לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

THE BAHNG IN THE CAGE

הבלוג החדש שלי
לפני 5 שנים. 16 ביוני 2018 בשעה 6:55

מודה ומתוודה מקועקע אנוכי (לא בכמות שאותה אני חושב למספיקה) לפני זמן רב טרם היותי מקועקע בעצמי , נפגשתי עם אדם מקועקע למדי ושאלתי אותו מדוע ? אותו אחד השיב לי ... הקעקועים שלי הם ראי לנפש שלי ... מי שקורא את הקעקועים קורא אותי , ואני אשמח שכולם ייקראו אותי .  כמובן שזאת תשובה לא מספקת כי אם כתובים לו  לאיש החביב על העור 3 סימנים יפנים או סינים .. לכל מי שלא קורא יפנית או סינית  כולל אותו עפרון לא מחודד המילים יכולות להיות : תפריט סושי להערב 

אני לא מצפה שייקראו אותי ..... כל קעקוע שיש לי נעשה במחשבה על מה שהוא מייצג כלפי וכלפי מי שאני.. ומי שרוצה לקרוא - שיישאל - וייצפה לחפירה ארוכה .  ויותר מזה אין לי תכשיטים ומלבד פטיש אכזרי לשעונים איכותים אני לא ממש מבין באופנה (תעיד על כך נרגילה) הקעקועים הם התכשיטים שלי .

 

 

 

ivy​(נשלטת) - בגלל שזה משהו שנשאר לכל החיים ומייחסים לו חשיבות, אני דווקא מעדיפה שיהיו פשוט יפים. לא מחפשת משמעות, הרי מה שהיה משמעותי עבורי לפני למעלהמעשור לא משמעותי היום.. אז שיהיו יפים ובמקומות שלא אצטרך לראות אותם כל הזמן..
לפני 5 שנים
אפרוחיתי - למדתי לאהוב קעקעועים..
לא אומר שאלך לעשות...
אבל הם יפים על אחרים
לפני 5 שנים
BAHNG​(שולט){כלבלבית - } - אני חושב שהמשמעות של הקעקועים שלי (ורק שלי ולא משליך על אחרים) היא קבוע שלא משתנה עם הגיל והנסיון . קעקוע שמסמל כבוד (לצורך העניין) ימשיך לסמל כבוד גם בחלוף השנים. למזלי כל הקעקועים שלי מדהימים ויפים ושכולם ייראו אותם
לפני 5 שנים
ivy​(נשלטת) - טוב בעיני זה קצת בנאלי וקיטשי לקעקע משהו שמסמל ״כבוד״ וכדומה, בלי לפגוע(;
לפני 5 שנים
BAHNG​(שולט){כלבלבית - } - לא נעלבתי . נתתי דוגמא למשהו שאמור להיות קבוע .. ולא משתנה . גם אני לא קעקעתי "כבוד" על עצמי .. (למרות שהיאקוזה היפנים נוהגים לקעקע על גופם את המונחים כבוד נאמנות וכו ) וגם אני חושב שזה קיטשי הדברים האלו במיוחד שאני רואה ערס צעצוע שחורט את המילה כבוד .. והוא בכלל לא מכיר את המונח . על עצמי יודע לומר . כל קעקוע נעשה במחשבה גם בהווה וגם על העתיד ואני לא מפסיק להינות מהם .... ולא אפסיק רק אוסיף .
לפני 5 שנים
Dark Muse - והקעקועים שלך באמת כאלה .. מדהימים ומיוחדים..
בתור אוהדת קעקועים מבינה את החשיבות במשמעות.. וגם אני תמיד אהנה משלי..גם את אלה שעשיתי לפני למעלה מ 20 שנה.. כי הם נעשו במחשבה תחילה.. והיופי הוא בעיני המתבונן.. :)
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י