צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Chimaeraחשבון מאומת

הדיסלקט

בלוג של עלג.
זה יהיה מאתגר לשנינו
לפני שבועיים. יום שלישי, 9 ביוני 2026 בשעה 13:32

אני תוהה כמה קשוח זה צריך להיות

על איחור של 45 דקות.

כשאתה מגיע ממרחק של 100ק

בדיוק בשיא הפקקים

כל מה שאני מדמיין זה טוסיק אדום מהחגורה שלי

אבל כמה קשוח לעשות את זה?

יש רעיונות יותר יצירתיים?

דילמה

פגישה שניה... 

זה אחד ההיתרונות בקשר בדסמ.

אין סיבה אמיתית לכאוס... אפשר את הכל לקמט לעונש.. נפשי... פיזי... כדאי לשחרר את האגרסיות...

לא שיש לי אגרסיות כלפיה כרגע..

קקה קורה...


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י