שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כאן בשבילך

לפני חודש. 22 במרץ 2024 בשעה 12:07

ארגנו משלוח מנות לחיילים לבסיס שבו משרת הבן שלי. התנדבה להסיע אמא של אחד החיילים אבל ביקשה שאתלווה אליה כדי שלא תצטרך לסחוב. כמובן שכשאשה מבקשת ממני משהו אני מיד נענה ומבצע את שביקשה...כך מצאתי את עצמי נוסע עם אישה סקסית ומדליקה בשעה שש וחצי בבוקר עם ג'יפ מלא מכל טוב...כבר בתחילת הנסיעה הרגשתי שהולכת להיות לנו ביחד חוייה כיפית. היא נהגה תוך כדי זמזום של השירים שנשמעו ברדיו...

אחרי כחצי שעת נסיעה נפל הטלפון שלה לאזור הדוושות ליד רגליה והיא שאלה אם אוכל להתכופף להרים לה אותו. בשמחה שחררתי את חגורת הבטיחות והתכופפתי...נגלה לעיני מראה מדהים, רגליים חלקות, לבנות, מחוטבות...בתוך נעל עם עקב לא גבוה חושפת אצבעות משורטטות וציפורניים יפות ומטופחות, עדינות ומשוחות בלכה לבנה עדינה, רגליים מלכותיות. ואז היא אומרת לי בשקט אני רואה שנתקעת שם בין הרגלים שלי אם אתה יכול מעט לגרד לי באזור העקב השמאלית יהיה נהדר...מאושר על ההזדמנות הנהדרת לגעת ברגליים האלוהיות האלו הכנסתי יד דרך רגל ימין נוגע בה בזהירות ומגיע לרגל שמאל. אני יכול לחלוץ לך את הנעל כדי להגיע לעקב? בודאי יקירי כך היא ענתה והיה ברור לגמרי בקולה מה היא רוצה ממני. התחלתי ללטף את רגלה השמאלית והרגשתי שהיא מצטמררת ונאנחת קלות. מקווה שזה טוב ונעים לך הוספתי והיא לא אמרה כלום רק גרגרה בהנאה. הבחנתי שעצרנו, שאלתי אותה אם הכל בסדר והיא אמרה שעצרה כדי שתוכל ליהנות ממה שאני עושה לה ולא לדאוג לנהיגה...שאלתי אם אפשר לעשות משהו דומה גם ברגל השניה ואז אמרה לי שלא אופתע אם היא תשמיע מעט קולות הנאה כיוון שהיא אוהבת מאוד את מה שאני עושה.

אל תביט למעלה, תתרכז ברגלים שלי ואל תשים לב למה שאני עושה. עשיתי מה שאמרה, התרכזתי והשקעתי את כל מה שאני יכול בעיסוי וליטוף כפות רגליה כדי שהיא תהנה. אחרי רגע הרגשתי רעידות מעל ראשי, רעידות של מישהי שנוגעת בעצמה...הסיטואציה היתה אירוטית, מטורפת ומדליקה ועמד לי בטרוף, הרגשתי שאני יכול לגמור בלי שיגעו בי. היא המשיכה להוציא קולות של הנאה ואני קיוויתי שזו הנאה גם ממני ולא רק ממה שהיא עושה עם עצמה. ריח מדהים של אישה מחורמנת שנבע ממנה ממש מעל לראשי מילא את הרכב ואחרי מספר דקות היא רעדה בכל הגוף, נאנחה בקול ואט אט נרגעה...היא ליטפה בעדינות ובחיבה את ראשי ואמרה לי בוא תשב, יש לנו מצווה לעשות, להביא לילדים שלנו משהו כייפי, לנו כבר הבאנו...אחרי שהתיישבתי, נצמדה לשפתי לנשיקה ממושכת ואז הניעה את הרכב וחזרה לנסוע.

Aציבעוני​(אחר) - שנאמר שליחי מצווה אינם ניזוקים
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י