שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

High Hopes

הבלוג הכי טוב פה בפער
לפני שנתיים. 19 בספטמבר 2021 בשעה 19:46

יומני היקר, 18 בדצמבר 2019

השבוע חגגתי את יום הולדתי השבעה עשר, וכמו כל הבנות המגניבות בשכבה ששומעות רוק, אימו, ורוק אימו –פתחתי בלוג בכלוב, אולי גם שם יבינו אותי, כמה אני משוגעת... חכמה... מיוחדת... אנשים בגילי פשוט לא יבינו.
היחידים שמבינים אותי הם אתה – שאני לגמרי מאנישה כאקט של בגרות ולא של פסיכוזה, ומלאווח, החתולה המתוקה שלי. בשביל להכיל אישה מבוגרת ובשלה כמוני יש צורך בגבר. ילדים בני 35 פשוט לא באותה רמה מנטלית כמוני, ואני בטוחה שאמצא אחד שיתאים לי בכלוב.
בני ה-38 שמעוניינים בילדות בנות 17 הם לגמרי מלח הארץ, גם ככה גיל זה רק מספר, אלא אם מדובר בגיל של הבחור, ואז 35 זה כן מספר.

---

יומני היקר היי, 20 באפריל 2020

סליחה שלא כתבתי בך תקופה. פתחתי בלוג בכלוב ורוב הכתיבה שלי התנקזה לשם.
הרגשתי שבכלוב אני יכולה לבטא את האינדיבידואליות שלי בצורה הטובה ביותר. אני פשוט כה בודדה, כה מיוחדת. אדם נדיר, פתית שלג שאין שני לו. אני כה ייחודית עד כדי שאני יכולה להבטיח שאין מצב בעולם שיקום מישהו ויכתוב פוסט פארודי על נשים כמוני, אחרי שנתקל ביותר מדי כאלה.

---

היוש יומנוש, 8 בינואר 2021

מה שלומך? הספקתי כבר להתגייס ולהשתחרר על נפשי. בינתיים פגשתי את הרצל, הוא ממש נהנה לקרוא את החיבור בן 2000 המילים שכתבתי על עצמי בפרופיל.
הוא גם הבין את הפואמה והסיפור הקצר ושכתבתי אחריו. מְנֻקָּדִים שניהם, כמובן. הוא ממש ראה את המסר על זה שאני ממש אינטליגנטית אבל משוגעת בקטע טוב חיחיחי ועדיין אם מישהו לא יכול להכיל אותי הבעיה בו, לא בי. אבל אני סוטה מהעיקר.
הרצל ממש חמוד. הוא לא הסכים להגיד לי אם הוא נשוי אבל נראה לי שהוא לא.
כשהוא לא עם הבנות שלו הוא עונה לי להודעות, כל עוד זה בין 22:55 ל-23:15.
במהלך היום אני שולחת לו כמה מאות הודעות והוא כמובן עונה על מה שיש לו כוח. שזה בדרך כלל על האחרונה, אבל זה בסדר כי זה מרגיש לי מהלב. אין מצב שהרצל יפגע בי.

---

יומני היקר התגעגעתי ממש!!!! 28 באפריל 2021

הרצל היה ממש מניאק, הוא בכלל לא היה קורא את ההודעות החכמות והרגישות והמיוחדות שלי, מסתבר שהוא פשוט תמיד היה עונה "טוב" על ההודעה האחרונה ופשוט הייתי מרוכזת במחשבות שלא מפסיקות לרוץ בראש עד כדי שלא שמתי לב לזה שהוא שולח את אותה הודעה כל פעם. אוף.
הוא אשכרה אמר לי!!! שאני צריכה "ל ה י ר ג ע"!!! ושאם הוא לא עונה לי להודעה אחרי 5 דקות זה לא אומר שהוא בוגד בי!!! אני באמת לא מבינה... "עבודה" ו-"לימודים" זה ממש לא תירוץ לסנן אותי.
אני עם ילדים בני 38 סיימתי.
נ.ב. מחר יום הולדתי ה-19, מקווה שיקנו לי סוללה נטענת ניידת לסלולרי, 20 שעות מסך ביום לא הולכות ברגל.
וספר של ניטשה או קאמי, כל הבחורות החכמות כמוני קוראות את ניטשה, למרות שרק אני חכמה כמוני.

---

יומני היקר, 30 באפריל 2021

הרצל הרשה לי לכתוב בך אחרי שתלשתי את כל הדפים שבהם דיברתי עליו לא יפה.
אגב, חזרנו.
כנראה שהוא פשוט היחיד שמבין אותי. מלאווח לא מתה עליו, אבל זה מה יש. מרגישה קצת כמו הארלי קווין עם הג'וקר. הוא פשוט היחיד שמסוגל להכיל אותה.
הרצל בסוף לא קנה לי סוללה, כלומר – הוא לא קנה לי כלום. כי הוא לא מאמין בלקנות מתנות יום הולדת, כלומר הוא לא מאמין בלקנות לי מתנות יום הולדת. רק לגרושות שלו ולאשתו.
אחרי שהבעתי את חוסר שביעות הרצון שלי בצורה הכי בוגרת שיכולתי הוא הציע לקנות לי בובה.
סיימתי לפרסם את סרטון הבכי שלי בטיקטוק ואמרתי לו שזה נחמד מצדו.

 

נ.ב. מילת הביטחון שלנו היא "הרצל אמר להפסיק להרים ידיים"

MRY​(נשלטת) - ♥️
לפני שנתיים
MRY​(נשלטת) - חיבוק בהסכמה
לפני שנתיים
LeafAndStream - אם זה לא בטיקטוק זה לא נחשב, גם הרצל לא הבין
לפני שנתיים
tabula rasa - מי הדליף את ההטיוטות שלי
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י