לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Young,wild and free

When the decision is made, go all in
פה לשתף במחשבות, ברצונות ובחלומות... תהנו:)
לפני 3 שנים. 4 באוגוסט 2020 בשעה 7:47

**מי שלא קרא את חלק א' נא להשלים לפני קריאת חלק ב**

*האינטרקום מצלצל*

שירן מביטה אליי ישר לעיניים עם חיוך מאוזן לאוזן, מסתובבת ורצה לכיוון הדלת הראשית. אני, עדיין לא מאמין איך אני בסיטואציה הזו, עם מסכת עור על הפנים, ערום, קשור למיטה בצורת כוכב, לאחר סשן השפלות רציני. 

אני שומע צעדים מתקרבים לדלת, שירן נכנסת עם סטראפ און ביד אחת, ודילדו שאמור להתחבר אליו ביד השנייה. כשראיתי את הדילדו, אני דיי בטוח שהחסרתי פעימה. במבט מהיר, הוא כמעט פי שתיים ממה שיש לי בין הרגליים באורך, ובעובי. אמאל'ה. 
שירן ראתה את העיניים שלי נפערות מתחת למסיכה, ואיכשהו החיוך שעל הפנים שלה רק גדל. "ליאור חמודי, אני רוצה שתכיר את חברה שלי, היא התעקשה לראות אותך במציאות כדי להאמין, היא אומרת שהכל עניין של הזווית של המצלמה, ולא מאמינה לי שזה אמיתי!! זה בסדר?", כמובן עוד לפני שעניתי התפרצה פנימה בחורה, קטנה, לדעתי לא יותר מ1.55, ברונטית, שחומה עם עיניים קצת מלוכסנות (משהו שאני מאוד אוהב דרך אגב). אני עוד מעכל את מה שקורה והיא פוצחת בצווחת התרגשות "אני לא מאמינה!! זה נכון באמת!!!" אמרה תוך כדי שהיא קופצת על המיטה עם הברכיים בין רגליי ובוחנת אותו מקרוב. "אני יכולה לגעת??" שאלה בהתלהבות. שירן כמובן הסכימה והלכה בינתיים להרכיב את הסטראפ און ולהתכונן. בינתיים אני שם לב, שאני זקוף במלוא תפארתי (שמתברר שאין כלכך תפארת בזה), ולין (חברה של שירן) כבר אוחזת בו.

 

"שירן תראי!! כשאני מחזיקה רואים רק את הכיפה! שיואו מאיפה מצאת אחד כזה?? ניצחת בגדול נראה לי אף אחת לא תמצא פיצי כמו שלו", אני מרגיש את חום היד שלה עליו, הבטן מתכווצת ואני כולי כתוצאה מכך קופץ קצת, היא ישר שמה לב. "אתה אוהב את זה מתוקי?" אמרה תוך כדי שהיא מורידה את הראש כלפיו ומוציאה לשון, לאט לאט מתקרבת לקצה שלו ונותנת ליקוק קל על הכיפה. וואוו. ללין, הקטנה, היה מחשוף קטן אבל שמתאר הרבה, ואני לא יכלתי להשאר אדיש לזה. הרגשתי את הריגוש עולה, ככל הנראה  הסיטואציה שבה מצאתי את עצמי, הנוכחות של שתי בחורות מולי ערום שזה משהו שעוד לא חוויתי, עצם היותי קשור וחשוף, ונתון לשליטתן, הייתה משהו שלא יכולתי להתמודד איתו. בלי שהספקתי להזהיר מראש פלטתי אנחה גדולה ומתוך הכיפה הקטנה שלי יצאו 3 פריצים גדולים אחד אחרי השני יש אל תוך הפרצוף של לין. לין קפצה אחורה בבהלה, ואחרי שעיכלה את הסיטואציה, החל רצף של צחוק מתגלגל. "גם קטן וגם גומר מהר?? אבוי לנו, על מה נפלנו". שירן הסתובבה חזרה אלינו כדי לראות מה קורה, אני עם הראש אחורה מתנשף מהאורגזמה, רואה אותה מסתובבת עם דילדו באורך 20 ס"מ מחובר למותניים שלה. 

