שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Ace's quest

Sub search diaries
לפני חודשיים. 3 במרץ 2024 בשעה 11:19

בא לנו לצרף מישהי (לא גבר, רק למען הסדר הטוב, פליז תחסכו מאיתנו). 

כן, זה בא למלא אנשים פה. 

לא, אין לי סיבה מיוחדת למה כדאי לך להצטרף אלינו.

כן, אנחנו באמת אחלה זוג, נראים טוב, רוצים שתהיה חוויה טובה ונעימה לכל השלישייה.

לא, אנחנו לא מחפשים גבר, רק אישה (צריך להדגיש מה שצריך להדגיש).

כן, בא לנו מישהי חמה ורטובה שנוכל לשחק יחד שלושתנו.

אם את פה וזה נשמע לך מעניין דברי איתי, אולי יהיה חיבור טוב ונעים.

 

 

 

לפני שנה. 15 בדצמבר 2022 בשעה 13:19

רוצה לקלף אותך כמו בצל, שכבה אחר שכבה

לחדור עמוק פנימה לתוככי נשמתך, לראות אותך עירומה

להרגיש את ליבך פועם, בסנכרון עם ליבי שלי

לפרום את כל קשרייך, לעצור אותך ולהנכיח אותך ברגע

 

תתמסרי, אני אוביל ואנווט

אני רואה אותך, שימי מבטחך בי

נגדל ביחד, נגיע לגבהים חדשים

רק תני לי את כולך, מבחוץ ועד בפנים

 

אה, ויהיה גם סקס

אקשור אותך ואסמן, אאנוס ואזיין, אמלא אותך בזרע בכל חור עד שתראי שחור

אחדור מאחור בלי הכנה, ובעומק הגרון אשאיר מתנה

אתעלל לך בפטמות, אהנה לשמע הצרחות

צביטות בכל הגוף, וכמה סטירות גם לפרצוף!

 

* אאנוס - רק CNC!

** כן, אני רוצה לדאוג לך, אבל גם להשתמש בך כמו זונה

לפני שנה. 27 בנובמבר 2022 בשעה 9:39

בשבוע האחרון ניסיתי ליצור קשר עם נשלטות פה בכלוב. הגעתי לכמה מסקנות מעניינות ורציתי לחלוק 😄 אין פה שיפוטיות, באמת שכל אחת תעשה מה שטוב לה.

אז קודם כל - הרבה לא מגיבות בכלל. אני מבין, בטח מוצפות בפניות, אבל היה נחמד לקבל תשובה - "אני לא בעניין" כדי שאדע. זה כבוד בסיסי לבנאדם, שבאמת רוצה להכיר. אם אתן לא רוצות זה לגמרי סבבה, אבל תגידו.

יש כמה שישר חסמו, אחרי פניה מאוד מכבדת. מכבד גם אתכן, אבל זה קצת מבאס, גורם לנו להרגיש כמו מטרידנים (שוב - חסימה אחרי הודעה אחת, ומכבדת).

הרבה לא מעוניינות בקשר עם נשואים, את זה אני ממש ממש מבין, ומכבד. מאוד מעריך את אלה שענו, וגם הסבירו. 

למרות שרוב הבחורות כותבות שהן רוצות להתקדם לאט, להכיר, לבנות אמון, ורק אז לעבור לפסים יותר מבוססי שליטה - לא מעט פסלו בגלל ניסיונות ללמוד מה מעניין אותן, מה הן מחפשות וכאלה. אני מכבד גם אותן, אבל שימו לב למסרים הסותרים... אולי שווה לכתוב בפרופיל מה בדיוק אתן רוצות גם לתחילת השיח, תיאום ציפיות מאוד יעזור פה לכולם.

היו גם כאלה שזרם ממש טוב, אבל לא התאים לי. אני ממש חושב שמערכת מבוססת שליטה חייבת להיות אינטימית, צריכה להיות היכרות, צריך להרגיש נוח אחד עם השנייה, אני לא מרגיש שאני יכול להיכנס לסשן עם בחורה שאני לא מכיר. אני אמנם סדיסט, אבל אני רוצה לדעת את מי שמולי, מה היא אוהבת, מה עושה לה את זה, מה הגבולות שלה ועוד. לדעתי זה הבסיס של כל מערכת יחסים, ובמיוחד כזו שמבוססת על שליטה. אני מניח שיש פה לא מעט גברים שיעופו על מישהי שישר רוצה להיכנס איתם לחדר סגור, אני לא כזה. יש אנשים חרמנים, שמחפשים את הדברים המהירים, שלא בהכרח אכפת להם מה יקרה בהמשך הדרך. אני לא כזה. מבחינתי להיות שולט זה לדאוג למי שאיתך, לוודא שהבחירה להיות איתך היא מודעת, נלהבת אפילו. בהקשר הזה כן יש לי רצון לומר אמירה שיפוטית - שולטים שלא אכפת להם מהאדם האחר - הם לא שולטים, הם חלאות אדם. לא חסרים פה כאלה אז תיזהרו. שולט טוב לא צריך להיות בנאדם לא טוב. להפך - שולט טוב צריך להיות קודם כל אדם טוב. שימו לב. אלא אם כן אתן מזוכיסטיות נפשיות ולא אכפת לכן להישבר...

