צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הדיסלקט

בלוג של עלג.
זה יהיה מאתגר לשנינו
לפני שנה. 18 ביוני 2022 בשעה 11:49

בעקבות הרעיון המבריק שעלה לאחרונה על פתיחת קורס לנשלטות מתחילות, קבלתי פלאש-באק לסיטואציה ההבדסמית הראשונה שלי.

-----------------

לפני שנים רבות… 5 שנים… הניסוי במעבדה התפוצץ לי בפנים… גירושים… מצאתי את עצמי ביקום מקביל… 10 דקות באופניים מהדירה הקודמת…

התחלתי לסרוק את השטח… 3 שעות טיול עם הכלב… הקמתי את המאהל הראשון שלי… 45,000 שקל על ריהוט ומכשירים חשמיילים… לקח לי כמה שניות בודדות להתאפס על עצמי… חודשיים שהייתי מחפש את המפסקים במקום הלא נכון כי הייתי רגיל למיקום שונה שלהם מהדירה הקודמת…

ואז בפעם הראשונה כישרון העל שלי התפרץ… התחברתי לאפליקציה הכרויות… וכמו כל סיפור על התפרצות של כוחות על גם שלי היה אקסטרים במיוחד.

כל יום הקדשתי שעות להתחזק ולהעלות את ניקוד הניסיון שלי כדאי להתקדם בדרגות. הייתי יוצא למסעות צייד וסריקה של אזור המחייה, הורג מפלצות משוטטות בהנפת חרב… שמאלה… וצד אחר הארוחה הבאה שלי… לימין…

ערב אחד אחרי שחזרתי מהצייד היומי שלי,הופיע מולי אלפית צעיר ולבנה… מאטצ'… זאת היתה הפעם הראשונה שלי שנתקלתי באלפית וכדאי לא להפחיד אותה החזרתי את כלי הזין לנדן שלו.

היא התקרבה עלי בריחוף עם חיוך רחב וחם וישר הרגשתי את ההילה שלה שוטפת אותי ואת העוצמות של אלפית בדרגה גבוה… היא היתה מושלמת… זאת היתה רק התגשמות הרוחנית שלה במימד שלי והגוף הפיזי שלה היה במימד מקביל… סין… כוחות הקסם שלה היו כל כך חזקים שאפילו שהיא לא היתה נוכחת, במובן הפיזי, במציאות, לא יכולתי שלא להיסחף אחריה… הייתי חרמן בטרוף, עוד לא נגעתי באף אחת מאז הגירושים…

היא היתה מופיע כל ערב אחרי שהייתי חוזר ממסעות הצייד והינו פשוט מדברים. היא היתה מספרת לי על העולם שלה ואני על שלי…

למדתי שהיא אחת מבנות האצולה ושומרת היערות במימד שלה… מנהלת בגריןפייס, סין… ולמרות שהשבט שלה במחלוקת עם השלטון המקומי הם במצב יחסית בטוח. העולם שבו היא חיה מעוד שונה ומנוקר. כל אנרגיה אינטימית מודחקת ולא מקובלת. אחרי תקופה התחלתי להרגיש שהיא במצוקה. יש לה סוד שהיא מנשה להסתיר. כשפתחתי את זה מולה היא הודתה שהיא בחיפוש אחר גיבור על חלל, שיציל אותה מכישוף נורע שהתילו עליה והגורל המר שצפוי לה.

…היא נשואה מזה 9 שנים, עם אהוב נעוריה. ואין להם ילדים כיוון שהיא חווה טנטרום כל פעם שהמצב מתחמם לכדאי מגע מיני. ושהיא עדיין בתולה. יש לה פוביה מחדירה. הנישואים שלה בסכנה.  טיפול זוגי, מיני, זה לא משהו שקיים שם ולא היתה ברירה אלה לפתוח את הזוגיות כדאי שבעלה יחווה מין במקום אחר. היא מפחדת שהוא ימצא בת זוג אחרת ויקים משפחה איתה. היא במצוקה כל כך גדולה שהיא הגיע למצב שהיא מכניסה את עצמה כמה וכמה פעמים לסיטואציות מסוכנות כדאי להיאנס, על אמת, בתקווה שזה ישחרר אותה והיא תוכל סוף סוף לקיים מגע מיני עם בעלה… זה להיות מתוסבך.

היא החליטה שאני הגיבור שהיא חיפשה כל כך הרבה זמן כדאי שיגשים את משאלת ליבה וישחרר אותה מהכישוף המרושע. אחרי תהיות ושאלות רבות מכיווני… שאלה אחת בלבד, את בטוחה?... לבשתי את שיריון האביר החלוד שלי הוצאתי את הסוס הלבן המצוקמק שלי מהאורבה ויצאתי במסע להציל את העלמה… באחת השיחות שבהן אני מנשה להבין איך היא חושבת שזה יצליח עם אדם זר, קפץ לי רעיון איך לעזור לה ובלי טיפת מחשבה שאלתי אותה עם כדאי שאקשור אותה ואחסום לה את הפה, כי אז היא לא תוכל להתנגד, היא תהיה מקובעת למיטה, פשוט חשבתי על הקטע הטכני איך למנוע התנגדות לא רצונית ולא על המשמעות של מה זה אומר בתכלס לקשור אישה למיטה… נידלס טו סיי שלא ידעתי מה זה בדסמ עד אותו רגע, וגם כמה חודשים קדימה.

חמש שניות של שתיקה רועמת והיסטריה שפספסתי את הרפתקאת חיי… לזין סינית יפיפיה בת 27, בתולה…

היא ענתה לי שזה רעיון מעניין ושהיא רוצה לבדוק אותו ברצינות.

-------------

יש להם היום יחסי מין מלאים + תינוקת בדרך.

-------------

כותב בזמן שאני מחכה לילדה שתצא מחזרה להצגה, כשהאקסית (לא הגרושה), ישנה עם המתחזה שלי, ממש בבניין ליד…  אבל זה כבר סיפור לפעם אחרת על הטמבל שפגש בפייה.

Crafty Girl{Mr Bear} - אילתרת נהדר
לפני שנה
Legato -
סיפור מדליק!
שמע זה יכל להסתיים גם אחרת.
משהו נוסח: ״שניים סינים עם כינור גדול״.
לפני שנה
Chimaera - מזל שיש אפשרות לשיחות וידאו
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י