בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

THE BAHNG IN THE CAGE

הבלוג החדש שלי
לפני 14 שנים. 7 בנובמבר 2009 בשעה 21:14

ניסיתי באמת שניסיתי אלוהי הסטול עדי ובשמו אנקוב .
ניסיתי לצייר עצמי כמי שמבין ספרות יפה . לקחתי ליד את החטא ועונשו והחלתי מעלעל ב1000000000 דפיוו . הדבר היחידי שהבנתי שהגיבור של הסיפור שהשם שלו לומר אסור היה דפוק בשכל . דפקת לזקנה גרזן בראש גנבת את המעט שיש לה ? ברח לכל הרוחות המנייאק עליך למה אתה מחכה ...... יסורי מצפון תרגיש שאתה בטוח מכל רע למה אתה נשאר .?
(אין באמור כדי להצדיק חס וחלילה פגיעה בקשישים וכל הפוגע בהם בן עוולה ומוות)
שניסיתי לדסקס את הבנתי בספרות עם כמה מידידי הרוסים נאמר לי על ידם שאני ממש לא מבין כלום ואי אפשר להאשים אותי כי אני ישראלי .
לכן פניתי לקולנוע וראיתי סרט הודי ישן שבו הגיבור שמלבד נקמה בוערת בכל אלו שעשו רע למשפחתו (הרגו לו את דג הזהב האהוב שלו "גולדי") מנסה לעזור לאחותו הקטנה שתחייה ולהציל אותה מהעוורון המציק לה . ולצורך כך הוא שודד בנק באמצע כלכותא קיצורו של סיפור ארוך השוד נכשל הגיבור בורח בעיר שבעקבותיוו 100 שוטרים, נכנס לתוך יער (באמצע כלכותא להזכירכם) שם מצליח להסתכסך עם 2 טיגריסים , דב ו 15 קוברות ארסיות שמצטרפים למרדף אחריוו .הגיבור הטראגי נעצר באמצע שום מקום ומתחיל לשיר ..... ברח בן זונה ברח כל העולם עליך ואתה שר ? ..... עכשיוו במקום לצמצם פער כל השוטרים הטיגריסים הדב והקוברות שרים גם הם ... מה קרה לגם דפוקים יש לכם פושע לתפוס תנצלו את המצב ותתקדמו ... אבל לא !הם שרים . אחרי שכולם גומרים לשיר המרדף מתחדש הגיבור מגיע לוילה (באמצע היער שבאמצע כלכותא) ורץ דרכה ועובר דרך בריכת שחיה וקופץ פנימה ומתחיל לשחות ... למה? בריצה יקח לך פחות זמן מלשחות .בשלב זה גם הקוברות גם הטגריסים גם הדוב והשוטרים מגיעים אליוו וגם הם קופצים למיים .. הקוברות מגיעות ראשונות נותנות בו נשיכה אח"כ הטגריס עושה בו שמות ,הדב שקצת כבד מגיע אחר כך וגם מרביץ לו . ואם זה לא מספיק והגיבור לא גמור לגמרי כל 100 השוטרים בתוך המים יורים בו . והגיבור הוא שר על חיוו ואחותו . איך ? איך ? הרגע עברת התעללות סדרתית של קוברות, טיגריסים ,דב ו 100 שוטרים שחוררו אותך בכדורים איך אתה מסוגל לשיר איך ? למה אתה לא מת כמו כולם ?
לאחר הסרט ניסיתי להעלות את התובנות לחבר הודי שלי המסקנות הן שאני מנוע מלהכנס לדימונה בלי ליווי צמוד של כוחות אבטחה .
אני מושך ידי מספרות וקולנוע מעכשיוו רק פורנו בלי עלילה

בכוח המוח{Aion} - גדול. בכיתי מצחוק (:
לפני 13 שנים
BAHNG​(שולט){כלבלבית - } - כן יש לי את זה
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י