היו ימים שממש הייתי שונא אותו
היו לנו מלא ריבים
עשיתי דווקא תמיד ומה שבא לי בלי לדפוק חשבון
כן קיבלתי ממנו לא פעם ולא פעמיים מכות
כן קיבלתי יחס משפיל (ככה ראיתי את זה)
כן קיבלתי קור ומידי פעם חום
כן פחדתי ממנו ממש
אבל הוא הציל אותי
הציל אותי מהפשע
הציל אותי מחיים של עבריינות
הציל אותי מחיים אלימים ברוטאליים ועצבניים
חינך אותי ביד קשה כדי שלא אצא מה שהוא לא רצה שאצא
ידעתי שהוא אוהב אותי
אבל לא תמיד הוא ידע איך להראות לי כמה הוא אוהב אותי
ברגע מסויים של חיי שהייתי כבר בתחתית
הוא בא הגיש לי את היד שלו
ואמר לי
כל עוד אני חי אתה לא לבד ואתה לא תיפול
באותה שניה ממש חייכתי
אמרתי לו תודה
הוא הציל את חיי
ובזכותו אני עדיין חי וקיים
הפכנו להיות חברים טובים מאז
הוא אפילו הזיל דמעה שעזבתי את הבית ישר אחרי הצבא
והיום.
ששנינו התבגרנו והפכתי להיות אבא והפכתי אותו להיות סבא
אני מבין אותו יותר ממה שהוא הבין אותי אז
היום ישבנו וראינו סרט ביחד אחרי שטיפלנו באמא שלי
פתאום הוא בא אלי ולחש לי
קשה לי יא איבני (עירקי שכמותו)
חיבקתי אותו חזק אלי
ולחשתי לו אחרי כל כך הרבה שנים
אוהב אותך
אתה הגיבור שלי
תודה אבא שלי🙏

