צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Chimaeraחשבון מאומת

הדיסלקט

בלוג של עלג.
זה יהיה מאתגר לשנינו
לפני 3 ימים. יום ראשון, 21 ביוני 2026 בשעה 12:59

הן מלחיצות בגלל התחושות והמחשבות שאני מרגיש וחושב כלפיהן.

כשאני קולט כמה קל יהיה לי לקבל מהן את כל מה שאני רוצה, אם רק הייתי מוכן להבטיח משהו שאני לא באמת יכול לתת להן… או..לא להבטיח, פשוט לא לדבר על זה... לשכנע את עצמי שאני רק בודק.. אתה עדיין לא בטוח.. כשאני יודע טוב טוב בפנים שיותר מזין וכירבול… אני לא יכול לתת להן…

זה מקפיץ לי את תחושת הניצול לגבהים
אני נגעל מעצמי ומאיך שאני רוצה להתנהג אליהן…
וזה רק מחרמן אותי עליהן עוד יותר... המחשבה של לקחת מה שבה לי כי בה לי
הזילזול.. ההשפלה...
וזה בדיוק השלב שאני מבין שאני צריך לחתוך את זה.. ומהר

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י