לפני חודש. יום שני, 25 במאי 2026 בשעה 1:54
ב־3 השנים האחרונות יוצא לי לעבור פרוצדורות רפואיות שונות. ביקרתי בבתי חולים בערך 6-7 פעמים יותר מידי...
זאת רק תחושה, אבל אחוז הנשים היפות שעובדות בבתי חולים מרגיש לי לא פרופורציונלי בכלל לאחוז שלהן באוכלוסייה.
יפות, מרשימות, חזקות, שירותיות, מכילות, סבלניות, תקשורתיות, חייכניות, חיוביות… מדהימות
מהסוג הנשים שבאמת נותנת משמעות למשפט... יפה מבפנים, יפה מבחוץ.
כל אבן בכיליה, כל אפנדיציט דלקתי, כל תעלת עף שמורחבת וכל מעקף לבבי שעושים לי אני מתאהב לפחות באחות או רופאה אחת.
או...
שזה פשוט כל המורפיום ומשככי הכאבים שאני מקבל
הרופא ששיחררה אותי הבוקר... איףףף... איזה חיוך היה לה.. לא הצלחתי להתרכז במה שהיא אמרה לי..
אין לי מושג עכשיו איזה תרופה לקחת מתי וכמה..
מקווה שהרוקחת תהיה מכוערת

