בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הדיסלקט

בלוג של עלג.
זה יהיה מאתגר לשנינו
לפני 5 חודשים. 17 בדצמבר 2023 בשעה 2:36

חלמתי שאני בחזרה בבית הספר, מקבל את תעודת הבגרות שלי.

המורות לתנך וללשון מסבירות לי בעדינות, כל אחת לחוד... גם בחלום אני לא כזה בר מזל... שהן רוצות להסביר לי איך עושים את זה כמו שצריך, עכשיו כשאני כבר לא תלמיד שלהם... גם בחלום אני ילד טוב ששומר על החוקים.

הסבר על חלומות בית ספר:

עם החלום כולל מורים: מורים בחלומות חושפים את היחס שלנו לדמויות סמכותיות. יכול להיות שהבוס, בן הזוג או אחד ההורים נמצאים מעליכם, שומרים על התשובות שאתם מחפשים או על האישור שאתם משתוקקים לו. אם כן, זכרו שכל אחד בחלום שלכם הוא היבט של עצמכם, וחלום זה דוחף אתכם לעבר בעלות והתושייה הפנימית שלכם.

עם החלום כולל סיום לימודים:  חלומות על סיום הלימודים מסמלים שסיימתם מחזור של צמיחה ואתם מוכנים "לזרוק את הכובע באוויר" ולחצות את הסף לתחום גבוה יותר של מיומנות. חלום זה הוא אישור לכך שמילאתם את דרישותיכם כדי להיות מורשים לשלב הבא של ההתרחבות. אתם כבר לא צריכים להיאבק עם נושאים מוכרים. החלום שלכם אומר ש"שילמתם את דמי החבר" שלכם, עברתם את המבחנים ועכשיו אתם יכולים "לרשום" את האנרגיות שלכם בדרגות גבוהות יותר של מאסטריות.

לי זה נראה כמו תת מודע סופר חרמן, מחצי שיחה עם גברת מבוגרת ממני... הולך לאונן על קטגוריית המורה הצייתנית... אולי זה יעזור לי להירדם 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י