ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מיומנו של נשוי עם קטן

מבט על החיים מלמטה.
לפני 4 שנים. 5 בפברואר 2020 בשעה 17:37

נתחיל, אולי בלהבין מה ההגדרה של פטיש.

הצצה קלה בויקיפדיה תתן לנו את המידע הבא:

בתחום הפסיכולוגיה והסקסולוגיה, המונח פֶטִישִׁיזם מתאר משמעות מיוחדת הניתנת על ידי אדם לגורם כלשהו, בעיקר על רקע מיני. האדם משיג הנאה מינית על ידי חפץ דומם או איבר גוף שאינו רגיש לגירוי מיני (ארוגני). הפטישים הנפוצים ביותר הם פטיש לכפות רגליים ונעליים.

הסיפוק והריגוש מגיעים תוך מישושו, הרחתו, נישוקו, טעימתו, הסתכלות עליו ואוננות תוך מגע בחפץ או הסתכלות על החפץ או באיבר הגוף. חלקי גוף וחפצים המשמשים כמושא לפטישיזם הם לדוגמה שיער, כפות רגליים, בגדים תחתונים, נעליים, מוצצים, בקבוקי תינוקות, בשמים, בגדי עור וחפצים דומים הקשורים למין המועדף. אדם בעל פטיש מבקש לעיתים משותפו ליחסי המין לענוד את החפץ בזמן האקט המיני. אדם בעל פטיש מבטא לא רק הנאה משימוש בחפצים, אלא החפץ משמש עבורו באופן מובהק לשם עוררות מינית.

*החלק הבא הוא זה המעניין במיוחד*

רוב התאוריות על פטישיזם מדגישות את למידת הפטיש באמצעות התניה קלאסית. לבני נשים, למשל, עשויים להיות לפטיש ארוטי עקב הקישור שלהם למין ולגוף נשי. ישנה השערה שגברים מסוימים הם בעלי אפשרות התניה גבוהה ולכן הם מועדים יותר לפתח פטיש.

———

כלומר גם גבר שלא נמשך מעודו לכפות רגליים למשל יוכל די בקלות להמשך לכפות רגליים באמצעות התנייה קלאסית.

הדוגמא הטובה ביותר להתניה היא הכלב של פבלוב כמובן. להלן הסבר קצר על פבלוב והכלב המסכן שלו:

איוואן פבלוב גילה באופן מקרי את תהליך ההתניה הקלאסית במחקריו בפיזיולוגיה של כלבים, בעשור האחרון של המאה ה-19. ידוע כי כל כלב נוהג, כתגובה, לרייר כאשר מוגש לו מזון. פבלוב גילה כי כלביו נהגו לרייר עוד כשהופיע בדלת החדר. הוא הסיק כי במוחם נוצר קשר בין הופעתו לבין המזון שיקבלו, אף אם לא הגיש להם אותו. בעקבות עובדה זו ערך פבלוב ניסויים בכלביו, בשלושה שלבים: בשלב הראשון ניתן מזון לכלבים ונמדדה כמות הריר שהוציאו מפיהם. המזון הוא גירוי בלתי מותנה, והריור היא תגובה בלתי מותנית. בשלב השני פבלוב השמיע צלצול פעמון ורק לאחר מכן הגיש לכלבים את מזונם. פבלוב חזר מספר פעמים על שלב זה. בשלב השלישי השמיע את הפעמון לבדו, ולא הגיש מזון לאחר מכן. עצם השמעת הפעמון לבדו גרמה לכלבים לרייר. במילים אחרות, הפעמון אשר היווה גירוי מותנה אשר בא לפני גירוי בלתי מותנה, המזון, הביא לתגובה בלתי מותנית, הריור. בסוף הניסוי הפעמון עצמו, הגירוי המותנה, הביא לתגובה מותנית, הריור.

___

כלומר פבלוב ניצל את המנגנון הטבעי של הכלבים אשר גורם להם לרייר על מזון וגרם להם לרייר גם על פעמון או על כל דבר אחר שהוא ימצא לנכון.

פטיש זה בדיוק אותו דבר.

שולטת יכולה לקחת עבד ולייצר אצלו פטישים סוטים ככל שרק תבחר, זה אפילו די קל.

מחקרים עדכניים הראו שהדרך ליצירת פטיש חדש עוברת במצב שמכונה באנגלית ״edge”. כלומר הסף העליון של ההנאה המינית שהגבר חווה טרם השפיכה שלו. במצב הזה המח מפוצץ בדופומין, וכל גירוי שיתלווה לשלב הזה באופן סדיר (נניח עשרים פעם ברציפות) יהפך לגירוי מותנה בלתי נשלט אצל הגבר.

לצורך הפשטות, אם העבד שלך לא מגלה שום עניין באברי מין זכריים, תביאי אותו לקצה, וכאשר הוא שם תציגי לו בלופ תמונות של אברים כאלו תוך שאת מכריחה אותו לצפות בהם ומסבירה לו שזה מה שראוי לו.

תוך זמן קצר מאד תופיע אצלו זקפה לא נשלטת ורצון לאונן למראה זין.

תוכלי להפוך אותו לדו-מיני בכפייה ולא יהיה לו שום שליטה על התוצאה.

———

נימה אישית לסיום: לפני כשלוש שנים לא ידעתי מה מושך באברים כמו כפות רגליים, בית שחי, תחתון נשי, מוצרי הגיינה נשיים או זין גברי. פיתחתי פטיש לכל הדברים האלו באמצעות סרטונים שאלצו אותי להגיע לקצה למראה האובייקטים הנל וכיום יש לי גירוי לא נשלט לכל אחד מאלו.

 

אז כן, פטיש זה דבר שאפשר ליצור אותן בהתאם למה שרוצים וליד הדמיון הטובה עליכן, גם פטיש לחפצים דוממים, וגם לאברי גוף של כל המינים.

אשמח לשמוע את דעתכם/ניסיונכם בנושא.