שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Strike dear mistress, and cure my heart

לפני שנה. 16 בספטמבר 2022 בשעה 21:12

הבטחתי לך שיגיע סמס השתפכות אחרי המסיבה, אבל זה ארוך מדי אז אני כותב את הפוסט הזה במקום. סליחה שלקח לי הרבה זמן לסדר את המחשבות והדברים.

הסתמסנו ביום המסיבה וידעתי שתהיי שם אבל לא תארתי לעצמי שככה הערב הזה יהיה.

אני לא יכול להעביר את כל התחושות והמחשבות מאותו ערב, מה אני הרגשתי ומה גרמת לי להרגיש ומה אני חושב עליך. אז אני סתם אכתוב כמה נקודות שזכורות לי.

- איך שראיתי אותך ואמרתי לך שלום ונתתי לך חיבוק ונשיקה נתת לי בירכיה לביצים. ככה ישר בלי להגיד לפני, בלי לשאול אם בכלל בא לי לשחק (כמובן שהיה בא), בלי לשאול אם זה גבול ככה יישר היי שלום ובום קיפלת אותי עם ברך לביצים.

- קשרת לי את העיניים במסיבה והצלפת בי. זה בכלל לא מובן מאליו. אני אפילו לא הייתי במקום להתנגד או לפחד או לחשוש פשוט נתתי לך לעשות איתי מה שאת רוצה. וזה היה מדהים ותודה לך כלכך שנתת לי את החוויה הזו.

- אפרת לי בפה בחצר בחוץ. אני עדין בהלם מזה שאפילו אין לי מה לכתוב על זה..........

- זוכר שהיה רגע שניסתי לנשק לך את התחת (מעל החצאית!) ולא נתת לי. ובאותו רגע לא הבנתי למה את מעיפה אותי... חשבתי לעצמי מה היא לא נהנהת מזה? אבל עכשיו אני מבין שאני לא יכול לעשות מה שאני רוצה ושאני צריך לבקש קודם כל רשות. ושכנראה יש  דברים שהם כנראה פשוט מחוץ לתחום בשבילי אולי מסיבה מסוימת...

- נתת לי להסתובב בחצר מחזיק את התיק שלך בעיני זה היה משפיל כמעט כמו ההצלפות וששפכת עלי מים מול כולם. שתדעי שאפילו משהי שאני מכיר ראתה אותי ואחכ כתבה לי שהחזקתי את התיק בצורה יפה ביותר... :(

- אולי הדבר שאני הכי זוכר אבל זה שהלכנו לאוטו וכרעתי על הברכיים להוריד לך את הנעליים שתחליפי לכפכפים לפני הנסיעה, ואז חברה שלך בדיוק עברה והלכת להגיד לה שלום ואמרת לי להשאר ככה. שמעתי אותה צוחקת עלי 'מה איתו הוא נשאר להתפלל?' למרות שהיא יודעת בדיוק מי זו חברה שלה ולמה אני נשאר ככה ומחכה על הברכיים. אבל לא היה אכפת לי שאתן צוחקת עלי, אמרת לי לחכות ולא לזוז וזה מה שעשיתי.

- והדבר האחרון זו ההזדמנות להתנצל.קנאתי ממש באותו רגע  שאני על הברכיים מנשק לך את כפות הרגליים ותוך כדי את מדברת עם מישהו אחר באותו זמן... אז רציתי את תשומת הלב שלך ונשכתי אותך ברגל... זה לא יקרה שוב.

 

זה סתם דברים שאני זוכר (וכנראה גם לא אשכח) אבל זה רק משחקים, התחושה של השייכות  וחוסר האונים (בטח שמת לב שלא הצלחתי לדבר) זה הדברים שאני הכי אזכור.  את פשוט מדהימה.

הורדת אותי מ100 ל0 בשניה וחצי

מהרגע שנפגשנו או מהרגע שהברך שלך פגשה את הביצים שלי ליתר דיוק, כל מה שחשבתי זה רק איך לרצות אותך כדי שבסוף תהיי גאה בי ותרצי לשמוע ממני שוב...

את מכשפה מדהימה סקסית ובלתי נשכחת.............


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י