שהדבר שהכי נכון לי כרגע זה להפיק סרטוני פורנו בבינה מלאכותית למחייתי?
אני כבר חודש בזה.
וכשאני מסתכל על הסיבות שבגללן הגעתי לזה
אני מוצא את עצמי שואל איך זה כל כך מתבקש,
איך הגעתי למצב הזה, שלהפיק סרטוני פורנו זה הדבר הכי הגיוני שאני יכול לעשות.
והקטע שזה לא רק אני שחושב ככה. כולם אומרים לי שזה מטעים לי גם לאופי
זה מעליב שאמא ואחותך, שתי נשים שיצאו מהאקדמיה, חושבות שזה נכון לי ככה? מה זה אומר אלי? מה זה אומר אליהם?
רק אני מסתכל על הסיטואציה הזאת כמשהו מוזר?
שזאת האופציה הכי כדאית מכל הבחינות?
לי זה מרגיש מוזר...
וזה עוד מגיע ממישהו שמנסה להרוויח מפורנו.
הפוסט הבא יהיה סרטון סיכום חודש.
האותיות הקטנות
לא מקדם כלום. לא רוצה את הכסף שלכם.
רק מאחורי הקלעים של תעשיית הבינה המלכותית הלא מצונזרת.
התחלתי משהו... יש מצב שזה יתמוססו או יהיה כישלון טוטאלי.... חייב לתעד את המחשבות שלי לאורך הדרך.

