לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פריימל

מה זה בדסמ פריימל?
לפני 3 חודשים. 18 בפברואר 2024 בשעה 13:23

היא בראטית

היא ליטלית 

היא כל מה שמחפשים

היא מדהימה

היא מהממת

ההכלה ההקשבה החיוך הכובש

היא איפשהו ואמצא אותה

כשאמצא את הגורה..

מחכה לרגע שתיהיה לרגלי מחכה לרגע ללטף את שערה

מגע העור שלה בידי...צמרמורת הגוף כשמצליף הצלפה קטנה מלטף את גופה 

גורה קטנה 

גורה מושלמת

גורה שלי...

לפני 5 חודשים. 5 בדצמבר 2023 בשעה 10:07

ערב את באמצע החדר ישובה בנאדו מהמם..ידיים לצדדים פתוחות לרווחה כיסוי עיניים, הכלים מסודרים להפליא מוכנים.

מוזג לי כוס שתייה בכייף את מתנשמת לא יודעת מה יקרה הציפייה כבר עבר זמן מאז הסשן האחרון שבו שברנו גבול והגענו לגבול חדש מה יהיה הסשן הזה מה יקרה הגלגלי שיניים בראש עובדים שעות נוספות. מתהלך סביבך מלטף את שיערך את ישובה כמו כלבה קטנה מחכה...

מושך את שיערך מלקק את צווארך את שלי גורה קטנה שלי..חופן את שדייך וצובט את הפטמות היפות שלך הצלפה קטנה על החזה את מתנשפת..נושכת את השפה לא פוצה הגה מלטף אותך גורה קטנה את שלי ואני שלך..

מושך אותך מהשיער מעמיד אותך לעמידה מסתובב לידך מצליף בחזה ידיים בלבד כדי להרגיש את גופך את עורך שמצתמרר עור ברווז כל גופך הפטמות זקורות הנשימות מתחזקות מלביש על החזה את המצבטים שהכנתי עם השרשרת ברזל מושך אותך דרכה החזה נמתח העור שלך כולו ברווז....

מעמיד אותך לקיר תחת אלי תחת עסיסי נותן נשיכה..מלטף אותו מרגיש אותך.. מכין אותך..מכופף אותך קדימה תחת מורם...מתחיל בתיפוף קל לחימום

מתחיל בעדין ומגביר לאט לאט את הקצב את מתנשפת מתנשמת מתי תגיע ההצלפה את סופרת 1..2..3..מגיעה ל10 ומגיעה ההצלפה שאותה רצית כבר הרבה זמן ההצלפה שתוציא ממך הכל.

חוזר לתופף מגביר את הכח מגביר את הקצב הסימנים מתחילים לצאת מחזק את מצבטי הפטמות לוגם לי מהכוס מלטף את הכוס הרטוב שלך את רועדת..מחבק..מלטף..אני איתך לא עוזב הדוב פה את לא לבד.

הידיים התחממו הגיע הזמן לעלות הילוך...

נתראה בבלוג הבא!@

לפני שנה. 8 ביולי 2022 בשעה 11:13

 

פריימל בעולם השליטה היא שליטה נטולת מעמדות חברתיים אנושיים(שולטת/נשלטת) אלא מדובר בדינמיקה של שליטה בה יש טורף מול טורף. המוסכמות החברתיות,גם אלה הבדסמיות אינן קיימות. אנחנו מתחברים לעולם היצרי,הראדוני, של הטבע.. 

חלקנו  מזוהים כחיה ספציפית("זאבה","דוב") וחלקנו פדוט משתמשים בפרקטיקה זל הפריימל ללא הגדרת זהות חייתית ספציפית.

בתוך עולם הפריימל ניתן גם למצוא את ה:"פט-פליי" שבו הנשלט/ת נכנסת לזהות חיית המחמד של השולט/ת וכך מוותרת על זהותה האנושית,משחקים עם החושים הנשלט ,סשנים המדמים ציד ועוד..

כמו כן,בהיעדר מוסכמה חברתית אנושית, הפרקויקות של עולם הפריימל נחשבות אלימות 

 

יותר,אירוטיות יותר וכוללות הרבה פעמים מין או פרקטיקות מיניות קשוחות ואלימות כשבעולם השליטה הגרעיני,  לשליטה לא תמיד יש קשר למיניות ואף ישנה הפרדה  ברורה בינהם.

 

מהו סקס פריימלי? 

 

אז בואו נחזור רגע להתחלה. 

כשהגדרנו פריימלים דיברנו על חוסר עכבות. ויתור על תפקידים אנושיים של שולט ונשלט. אלא חיבור לתפקיד הראשוני שלנו כציידים או ניצודים..

