורציה היא מדברת??. ואז היא התיישבה לידי, תפסה את הטלפון ונכנסה לווטסאפ, היא התחילה לגלול כלפי מטה עד שהיא הגיעה לשיחה בשם "מדינת הגמדים", היא נכנסה לשיחה. "אתה רואה קטני, זאת קבוצת ווטסאפ שיש לי עם עוד 3 חברות שלי, אל תדאג, יולי לא פה. עשינו הסכם שכל פעם שמישה נתקלת בזין קטן היא משתפת את כולן, כי זה מאורע דיי מיוחד, ואני חושבת שעם אחד כמוך, יש מצב ששברתי את השיא של כולן" תוך כדי היא שולחת הודעה לבנות אם כולן שם, לא עוברות 30 שניות ויש אישור נוכחות של 100% מהקבוצה. "או, מעולה" היא אומרת ולוחצת למעלה מצד ימין על האייקון של שיחת וידאו קבוצתית. אני מרגיש שהלב שלי נעצר במקום, מה לעזאזל קורה פה?? אני מנסה להגיד לה לנתק, אבל רק הוצאתי קול וחטפתי סטירה מצלצלת "לקטנים כמוך אין זכות דיבור!!!" וכמובן שצייתי. הבנות ענו לה, היא בהתחלה כיוונה את המצלמה רק כלפיה ואז היא פצחה בקריאת אושר "בנות, אני חושבת שניצחתי! בואו תראו את השלל" והיא מסובבת את המצלמה אליי תוך כדי שהיא מתקרב. אני רואה 3 פרצופים, עם מסיכות כמובן, מביטות בי ישירות, מאושרות ומחויכות, ואני יושב שם ערום, זקוף, קשור, כשלשני צדדי דילדואים שגורמים לי להראות אפילו קטן יותר, והן צוחקות ומאושרות. היא מתחילה לקרב את המצלמה לכיוון האיבר הזקור שלי "הינה רואות, ממש כמו של ילד לא?? מדדתי לו וזה 12 וחצי סנטימטר !! זה קצת יותר ארוך מהאצבע שלי. ותראו את הביצים! איזה מכווצות וקטנות. והקטע הכי מטורף שהוא לא היה מודע!! נפלתי על לא מודע". כולן מגיבות לה בהשתאות, בהלהבות, משבחות אותה מפה עד הודעה חדשה, ואני שם, משום מה, פשוט מרגיש שאני עומד להתפוצץ.
XXX


"רוצות לראות מה קטן כזה יכול להוציא?" אני שומע את שירן אומרת ומסתכל עליה בשוק, מה זאת אומרת? מה היא מתכננת להביא אותי לאורגזמה מול החברות שלה?? היא מביאה מליד המיטה שמן תינוקות ואומרת "שמן תינוקות לזין של קטני שלי" ומשפריצה אותו ישירות על האיבר הזקור שלי. זה כלכך נעים. ואז היא שולחת את ידה ותופסת אותו, כמה שזה נעים אני מרגיש כבר ממש על הקצה. "אני אפילו לא יכולה לשפשף אותו אם אני מחזיקה עם כל היד" אמרה תוך כדי שהיא משאירה רק את האצבע והאמה וכקונטרה את האגודל. היא מתחילה לעלות ולרדת... איזה הרגשה, חברות שלה מסתכלות ישירות, מאושרות. היא מגבירה את הקצב ואני מרגיש שאני כבר לא מחזיק, ואז..... הבטן מתכווצת, הראש מסתובב, אורגזמה מטורפת שעוד לא חוויתי בחיי כזאת, יוצאים מטחים מאוד גבוהים, עד הכתפיים וגם מעבר. שירן ממשיכה, סוחטת אותי עד הסוף, עד שאני משתנק ומתקפל, תוך כדי שהחברות שלה מוחאות כפיים בהתלהבות. "לפחות הוא יורה יפה" שירן אומרת....

