למה כולן עושות את הטעויות שלהן עם אחרים?
אני רוצה גם להיות הטעות של מישהי.
למה אצלי כולן צריכות להיות מדויקות?
לדעת מה הן רוצות... להכיר את עצמן... אחרי כול הטעויות שלהן. ברבים עוד...
אני לא רוצה לשמוע על הטעויות שלכן.
אני רוצה להיות הטעות של כולכן.
אין לי בעיה שכל יום מישהי אחרת תטעה איתי.
לטעות עם ההיא ואיתה גם... ואחרי זה לטעות איתן ביחד.
למה כולן כאילו שליליות כלפי טעויות שלהן?
אני לגמרי סבבה עם לטעות... יש לזה גם צדדים חיוביים.
טעויות בונות אופי....
מטעויות לומדים...
כשטועים יודעים מה לא טוב לך... נו, מושלם. בואי תגלי אחר כך שאני לא טוב לך.
ואם כבר טעיתן... אז תמיד אפשר לטעות בגדול יותר... מה שנקרא טעות מפוארת!
את לא יכולה להיות בתוחה שאני אהיה טעות.
צריך לנסות קודם, ואז יהיה לך את הביטחון.
אני חושב שאני אהיה טעות ממש מדויקת.
טעות, טועים, טעינו.
אני אשמח להיות הטעות שלך.
השיר עוסק ב"משיכה חזקה לאנשים שלא טובים בשבילך.