אבל מה קורה תכלס..במיטה?! האם אנחנו בהכרח"חייתיים"?! ""אלימים?"?! 

  התשובה היא: לא! לא כל הפריימלים הם אלימים או חייתיים.. לא בכולם יש התכונות האלה.לא כולנו פראיים או אוהבים סקס אלים.. עצם השתייכותנו לעולם השליטה הפריימלי לא מעיד בהכרח על אלימות .על אף שלרוב זה כך. ישנם פריימלים עדינים  שזקוקים למגע רך  גם לשליטה שאינה מבוססת כאב  אך כן מבוססת פריימל.  פשוט.נקי.ראשוני.  

 

אם כן.. מה מייחד סקס פריימלי על פני סקס שאינו פריימלי?! הוא  סקס של כנות. 

מה זה אומר בפועל?שכל המסיכות נופלות.אין תפקיד:אין צורך להרשים.להיות סקסיים או  לבוא מוכנים לאירוע.. זה..כאן.ועכשיו. כמו שאנחנו. לפי אינסטינקט בסיסי.חושי..רגעי. לא מחובר לשואו. לא זה שמצטלם טוב. לא זה שנראה על המגזינים או בפורנו.  סקס פריימלי הוא ההזדמנות הזו לחשוף את הפנטזיות,הלכלוך,שיער הגוף ,פצעים,צלקות,מגבלות..הכול. את הגוף והמוח בצורה הטבעית ביותר שלו.לא מאולף או מאולץ או מלא בחרדת ביצוע.פשוט.. נבנה על היצר של המשגל. 

אין לחץ על הגמירה. או על מי עושה למי..אלא התחושה העיקרית  שמלווה היא:אני עושה מה שמרגיש לי נכון, מה שאני באמת רוצה, אני לא מרגיש מחוייב או לחוץ לבצע..לוקחים את הזמן ללמוד אחד את השני לפי תגובות הגוף, הנשימות.הצלילים.הריח. לא שואלים המון שאלות..לא מכוונים במילים...פועלים. טעינו? מפסיקים..נושמים.חוזרים חזרה למה שכן עבד.. וממשיכים משם שוב.  סקס פריימלי הוא סקס ארוך.פיזי מאוד ומנטלי מאוד.  

 

יש רגעים שזה ייראה מטופש,מגוחך..אולי אפילו תתגלגלו מצחוק בדרך..אבל אתם ביחד בזה.עד הסוף. זה יכול להיות עדין.אגרסיבי אולי משולב..לפרקים כך או אחרת.. מה שבטוח..הוא רחוק מלהיות סקס סטנטדרטי.

זה נשמע פשוט..אבל מתי פעם אחרונה עשיתם סקס בלי  לדאוג איך אתם נראים מהצד או בעיני הצד השני? מתי מימשתם כל רצון מיני בלי שזה יישמע טיפשי,מגעיל,מוזר? מתי לא פחדתם להיראות גמלוניים וטיפשיים אם תיפלו מהמיטה בטעות או חס וחלילה ...תיפלט נפיחה?! 

 

זה לא מוזר.ולא חייב להיות כל כך מסובך. זו הזדמנות להביע את עצמך ..את מי שאתה.. את כל מי שאתה ולא במילים..לדבר בשפה אחרת.לתקשר. באמת לתקשר .ברמה הרוחנית הכי גבוהה שיש.  ולסמוך על הצד השני בצורה הגבוהה ביותר שיש ולהתמסר לעצמך קודם כל ,בצורה הכי נקייה וטהורה .כדי שתוכל להתמסר לפרטנר שלך.

 

זה יכול להיראות כמו היאבקות בזירה.. זה יכול להיראות כמו ריקוד.כמו ציד. כמו הכול.. אין לו חוקים. העיקר שהוא בדיוק מה שאתם רוצים. הוא יכול להיות מלא בשריטות ונשיכות או צחוק מתגלגל ונשיקות קטנות. נהמות ,משיכות שיער. אבל הוא אתם. בצורה הראשונית ,חסרת העכבות שלכם. 

 

סקס פריימלי ..הוא קשה.קשוח מנטלית..הוא דורש ממך כנות מלאה עם עצמך.חוסר פחד ובעיקר..לוותר..לוותר על האמונות שאימצת לעצמך..של מה יפה.מה סקסי.ומה עושה את זה לפרטנר שלך.. ופעם אחת להעיז להגיד: אני. אני עושה לך את זה.כמו שאני בצורה  הזו.. על כל יתרונותיי,חסרונותיי.אני עושה לך את זה!