לפני 4 ימים. יום שבת, 20 ביוני 2026 בשעה 14:17
בגלל הזיכרון הגרוע שלי, יוצא לי מדי פעם לקלוט שאני שוב חושב מחשבה שכבר חשבתי... שכבר הגעתי להחלטה בעבר ועכשיו ביליתי שעות או ימים בלהתלבט מחדש רק כדי להגיע בדיוק לאותה מסקנה... שהבנתי משהו, שכחתי שהבנתי אותו, ועברתי את כל התהליך שוב רק כדאי להבין אותו מחדש ורק אז להיזכר שזאת לא הפעם הראשונה שאני מבין את זה
בפעם האלף...
אני אלרגי למוצרי חלב!!! אני לא יכול לקבל את החלבון שלי ממוצרי חלב!!! מה כל כך קשה לזכור את זה?
בפעם המיליון...
אני לא מתחיל עם מישהי שאני לא יודע איך היא נראית... בשביל מה? כדי לומר לה אחרי שהיא שולחת תמונות שזה לא מתאים?
בפעם הטריליון...
אני חייב להתחיל זוגיות מתוך חברות ולא להתחיל ישר מזוגיות... ובתיקווה למצוא חברות.. כמה פעמים אני עוד אצטרך ללמוד את אותו הלקח?
אומרים טיפש וטוב לו... אני אומר שיש מלא אמרות כנף מטומטמות

