צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Chimaeraחשבון מאומת

הדיסלקט

בלוג של עלג.
זה יהיה מאתגר לשנינו
לפני שנה. יום שבת, 17 במאי 2025 בשעה 1:44

יש לי מלא דיסקים של כל הסרטים שאני אוהב,
ואין לי די־וי־די לראות אותם.
יש לי תקליטים אייקונים,
ואין לי בכלל פטיפון.
יש לי מדף מלא ספרים ששמעתי כאודיו־בוקס,
ואני בחיים לא אקרא אותם כי אני דיסלקט.
יש לי מזוודה שחורה גדולה מלאה בצעצועים
ואין לי אם מי לשחק בהם
יש לי מיטה זוגית,
ואני ישן בה לבד כבר שנים
יש לי מלא שרירים,
ואין לי מי שיעביר אצבע על הקימורים
יש לי ליבידו גבוה בטרוף
ואין לי עם מי לשחרר אותו
יש לי מלה זמן חופשי
ואין לי עם מי להעביר אותו
יש לי רצון עז להכיר
אבל אני לא רואה איך

יש לי מלא אהבה לתת
ואין לי למי להעניק אותה

כבר הרבה זמן לא כתבתי כאן פוסט חיובי





לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י