בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומנה של מתחלפת

לפני 11 חודשים. 6 במאי 2023 בשעה 17:54

פניתי למישהי בלי הסכמתה - סליחה

לא קראתי את הביו שלה - סליחה

עברתי על החוקים שהיא קבעה - סליחה

הייתי חוצפנית כלפיה - סליחה

 

אחרי כל זאת, האם מגיעים לי כל השקרים והשיימניג שעשו לי פה?

לפני 11 חודשים. 4 במאי 2023 בשעה 0:14

אני רוצה אותך קטנה כדי שאוכל לגדל אותך,

אני רוצה אותך חסרת ביטחון כדי שאוכל לתת לך אומץ,

אני רוצה אותך חוצפנית כדי שאוכל לחנך אותך,

אני רוצה אותך סוררת כדי שאוכל לאלף אותך,

אני רוצה אותך חסרה כדי שאוכל להשלים אותך,

אני רוצה אותך סגורה כדי שאוכל לפתוח אותך,

 

ואולי בעצם... אני צריכה אותך?

 

 

 

 

לפני 11 חודשים. 1 במאי 2023 בשעה 22:47

חשבת שאם תציג את עצמך כחלק מזוג אני לא ארצה לדבר איתה?

חשבת שאם תתחנף אליי אני אמסור לך עוד ועוד מידע עליי?

חשבת שאם תרצה שאני אראה לך עוד ועוד תמונות אני לא אחשוד?

חשבת שאם תשאל אותי שאלות אני רק אענה ולא אשאל אותך חזרה?

מה חשבת - שאני מטומטמת?!?!

עליתי עליך!!! ותן לי להגיד לך עוד משהו - אתה יצור עוד יותר קטן ממה שהצגת את עצמך!!!

לפני שנה. 26 באפריל 2023 בשעה 6:49

תודה לך שאתה נותן לי לחוות

תודה לך שאתה נותן לי להתפתח

תודה לך שאתה נותן לי להגשים פנטזיות

תודה לך שאתה האדון שלי

תודה!!!

לפני שנה. 23 באפריל 2023 בשעה 17:40

אני רואה אותך מסתכל עליה. אני רואה אותך מחייך חיוך זדוני. אני רואה אותך מתכנן תוכניות וזומם מזימות אבל היא יושבת איתנו. היא נוגעת בי ואני נוגעת בה. אני רואה אתך מסמן לה עם הראש. היא מלטפת אותי ואני מלטפת אותה.

לא יעזור לך, היום היא הולכת איתי. היום היא שלי. היום היא שלי ואני שלו

לפני שנה. 22 באפריל 2023 בשעה 9:55

נפגשנו בפאב, מבטינו הצטלבו, עינינו הפשיטו אחת את השניה, ליבי החסיר פעימה, מוחי כבר כתב סצינות שלמות של תנוחות. ואז כשדיברנו אמרת לי שאת בת 17.

למה?

למה?

למה?

לפני שנה. 21 באפריל 2023 בשעה 21:26

באחד מהלילות בעבר הלא רחוק, יצאנו בעלי, אישי, אדוני, לפאב כמו שאנחנו עושים בדרך כלל. כהרגלי לבשתי חצאית וחולצה צמודה והוא לבש ג'ינס וחולצה מכופתרת שמבליטה את החזה המפותח שלו. כאשר הגענו לפאב האדון אמר לי ללכת לשירותים ולהוריד תחתונים בזמן שהוא מזמין לנו שתיה ונישנושים. אחרי שחזרתי מהשירותים עם מבטי זימה ביני לבין כמה מיושבות הפאב וללא תחתונים, הוא התחיל לשלוח ידיים וללטף לי את הירכיים והרגשתי את עצמי מתרטבת וכל מה שעבר לי בראש זה האם יהיה כתם על החצאית או לא. לא היה אכפת לי אם יהיה כתם, זה הרבה יותר מחרמן, כמו סימון טריטוריה של כלב על עץ. כמובן שלא טמנתי את ידי בצלחת וניסיתי לגעת בזין שלו, אך באותו רגע הוא אחז לי ביד ואמר שאם אני לא אתנהג יפה הוא לא ייתן את ההפתעה שהוא מתכנן. בכל פעם שראה שאני הולכת לגמור, הוציא את היד, הכניס את האצבעות לפה וטעם אותי כמו שילד טועם סוכריה. כשסיימנו בפאב והאדון על ההגה, הוא הרים לי את החצאית ובמהלך מהיר אחד פיסק לי את הרגליים והתחיל לעסות לי את הדגדגן. כל אותו זמן השתדלתי שלא לגמור כמו ילדה טובה התאפקתי גם שלא לגעת בו, כי איזו ילדה טובה לא רוצה הפתעה? כשהגענו הביתה הוא ציווה עליי להוריד את החצאית והחולצה ולחכות לו על הברכיים בחדר. כשנכנס לחדר, קשר לי את הידיים למסגרת המיטה והתחיל לזיין לי את הפה. "אם תהיי ילדה טובה ותמצצי כמו שצריך אני אתן לך הפתעה" הוא אמר ואני כמו ילדה טובה מרגישה שאני נוזלת על הרצפה. "הספיק לך?" הוא שאל ויצא מהפה שלי במהלך מהיר, "לא אדוני, תן לי עוד, אני אהיה ילדה טובה" עניתי, מתחננת לעוד. "יפה, עוד מעט תקבלי את ההפתעה שלך", אמר כשהוא שיחרר את הידיים שלי והפך אותי על ארבע על המיטה. "יש עוד דבר אחד שילדה טובה צריכה לעשות כדי לקבל הפתעה" אמר תוך שהוא מלקק לי את מה שנזל ממני ומרטיב לי את התחת. "מה זה אדוני" שאלתי ספק מפחדת ספק מחכה להמשך. מבלי לדבר האדון פשוט נכנס בתנועת אגן איטית ומקוטעת לתוך התחת שלי תוך שהוא מלטף את הפנים והשיער שלי. "מותר לי לגמור, אדוני" שאלתי, "לא, עדיין לא, תהיי ילדה טובה" הוא ענה. אחרי 5 דקות של כאב מענג הוא יצא ואמר לי "עכשיו תקבלי את ההפתעה שלך", נשכב על הגב ואמר לי לשבת עליו. התיישבתי על הזין העומד שלו והרגשתי איך כל הרטיבות שלי עוטפת את הזין ונוזלת על הביצים הקשות שלו. בתנועה אחת מהירה שם את הידיים שלו מתחת לרגליים שלי, הניף אותי באוויר, תוך שהוא משעין אותי על הקיר ומתחיל לזיין אותי על הקיר. "מותר לי לגמור אדוני?" שאלתי והוא הנהן לחיוב. הרגשתי שאני נוזלת לו על הרגליים ותוך 5 שניות גמרתי 10 פעמים כמו שלא גמרתי בחיים. כאשר יצא שאל איך הייתה ההפתעה ואני בדמעות של עונג ואושר עניתי שזוהי ההפתעה הכי טובה שאישה יכולה לקבל - שמנה שהייתה 130 קג' בשיאה ועכשיו שוקלת 80 ומטה מזדיינת על הקיר. תוך כדי שיצא נזלתי למטה על ברכיי כדי להכין את עצמי לגמירה העוצמתית שלו על גופי הרוטט מהתכווצויות אורגזמה. אחרי שגמר ליקקתי את הביצים והזין שלו כשפחה שסוגדת לרגעי החסד הקטנים האלו שהאדון מרעיף עליה את טוב ליבו. באותו לילה ישנתי את השינה הכי טובה שישנתי מזה שנים.