שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני

כי אני אינני אני
אלא כל מה שתרצה שאהיה❤️
לפני שנה. 24 בדצמבר 2022 בשעה 16:38

 

תצוגה חלקית של הבשמים שלי. מקלחת. חייבת פילינג מועשר בשמנים ארומתרפיים שמשאיר את העור לח ורך גם לאחר המקלחת. מעטפת שומנית כה חלקה ומבריקה שטיפות המים על הנותרות על העור נוזלות מטה לאורך הגוף כזכוכית חלון ביום גשום. ואם לא די בכך, אני עוד מתמרחת בשמן גוף יחד עם קרם. טיפוח העור? קליאופטרה באמבטיית החלב פראיירית על ידי. ובשמים. כמה אני אוהבת בשמי בוטיק יוקרתיים. לא כאלו שתמצאו בסופר-פארם. בעלי תויים עוצמתיים, עם הרבה אמבר, פצ׳ולי, יסמין, טבק, רום, וניל…ריחות לא שגרתיים, דומיננטיים, בעלי נוכחות. כשאני עוברת במקום, אחריי תמיד משתרכים מן השניים; עיני גברים שננעצות בי (שמרגיזות את דאדי הקנאי והאהוב שלי וטוב שכך) ושובל ריח בושם משכר. תמיד מבושמת ומקפידה להתיז מן הבושם גם בין ירכיי וגם על עצם הזנב. הרגל מוזר👻 שכזה.  

מודה, אני אוהבת שאומרים לי שאני מריחה ואווו. וכמה שאני אוהבת שדאדי מחבק חזק ונושם את כולי לתוך ריאותיו, ואני יודעת כמה הוא נהנה מן הריח הטוב שעולה באפו. וכולי ציפייה לשמוע את דאדי, מחמיא, כמה אני מריחה טוב. והוא באמת תמיד מחמיא. 

הוא מחייך חיוך רחב וזדוני, אוסף אותי לחיקו ונושם עמוקות. 

-מסריחה.

-את מסריחה מחרמנות.

מסריחה מחרמנות??!!מעולם לא אמרו לי את זה. למעשה גם לא שמעתי מעולם על הביטוי קודם לדאדי. אבל זו לגמרי נהפכה להיות המחמאה האהובה עלי מכולן בכל העולם.

אני גאה להיות מסריחה מחרמנות תמיד עבורו. 

  כשדאדי נושך אותי בצורת ❤️ 

Goodboyyy - שבוע טוב מדהימה
לפני שנה
fiheat​(שולט) - מריחה טוב תמיד !
ועוד יותר מחרמנות .....
לפני שנה
גידיאפ​(נשלט) - גם הלבנים שלך מדהימים
לפני שנה
Aציבעוני​(אחר) - וואלה מקנא בו
לפני 5 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י