 

"ליאור, אתה עושה לי בושות ליד חברה?? מה זאת ההתנהגות הזאת??" אמרה ולפני ששמתי לב שיגרה לי אגרוף לתוך הביצים. בום, שקט, בחילה, כאב אינסופי. הביצים שהרגע שחררו את זרעם חטפו בומבה שעוד לא חוו כמוה מעולם. מנסה להתקפל אבל לא יכול בגלל שכל גפיי קשורים. לין בינתיים מתפוצצת מצחוק תוך כדי שהיא מנקה את הפנים שלה עם מגבון. אני מרגיש דמעות עולות לי לעיניים. כאב כזה לא חוויתי בחיים. הוא כמובן הצטמק בחזרה, חזר לכונכייה שלו.
בזמן שאני מנסה להסדיר נשימה ולהרגיע את הכאב, שירן שאלה את לין אם היא נשארת פה לכל התהליך? או שהספיק לה. "אחרי שהוא ירה לי על הפנים, ברור שאני אשאר לראות אותו נענש, מה נראה לך?" אמרה והוציאה בינתיים את הטלפון כדי להעלות את 2 החברות הנותרות בוידאו. "היי, מה שלומכן?? אז הבאתי לשירן את הסטראפ און, וכבר נכנסתי כדי לוודא שזה לא רק הזווית של המצלמה, וזה באמת לא!! הוא ממש פיצי. החזקתי אותו ורק הקצה בלט מהיד שלי, והיד שלי קטנה!! ולא רק זה בנות, הוא גמר תוך 10 שניות בזמן שאני רק מחזיקה. עכשיו שירן הולכת להעניש אותו על ההתנהגות הזו, אז אני רק אניח את הטלפון בזווית שתוכלו לראות ונתחיל!!" וכולן צווחות בצד השני מהתרגשות.

לין הניחה את הטלפון העל הכסא כך שהמצלמה מכוונת כלפיי מהצד קצת באלכסון. אני, עדיין מתאושש מהמכה, רפוי לגמרי. לין, מפנה את המקום שלה מבין רגליי לשירן, ושירן תופסת את מקומה. שירן נשענת קדימה מעט, ומניחה את הדילדו ליד הזין שלי. תדמיינו נעל של תינוק, ליד נעל של אדם בוגר מידה 45, זה המראה שעומד כרגע לנגד עיניהן של שתי בחורות, לא ברור אם הן רוצות לצחוק או לבכות. "הוא כבר גמר פעמיים היום בנות, בואו נראה אם הוא כלכך אוהב לקבל בתחת שזה יביא אותו למספר 3... למרות שקשה לי להאמין שמדבר כזה קטן יכול לצאת כלכך הרבה". היא לקחה חומר סיכה, ומרחה על האצבעות שלה, והופ, הכניסה שתי אצבעות לתוכי. הרגשתי קפיצה קטנה בזין, פאק. זה טוב. מה היה מאמין? לין ציינה בפניה ש"נראתה קפיצה קטנה" ושנראה לה שאני אוהב את זה. שירן התחילה לזוז שם, קדימה ואחורה למעלה ולמטה, ימינה ושמאלה, ואני לאט לאט שוכח מהכאבים ומתחיל לפתח זקפה. אחרי בערך 30 שניות של עיסוי שם למטה, אני כבר שוב במלוא תפארתי (לא שיש הרבה במה להתפאר.. שוב), ליד הדילדו, ועכשיו תדמיינו נעל של ילד בכיתה ג', לא בגן, ליד נעל של אדם בוגר, מידה 45, זה המראה שהן רואות לנגד עיניהן. 

