לפני 5 שנים. יום שישי, 28 במאי 2021 בשעה 16:53
אם אני לא נמשך אליה ואין חיבור. אני לא מספר לה על הבדסמ.
אם אני כן נמשך אליה, אז השאלה אם זה הדדי.
אם אין משיכה הדדית, אז אני לא מספר לה על הבדסמ.
ואם זה כן הדדי אז מספרים לה על הבדסמ.
התעייפתי מעצמי.
אני נשמע כמו שורות קוד

