שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ילדונת סקרנית

מחשבות פנטזיות ומקום לשתף
לפני 6 חודשים. 21 באוקטובר 2023 בשעה 13:15

קמה בבוקר 

דאדי מכין לי שוקו ומלביש אותי, מסדר לי את השיער ושם לי סיכה חמודה, מכין לי תיק ואנחנו יוצאים לאוטו. דאדי מסיע אותי לגן ובדרך קשה לו להיפרד הוא רוצה עוד חיבוק ועוד נשיקה ועוד ליטוף מתחת לחולצה. אני אומרת לו שיזהר על השיער לא לבלגן לי אותו. אני רואה את המוצץ שלו מתקשה בתוך המכנס ושואלת אם אפשר לגעת עם חיוך ערמומי, אבל הוא מסתכל על השעון ושולח אותי לגן. אני אבוא לאסוף אותך בצהריים הוא אומר לי ונותן נשיקה על המצח.

מנופף לשלום לגנן האחראי ( כל יום דאדי אחר שומר עלינו) ואני נכנסת בשער ורואה את שתי החברות הטובות שלי משחקות בבובות ואני מצטרפת אליהן. אנחנו מתחבקות ומתגלגלות אחת על השניה ועל הדובים הענקיים שבגן, צוחקות ומשחקות. דאדי הגנן האחראי יושב ומסתכל, מידי פעם אחת הבנות באה להתלטף עליו. 

אחר כך דאדי הגנן שם לנו סרט מסדר את השיער למי שצריכה ומביא לנו כריך. אנחנו יושבות וצופות ביחד, מלטפות אחת את השניה ואת דאדי הגנן. 

בהפסקת צהריים אחרי האוכל אנחנו פורסים מזרונים על הרצפה ודאדי הגנן עובר בין קטנה לקטנה, מחבק, מלטף מרגיע, בודק מה קורה מתחת לחולצה ואת מצב הרטיבות בין הרגליים . דאדי הגנן מוציא את הסוכריה הגדולה שלו ושואל מי רוצה ללקק וכולנו קופצות ומתחילות ללקק בהנאה. דאדי הגנן נשכב אחורה ונרגע עד שיוצא קרם חמצמץ מהסוכריה שלו והוא נרדם

Milking Man​(שולט) - פשוט וואוו אחד ענק 🤤
לפני 6 חודשים
הארדקור​(אחר) - זה שניה מסוטה מידי
אבל מענג מכל בחינה.
די, תמשיכי..
לפני 6 חודשים
Imike - מת לשמוע איך עוברת שם בגן קבלת שבת...😏
לפני 6 חודשים
חלקה כאישה​(נשלט) - התמונה , הפוסט , המחשבות שלך שבך , בהחלט יוצרות תמהיל מרגש ....
לפני 6 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י