שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הקטנות שלי

לדעתי הכתיבה הכנה היא היא החלון שלנו לנפש. כל הכיף להיפתח לאנשים זרים שלא שופטים אותך כמו הסביבה הקרובה. כמו בעבר אני אשתף אותכם בחוויות שלי תוך כיבוד הסודיות של הקטנות שלי.
לפני 4 שנים. 30 ביולי 2019 בשעה 15:28

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בפעם הראשונה?

לצבור חוויות ראשוניות יש דבר כיף יותר מזה?

לפני 4 שנים. 28 ביוני 2019 בשעה 6:19

גבר זה כמו אישה .. רק עם זנב .

זנב מקדימה שמכתיב לנו הרבה דברים .. רובם לא חשובים. אז כן הזנב שלנו זה הזין שלנו. וגם אנחנו כמו כלבים מקשקשים איתו כשנעים לנו.

 

לפני 4 שנים. 25 ביוני 2019 בשעה 18:06

״ מיליוני אנשים לבד, ואם כבר שיהיה בתנועה שנתחממם שלא ניקפא שלא נישתגע..

לפני 4 שנים. 24 ביוני 2019 בשעה 18:41

זה שאתה פראנואיד זה לא אומר שלא רודפים אחרייך.....

לפני 4 שנים. 24 ביוני 2019 בשעה 8:27

ישנה אימרה מפורסמת : ״ בשעת סערה כל נמל טוב״ .. תחשבו על זה רגע. חורף אתם שטים במפרשית קטנה ופתאום  מזג אויר קיצוני , תכננתם לשוט ליעד אקזוטי המריק אליו הוא לפחות 100 מיילים ימיים. אבל מזג האויר לא מאפשר לכם לחכות אתם חייבים להגיע למקום מבטחים. האנלוגיה הזאת תקפה גם בחיים האמיתיים בכללי וביחסי BDSM בפרט. כשאנחנו מגדירים בפרופיל שלנו את השולט/ הנשלטת המועדפים עליינו עם שלל הגדרות איסורים ופרדיגמות אנחנו בעצם מתארים את ״ הנמל״ המועדף עליינו. אבל לעניות דעתי כשאנחנו ״ בשעת סערה״ זה יכול להיות אחרי פרידה, בזמן אבלות, צרות בעבודה , דכדוך וכו׳... אז בתזמון הזה אולי כדאי לנסות לצאת קצת מכל השאיפות הבלתי נגמרות ופשוט להשתחרר .... תחשבו על זה קצת. יום מקסים ובעיקר שתגיעו לנמל בביטחה .. מוטי

לפני 4 שנים. 21 ביוני 2019 בשעה 9:32

״ הארץ מתפתחת כמו הזין שלי כשאני מחבק  אותך״

רמי קלינשטיין

לפני 4 שנים. 26 במאי 2019 בשעה 15:03

את הכי יפה כשעומד לי ....

לפני 4 שנים. 25 במאי 2019 בשעה 7:08

שניינו ידענו שזה נגמר.עשרות פגישות מאות גמירות אלפי ספנקים עשרות אלפי חניקות ואהבה גדולה אחת. היא שוכבת ערומה על הברכיים שלי במושב האחורי של הרכב שלי. היא נושמת מהר יודעת מה מצפה לה מדאדי. אני שולף מהתיק שלי את המחבט האהוב עליי עשוי מעור משובח .. אני מלטף אותה בריפרוף מכפות הרגליים ועד הצוואר ואז ניגש לטפל בתחת המוצק והחצוף שלה. זה תחת שיכול להיות רק לבחורה בת 19 שמתאמנת. חבטתי ליטפתי נישקתי ליקקתי ואז נפרדתי .... להתראות גורה בהצלחה בהמשך ..פייסל מחשבות ואז מפליג הביתה בחזרה בסקודה שלי..

לפני 4 שנים. 22 במאי 2019 בשעה 7:33

לא תמיד קל להודות בחולשות שלך, במה שעושה לך קיק עמוק עמוק במוח ,בלב ,בנפש. אני אוהב אותן קטנות כנועות וגם קצת חוצפניות .. זה לא סתירה כי החוצפה נותנת לך את הלגיטימציה להעניש.מהנסיון שלי יש הרבה שולטים בשקל שיכריזו על עצמם שהם דאדי רק בשביל להשיג זיון של קטנה.. אבל להיות דאדי זה התמחות . יש הרבה זרמים של שליטה ולהיות דאדי זה התמחות. מי שמתעסק עם בחורות צעירות צריך לדעת להיות רגיש במידה הנכונה. זה לא חוכמה להצליף ״ ולכפכף״ סתם בלי סיבה. שליטה של DDLG יותר נפוצה בחו״ל שם יש מודעות יותר גבוהה לז׳אנר הזה. אז הינה אני כאן אחרי מערכת יחסים ארוכה עם קטנה . אני כאן מחכה לך הקטנה הבאה שלי לתת לך את כולי. אני דאדי ואני אוהב קטנות ...