לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ילדונת סקרנית

מחשבות פנטזיות ומקום לשתף
לפני 6 חודשים. 27 באוקטובר 2023 בשעה 9:28

אני שוכבת על הגב ומתחילה להרגיש משהו מעלי

פותחת טיפה את העיניים ורואה את דאדי עומד ליד המיטה ומסתכל עלי. החולצה שלי מורמת והציצי בחוץ התחתונים כבר לא עלי, עולה לי חיוך קטנטן שאני מנסה להסתיר. איך אני אוהבת בקרים בבית של דאדי.

הוא עולה בשקט על המיטה לבין הרגליים שלי ומתחיל ללטף את החזה והבטן שלי ואז ללקק את הפוסי המתוק.

אני מנסה לא לזוז או לעשות רעש, לא ממש מצליחה והיד שלי נוגעת בראש שלי דאדי

ששששששש קטנה הכל בסדר 

ששששש תמשיכי לישון

והוא ממשיך ללקק בין רגלי דקות ארוכות עד שהוא מפסיק והולך. 

אני נשארת במיטה מגורה, מחכה שיחזור

 

הוא יודע שאחרי שהעיר אותי ככה אני אתחנן לזין שלו כל היום 

לפני 6 חודשים. 21 באוקטובר 2023 בשעה 15:51

אני בחדר מכינה שיעורים

על כיסא מחשב כזה עם גלגלים, לובשת חצאית ורודה משובצת עם אפור וטי שרט אפורה גזורה בגובה המותן, גרביים עד הברך ונעלי הרים שחורות  רוכנת על שולחן לבן וכותבת במחברת. מחברת מספרים. פתאום אני נזכרת בחיבוק של דאדי צמוד אלי מאחורי כשמתחילה לעמוד לו הסוכריה. מרגישה דגדוג בין הרגליים ומתחילה להרגיש רטוב. מנסה להתעלם לחזור למחברת אבל לא מצליחה, חושבת על כף היד הפתוחה שלו נכנסת מתחת לחולצה שלי ומלטפת את הפטמות. התחתון מתחיל להתרטב ואני מטפטפת על הכיסא. אני קמה ויוצאת אל המזדרון ורואה שם את דאדי יושב ועובד על המחשב. דאדיייייי אוף שוב אני ממש מטפטפת ולא מצליחה להתרכז.

אוי קטנה שלי דאדי אומר, תפסיקי לחשוב על זה.

דאדי אני לא יכולה בבקשה תעזור לי להפסיק את הרטיבות.

טוב קטנה, שולח אותי חזרה לחדר ובא אחרי. אני נשכבת על המיטה ודאדי מרים לי את הרגליים ומפסק אותן, מגלה חוטיני קטן מתחת לחצאית ומסיט אותו בקלות, מניח את כף היד שלו כדי לסתום את החור. תוך דקה בערך כף היד שלו מתחילה להירטב והוא דוחף אצבע פנימה, לסתום את החור ואחרי דקה עוד אצבע. סותמות את החור.

אבל אני ממשיכה לטפטפף ודאדי אומר שזה דורש מציצה ומכניס את הראש בין רגלי ומתחיל לשאוב וללקק. אחרי דקות ארוכות של אושר צרוף אני אומרת דאדי בבקשה תכניס לי את הסוכריה שלך.

דאדי אומר שעוד לא וממשיך ללקק ואז הוא לוקח מלפפון מהמקרר ומתחיל לדחוף לתוך החור המתוק שלי. הקור והקושי טיפה מיבשים בהתחלה אבל תוך לא הרבה זמן המלפפון נכנס ויצוא בקלות מחליק על הרטיבות שלי.

דאדי מוציא אותו, מוריד את המכנס רוכן מעלי מנשק ומלטף אותי, אומר לי שאני מתוקה ומהממת ושהוא אוהב לזיין אותי. ואז הוא מתחיל להכניס את הסוכריה ההענקית שלו לחור שלי, בהתחלה רק הקצה ואז עוד כמה נשיקות לקטנה המתוקה, דאדי מלקק את הפטמות ומנשק ואז עוד ממנו נכנס. והוא מלקק את הצוואר ואומר ילדה מתוקה וזנותית שלי נעים לך שדאדי מזיין אותך והוא נכנס עוד ודאדי כבר כולו בתוכי ואני מרחפת בעולמות אחרים. עוד דאדי עוד

לפני 6 חודשים. 21 באוקטובר 2023 בשעה 13:15

קמה בבוקר 

דאדי מכין לי שוקו ומלביש אותי, מסדר לי את השיער ושם לי סיכה חמודה, מכין לי תיק ואנחנו יוצאים לאוטו. דאדי מסיע אותי לגן ובדרך קשה לו להיפרד הוא רוצה עוד חיבוק ועוד נשיקה ועוד ליטוף מתחת לחולצה. אני אומרת לו שיזהר על השיער לא לבלגן לי אותו. אני רואה את המוצץ שלו מתקשה בתוך המכנס ושואלת אם אפשר לגעת עם חיוך ערמומי, אבל הוא מסתכל על השעון ושולח אותי לגן. אני אבוא לאסוף אותך בצהריים הוא אומר לי ונותן נשיקה על המצח.

מנופף לשלום לגנן האחראי ( כל יום דאדי אחר שומר עלינו) ואני נכנסת בשער ורואה את שתי החברות הטובות שלי משחקות בבובות ואני מצטרפת אליהן. אנחנו מתחבקות ומתגלגלות אחת על השניה ועל הדובים הענקיים שבגן, צוחקות ומשחקות. דאדי הגנן האחראי יושב ומסתכל, מידי פעם אחת הבנות באה להתלטף עליו. 

אחר כך דאדי הגנן שם לנו סרט מסדר את השיער למי שצריכה ומביא לנו כריך. אנחנו יושבות וצופות ביחד, מלטפות אחת את השניה ואת דאדי הגנן. 

בהפסקת צהריים אחרי האוכל אנחנו פורסים מזרונים על הרצפה ודאדי הגנן עובר בין קטנה לקטנה, מחבק, מלטף מרגיע, בודק מה קורה מתחת לחולצה ואת מצב הרטיבות בין הרגליים . דאדי הגנן מוציא את הסוכריה הגדולה שלו ושואל מי רוצה ללקק וכולנו קופצות ומתחילות ללקק בהנאה. דאדי הגנן נשכב אחורה ונרגע עד שיוצא קרם חמצמץ מהסוכריה שלו והוא נרדם