אחרי שכולי זקוף, הבנות צועקות לשירן מהטלפון "נראה לנו שהגיע הזמן לדבר האמיתי", שירן, שעד אותו הרגע הייתה דיי צייתנית להן, המשיכה בגישה זו ומרחה חומר סיכה על הקצה של הדילדו. אני פוחד, על אמת פוחד, שהדבר הזה ייכנס אליי, אבל כבר מבין שאין לי עם מי לדבר. הדופק שלי עולה, ואני מנסה כמה שפחות לכווץ שם למטה כדי שלא יכאב יותר מידי. לזכותה של שירן ייאמר, שהיא כן עשתה את זה ברגישות, והתחילה להכנס לאט לאט. קודם כל הכיפה, פאק, איזה עובי, אני מרגיש את הזקפה שלי מתחזקת. אחרי כמה תנועות קטנות של חימום, הכניסה עוד כמה ס"מ, קצת כואב, אבל גם מדהים. ואז עוד קצת, אנחנו כבר בחצי הדרך בפנים, ואני נהנה כלכך, ואז בתנועה אחת, נכנסה עד הסוף. הרגשתי כמו ים סוף, הרגשתי מחולק ל2. פלטתי גניחה כמו שלא פלטתי בחיים. בזמן ששירן בפנים, לין התכופפה על הברכיים וקירה את פיה לאוזן שלי "ליאור, זה מה שאנחנו רוצות להרגיש כל פעם כשמישהו נכנס, שזה ממלא אותנו, שזה נוכח שם. שזה נוגע וכל מילימטר שם בפנים. אתה מבין שאתה לא יכול לספק לנו את זה?". בינתיים שירן מתחילה לצאת ולהכנס, לצאת ולהכנס, בהתחלה לאט אבל אח"כ מגבירה ומגבירה. אני מרגיש שוב על סף התפוצצות. הן רואות. שנייה לפני שאני מתפוצץ לגמרי שירן יוצאת החוצה והן רואות אותי מתפתל שם כמו מטורף!!!

"אתה חושב שניתן לך לגמור שוב כלכך מהר??? לא מגיע לך אחרי ההשפרצות האחרונות!!!" אומרת שירן ובום, עוד אגרוף לתוך הביצים, הפעם יוצאת לי צעקה שיש מצב גדול שהשכנים שמעו. עונג, כאב, עונג, בחילה, הכל מתערבב, לא ברור לי מה קורה. אני רק רואה את לין כבר מחזיקה את הטלפון ביד ומשדרת להן הכל מיותר קרוב. בזמן שאני מתפתל שירן נכנסת שוב. שוב מגבירה קצב, שוב הריגוש עולה, שוב יוצאת ושוב אגרוף! אני כבר עם דמעות, בוכה. רוצה להגיד להן לעצור אבל מצד שני כלכך רוצה שזה ימשיך.

ושוב שירן בפנים, הפעם היא לא נתנה לי זמן להרגיע כלל את הכאב, שוב היא מגבירה את הקצב רק שהפעם תוך כדי, לין נותנת לי סטירות בפנים, כדי להוציא אותי מריכוז שלא אגמור. זה לא עוזר, ואני מרגיש את זה מטפס ומטפס. ואז זה מגיע, סנסציה אדירה, השפרצה מטורפת, איך עוד נשאר כלכך הרבה?? אני בשוק. שירן ממשיכה לזיין אותי בזמן שאני יורה, לא מניחה לי. לין מצלמת בקלוז-אפ לחברות שלה. וגם אחרי שאני מסיים להשפריץ שירן ממשיכה. לא מוותרת לי. אני כבר צורח בצורה רציפה. אלוהים. 

אחרי כמה שניות שירן מפסיקה, ויוצאת החוצה. לין תופסת איזה עט שהייתה שם בסביבה ומכניסה פנימה אליי. "אתה מבין? אם אתמול הייתי עם מישהו עם זין גדול, ויום אחרי זה אני יוצאת איתך, ככה זה מרגיש. אתה מבין? אתה לעולם אבל לעולם לא תוכל לספק אותי כמו שהוא סיפק אותי, קטני". אני בקושי מצליח לעכל את מה שהיא אומרת, ובעיקר עסוק בלהכניס חמצן לגוף.

 

איי שירן. מה עשית לי...

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י