בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

התנגשויות

לכולנו סתירות
לפני שנתיים. 30 במאי 2021 בשעה 5:12

מי שהתחסן לקורונה לא דומיננטי אמיתי כי נתן לפחד לכבוש אותו.

TheStrider​(סדיסט) - באותה מידה את יכולה לטעון את זה על רוכבי אופנוע עם קסדה, נהגים שחוגרים חגורת בטיחות, אנשים שלא נותנים לילדים שלהם להתסובב בלי להשגיח עליהם או אנשים שלא מורידים מלנומה
. מי שהתחסן הקריב את ההקרבה העצומה של דקירה קלה בזרוע בתמורה להגנה על חייו וחיי הסובבים אותו. מחיר פעוט.
אגב, מדוע לא לומר את אותו הדבר על מי שלא התחסן? הרי הרוב לא מתחסנים כי הם מפחדים מההשלכות הלא ידועות של החיסון, כי החיסונים הוכחו כיעילים ובטוחים בטווח הקצר. אז למה להימנע מהם אם לא מתוך פחד?
לפני שנתיים
BonnieLass - זה לא אותו דבר.
לפני שנתיים
BonnieLass - איך האנגלית שלך סטריידר? יכולת לגלוש לאתר הFDA ולראות שהממשלה של ישראל שיקרה לנו בפנים.
לפני שנתיים
TheStrider​(סדיסט) - היא די טובה, כל כך טובה שכבר עשיתי את זה. אני גם החלטתי להתחסן אחרי שראיתי את הדיונים באישור החיסון. לא כי ממשלת ישראל אמרה לי, אין עד כה שום שביב של נתון שתומך בטענות המופרכות של מתנגדי החיסונים, זה שמשהו לא נבדק לא אומר שהוא לא בטוח, זה אומר שהסיכוני המזעריים שנלווים ללקיחתו הם מזעריים פחות. עד כה החיסונים אחראיים למיליוני אנשים שחזרו עבודה, שחזרו לחיות, שלא חלו בקורונה, לאלפי אנשים שלא מתו. ואת זה הנתונים מבהירים לנו שאנו משווים בין המדינות הפריבלגיות שזכו לחיסונים ואלה שלא.
לפני שנתיים
BonnieLass - אם אתה אוהב להיות אוגר של נסיונות במעבדה
לפני שנתיים
TheStrider​(סדיסט) - אני לא, אבל אין לי בעיה להיות חלק מהבדיקה הרחבה של חיסון שהוכח כבטוח על ידי ניסויים שנמשכו שנה וכללו עשרות אלפי אנשים ולאחר שיותר ממאה מיליון איש לקחו גרסה כלשהי שלו שהובילה לצניחה בתחלואה ותמותה מסביב לעולם כולל בישראל.
לפני שנתיים
dn46​(שולט) - ומי שחוצה במעבר חציה, בכלל.... נמושה ממש.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י