סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Pokéball

זיוני שכל אנאליים
לפני 4 שנים. 31 בינואר 2020 בשעה 14:56

נעמדתי עירומה לחלוטין מול המראה בחדר האמבטיה - אפילו את הגרביים והגומיה שנמצאת על פרק כף ידי בקביעות הסרתי. הבטתי בבבואתי מלמטה למעלה - מפשעה, בטן שטוחה של בוקר ומותניים צרים, חזה קטן עם פטמות זקורות מן הקור. אני אוהבת את הגוף שלי. לקח לי זמן רב להגיע למקום הזה, ואהבתי את גופי עוד לפני שהכרתי אותם, אבל הם בהחלט עוזרים לי להבין מה אני שווה, פיזית ובאופי. 

ואז הגעתי לצווארי. האיבר היחיד המקושט על גופי גם כאשר אני מתכוננת להיכנס למקלחת. שרשרת זהב עדינה עוטפת אותו ומעל השקע שבין שתי עצמות הבריח מתנוסס חישוק זהב קטן מעוטר אבנים מנצנצות. 

בהיתי בקולר כמה דקות ארוכות וחיוך עצום של התרגשות והתלהבות על פניי. הוא יפיפה, והזהב העדין מתאים לדעתי בדיוק לשיערי הבהיר ועיניי הירוקות. הוא לא בולט מדי אבל לא מתפספס במבט והכי חשוב - הם בחרו אותו, הם ענדו אותו לצווארי. 

אני נהנית מהקונספט כל כך. יש משהו שלהם עליי בכל רגע נתון ביום ובלילה. עוטף ומחמם ומעטר גם כשאני במקלחת, גם כשאני בדייט הם שומרים עליי וגם כאשר אני חוזרת הביתה שיכורה מאוחר בלילה הם מלווים אותי. גם כשאני רחוקה מהם, או אולי מצליחה לציית קצת פחות, או מרגישה יותר ונילית - אני שלהם. אני אוהבת את זה, אני לא יכולה אפילו לתאר כמה. 

הוא עליי רק מיום שלישי בערב וכבר הספקתי לשגע אותם עם תמונות של הקולר היפיפה שבחרו לי, עם חיוך קל מעליו, ואני לא מפסיקה להתלהב. 

הוא כל כך משמח אותי. הוא יפיפה וכך גם הסיפור מאחוריו, וגם הם, יפיפיים ומשמחים אותי. 

- פיקצ'ו 3>

קנטור​(שולט){חתולהלה} - שלנו 💜💚❤
לפני 4 שנים
פיקצ'ו{קנטור וחתו} - שלכם 😍
לפני 4 שנים
guy91 - מזל טוב :)
לפני 4 שנים
פיקצ'ו{קנטור וחתו} - תודה!
לפני 4 שנים
כלבה גאה​(נשלטת){משויכת} - מזל טוב!! איזה כיף
לפני 4 שנים
פיקצ'ו{קנטור וחתו} - תודה ⁦♥️⁩
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י