לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

calm down lol

really
לפני שנתיים. 15 בדצמבר 2021 בשעה 21:47

דומיננטי גיי/ביי שיבוא לשחק בפורסד ביי עם הנשלט הבתול יפה התואר שלי. אם אין לך נסיון בזה אל תבזבז לי את הזמן. ותהיה קוּל

לפני שנתיים. 23 באוקטובר 2021 בשעה 14:49

דרוש מגשים פנטזיות

אני רוצה בחור שיגשים לי פנטזיה מעט לא שגרתית (או שאולי כן שגרתית, תגידו לי אתם:)
אחסוך ממי שבוודאות לא מתאים - זו לא נקרופיליה אבל אם הרעיון של לזיין גופה לא מרגש אותך בשום צורה אז אין טעם שתמשיך לקרוא.
בקצרה: אני מעוניינת במישהו שיזיין אותי כמו בובת סמרטוטים שהוא ממש אוהב. בתחושתך תהיה לבד, לא תהיה מולך בחורה, או יצור חי כלשהו שמסוגל לשמוע או להגיב לך.
באריכות: בכלפעם שהייתי עם גבר (ונילי או לא) אני והוא ידענו שאני זו שמנהלת את העניינים. ועד כמה שזהכיף להריץ מופע כזה לי ולו, באלי לנסות את ההפך המוחלט. בפנטזיה שלי אנלא מדברת, לא אומרת לך מה לעשות ואתה לא אומר או מבקש ממני דבר (אני בובה זוכר?), אלא פשוט עושה איתי מה שאתה רוצה. הגוף שלי רפוי לגמרי, אתה יכול להניח אותי איך שתרצה, להזיז אותי לאן שתרצה, להשעין אותי על מה שתרצה, ואני רפויה. זה אומר שלא תוכל להשאיר אותי באף תנוחה שדורשת מהשרירים שלי לשתף פעולה; זה אומר שאם תרצה שארד לך תצטרך לעשות את העבודה בעצמך וכנראה שתרגיש את השיניים שלי (אולי אם ישלך זין ממש דק ואז אולי לא תרגיש חיח); שוםדבר שתעשה לא יוציא ממני תגובה וזו גם לא תהיה המטרה שלך. 

שאלות שאני מניחה שיעלו:
את לא סתם רוצה להישלט? לא, ואני גם לא נשלטת, אם כבר העלנו אתזה. אתה לא תוכל לומר לי מה לעשות, או לצפות שאעשה משהו, או לדבר אליי בכלל ולצפות שאגיב. אני בובה, חפץ דומם שאתה ממש אוהב ונמשך אליו כי אתה הזוי וחולני ואתה מת על זה.
זו לא פנטזיית אונס? לא, בפנטזיית אונס אצלי הבחורה נלחמת. כאן איןלך עניין להרע לי או לעשות משהו כנגד רצוני. כי אין לי רצון. ולא אכפת לי מה אתה עושה, כי אין אותי. יש רק גוף. שמאיזשהי סיבה לא ברורה חשוב לך שיישאר שלם ובטוב.

לא מתאים ל: גברים עם בעיות בתפקוד המיני, פחדנים שנבהלים בקלות, עלובים, טיפשים, כאלה שמתכוונים לנסות להתווכח על קונדום/ על להראות לי תוצאות עדכניות של בדיקת דם למחלות מין.

אה וחשוב לציין שאני בררנית. מדי. לצערי הכלכך(ךךך) רב.

בהצלחה לכם ובהצלחה לי,

V.