אתמול. יום שלישי, 23 ביוני 2026 בשעה 13:09
יש לי חסך כל כך גדול בתשומת לב נשית... שאני בספק שאישה אחת יכולה לחפות עליו.
זה או פוליאמוריה.... או שאני ממלא חלק מהבור הזה לבד.
אני לא מוצא אהבה אחת, שלא לדבר על ריבוי אהבות.
ואין לי מושג איך למלא את הבור כשאני בתוכו.

