לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Chimaeraחשבון מאומת

הדיסלקט

בלוג של עלג.
זה יהיה מאתגר לשנינו
לפני שנה. יום חמישי, 3 באפריל 2025 בשעה 16:56

זה הדירוג שלי:... אתם יכולים בלה בלה בלה אבל זה בלה בלה אותי

1. חרמן + רווק... פשוט מבאס, אין לי כוח להיכנס לכמה ולמה. מפחד להיגרר לשם

2. לא חרמן + רווק... האמתי מקום סבבה להיות בו, יש מלה זמן להתעסק בכל דבר אחר שהוא לא מיני ולא חסרים דברים כאילו... כמובן, עדיף זוגיות.. אבל לפחות יש יותר אנרגיות. להיות חרמן זה מעייף

3. לא חרמן + זוגיות... כמובן שזה פחות טוב מחרמן ובזוגיות, אבל היי לפחות יש כפיות, עושים גם דברים אחרים ביחד.

4. חרמן + זוגיות... הכי כיף, כמובן.. מי שנמצא כאן בבקשה לשמור על צניעות, אף אחד לא אוהב שוויצרים.

שאלה כדאי לראות אם אתם איתי (תשובה בסוף הפוסט)

עליתי מדרגה!!! אני כבר לא חרמן.. איזה סעיף אני?

 

זה מדהים איך כולם מזיינים תשכל... זה חולש על כולם, כולל כולם. אני תמיד מופתע שאני מגלה את זה על עצמי.. למה זה עדיין מפתיע אותי?

הייתי בטוח שאני חרמן בגלל שאני רווק ולא יוצא לי לזין הרבה.. הגיון פשוט.. נשמע הגיוני... אז לא. זאת לא הסיבה למה הייתי חרמן. מסתבר, שאצלי לפחות, חרמן הולך ביחד אם ביטחון כלכלי. .. ואין קשר לרווק או בזוגיות... אין בטחון כלכלי אין חרמניות. וכן בטחון כלכלי זה גם בעיניי המתבונן... הבטחון שלי זה לא הבטחון שלך... בטחון בגיל 30 זה לא אותו דבר כמו בגיל 50... קטע.. מתקדמים בחיים

(אני לא באמת הולך לכתוב כאן את התשובה)


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י