פתאום, החליטה אחת החברות שלה לבוא בהברקה שאין כמותה - "שירן, אולי תתני לו להרגיש איך מרגיש זין אמיתי??", אני הסתכלתי על שירן, במבט כמעט מתחנן מתחת למסיכה מקווה שהיא מצליחה להבין את זה מבעד לעיניים שלי שהיא רואה, מיותר לציין שזה לא עזר ואחרי כמה שניות של מחשבה שירן נדלקה על הרעיון. היא חיפשה בארון משהו בערך דקה וחצי, נראה כמתקשה למצוא ואז חזרה ואמרה שהיא אינה מוצאת את ערכת הרצועות של הסטראפ-און שלה, ושואלת אם היא השאילה את זה לאחת מהן. החברה בפינה ימין למעלה נזכרה "כן זה אצלי, חכי כמה דקות אקפיץ לך את זה" וניתקה את השיחה. בינתיים, אחרי הגמירה, הזין שלי התחיל להתכווץ שוב, הוא צריך לנוח. כמובן, שזה לא זימן טובות כאשר שתי החברות האחרות שלה צעקו לה מהטלפון שתבוא מהר לראות כי עכשיו שהוא מכווץ זה בכלל נראה כמו של ילד קטן. שירן התקרבה בהתלהבות, ושמה את הזרת שלה ליד הזין המכווץ שלי, כמובן שהזרת הייתה יותר ארוכה, הרי מה כבר עוד יכול להיות? "אתה זוכר את העקבים של ה3 סנטימטר מהדייט הקודם? בוא נשים אותם לידך", וכמובן, שגם מהן הוא היה יותר קצר. אני כבר עם אלף רגשות מעורבים, בערב אחד התנפצה לי האשליה שאני לפחות ממוצע, נכנסתי לסיטואציה ש4 בנות צופות בי וצוחקות עליי, רואות אותי מקבל אורגזמה, ויש עוד חברה אחת בדרך לכאן עם סטראפ און שאמור לחדור אליי!! איך הגעתי למצב הזה? ואז, שירן ניתקה רגע את השיחה, הסתובבה אליי והורידה מעצמה את המסכה. "ליאור, איך אתה? מה שלומך? הכל בסדר? אתה רוצה שאפסיק?" תוך כדי שהיא מניחה יד על הכתף שלי.

מסיבות שאיני יודע להסביר, הרי כל טיעון הגיוני שעלה לי בראש אמר שאני חייב להגיד כן, הראש שלי עשה "לא". היא חייכה, התכופפה ונתנה נשיקה קטנה בקצה הזין הקטן והמכווץ שלי. ואז הכניסה אותו לפה ושיחקה קצת עם הלשון, כלכך בקלות כאילו היא מוצצת אגודל. אח"כ הרימה את הראש ואמרה "יופי, כי גם ככה לקטן אין זכות בחירה פה".

לא עוברות 5 דקות והאינטרקום מצלצל, הסטראפ און הגיע.

המשך יבוא....

 

לפני 5 שנים. 9 במרץ 2019 בשעה 18:35

"זהו זה, כן , עכשיו , יאללה. אוף, תלך על זה כבר! .. תפתח משתמש קודם, מה כבר יכול להיות??... תשאל, תתייעץ תשתף, אולי תופתע" 

מחשבות רבות שעברו לי בראש בשנים האחרונות, מחשבות שצצו בשנים האחרונות כשהבנתי שיש לי פטיש מסוים, שעוד לא ברור לי מהו ואני צריך לצאת למסע על מנת לגלות מה הוא באמת.

מאיפה מתחילים? מה השורש? מאיפה מגיע כל הדבר הזה? מאיפה צצה לי האהבה הזאת להשפלות.. האם זה משהו אמיתי? או רק בדמיון.

כן כן בדמיון אני רואה אותך, קוראת לי אלייך לדירה. פעם ראשונה, אני מתרגש, הלב דופק. לפני זה שוחחנו קצת ואמרתי לך על המחשבות שלי, כלכך מפוזר כלכך לא ברור. אבל הבטחת לי שאחרי סשן אחד איתך, הערפל כבר יתפזר ומשם רק נצמח. 

בדמיון, אני מגיע אלייך, הדופק בקצב גבוה מאוד, האם אני הולך למצוא את מה שחיפשתי בכל המסע הזה?

 

אז כמו בדמיון ככה גם במציאות. אני מחפש, אני חדש , אני לא מכיר, וכרגע רק מדמיין. 

 

מה הצעד הבא? עם מי? איך מתאמים ציפיות? ... איך משחררים ברגע האמת ומתמסרים?

תהיות..... מחשבות.... 

והכי חשוב, בתקווה שבסופו של דבר יהיו גם השפלות.