לפני שבועיים. יום שלישי, 9 ביוני 2026 בשעה 13:32
אני תוהה כמה קשוח זה צריך להיות
על איחור של 45 דקות.
כשאתה מגיע ממרחק של 100ק
בדיוק בשיא הפקקים
כל מה שאני מדמיין זה טוסיק אדום מהחגורה שלי
אבל כמה קשוח לעשות את זה?
יש רעיונות יותר יצירתיים?
דילמה
פגישה שניה...
זה אחד ההיתרונות בקשר בדסמ.
אין סיבה אמיתית לכאוס... אפשר את הכל לקמט לעונש.. נפשי... פיזי... כדאי לשחרר את האגרסיות...
לא שיש לי אגרסיות כלפיה כרגע..
קקה קורה...