אוהב אתכן,

אני

לפני שנה. 26 בנובמבר 2022 בשעה 9:06

מה שאשתי כתבה בפייס בשבילי:

 

בוקר טוב, עושה פה שירות לבעלי, כי מסתבר שקשה מאוד למצוא את מה שהוא מחפש. בעלי ואני כבר 20 שנה ביחד (בני 40 וקצת). בשלוש השנים האחרונות אנחנו עוברים מסע מרשים של התקרבות, גילויים חדשים, קבלה והכלה, והיום האהבה והקשר שלנו חזקים מאי פעם. הדרך לא היתה פשוטה בכלל, אבל עם הרבה אהבה התמדנו, והיום אנחנו נהנים מפירות העבודה הקשה שהשקענו. בעלי הבין שהוא שולט וסאדיסט (לא להיבהל, אוהב להעניק כאב. מעולם הבדסמ). יש בו צורך עז לממש את החלק הזה שבו. אני עשיתי בעצמי שינוי גדול, הסרתי שכבות והתנגדויות, ועברתי תהליך של קבלה של מי שהוא. התנסנו בשליטה, אימפקט ועוד. היום, אחרי בדיקה מעמיקה, אני יכולה להגיד שאני לא יכולה לתת לו את כל מה שהוא צריך. הוא זקוק לנשלטת שאוהבת ומעוניינת בכאב, ואני לא יכולה לתת לו את זה באופן מלא וכמו שהוא רוצה. מתוך אהבה גדולה, החלטתי שאני רוצה לאפשר לו לחוות קשר כזה וחוויות כאלה, עם מי שזה מתאים לה. אני עושה את זה בלב שלם, מתוך הבנה שאנחנו לא יכולים להעניק לבן הזוג שלנו את כל מה שהוא צריך. יכול להיות שיהיה קשה, ולא אגיד שאין חששות, אבל מרגישה שזה הדבר הנכון. אז אני פה בשביל לעזור לו למצוא אחת מתאימה 🙂 אם את בעניין של קשר של שליטה וכאב, ומתאים לך שהוא נשוי, צרי קשר. מבטיחה גבר מהמם, מכבד וקשוב שגם יודע את העבודה, וגם מחפש להתפתח לכיוונים נוספים ולחוות עוד ועוד. בן 42, מאיזור השרון, 1.88, פותח כל יום באימון, אבל גם אוהב לאכול אז לא קוביות בבטן 😄 אבל שמור היטב. גבר בר אהובי.

 

לא, אין דברים כאלה.

לפני שנה. 24 בנובמבר 2022 בשעה 12:49

אחד הדברים שאני תמיד אומר לילדים שלי בימי ההולדת זה שאם הם שומרים את המשאלות שלהם בלב ואף אחד לא יודע מה הן - הסיכוי שהן יתגשמו נמוך. אם הם ידברו את המשאלות שלהן - הסיכוי שהן יתגשמו גדל. אז אני רוצה לעשות את אותו הדבר.

אני מחפש לעצמי נשלטת מזוכיסטית. 

אני מאזור השרון, וכמו שכתוב בפרופיל שלי - אני איש אמיתי, אוהב ומעריך כנות, נשוי ואוהב אבל מחפש (בהסכמה) להביא לידי ביטוי את הצורך שלי בשליטה. שולט פיזי ומנטלי, אוהב לשחק, לגוון, להמציא, לנהל ולאתגר. אשמח לשוחח ולהכיר. אה, גבוה (1.88), פותח כמעט כל יום באימון, אבל אוהב גם לאכול אז לצערי לא קוביות בבטן, אבל שמור היטב :-)

אם את רואה את זה ובא לך לבדוק את העניין, ממש אשמח לשמוע. 

מבטיח לא לנשוך (בינתיים)

לפני שנה. 23 בנובמבר 2022 בשעה 10:03

אתמול אירוע של חבר, בחורה יפה, תחת מושלם על הרחבה. הבוקר אימון במכון, בחורה יפה, תחת מושלם על הסטפר (ועוד כמה על מכשירים אחרים, אבל ההיא על הסטפר - מעל כולן).

אין על תחת מושלם בעולם.

מסוגל להסתכל שעות, כמו סוג של היפנוט. מן תחת כזה שפשוט דורש ליקוק ונשיכות, תחת שדורש צבע, רוצה לספוג. עומד, חלק, עגלגל. כזה שאחר כך אפשר לחדור אליו, עמוק.

כשהוא מחובר לבחורה הנכונה - פאק.

בקיצור - אני איש של תחת, אין ספק.

 

לפני שנה. 21 בנובמבר 2022 בשעה 15:47

ללכת לבית חולים (לא קרה לי כלום, עם מישהי), לעבור מתחנה לתחנה, בכל תחנה לחכות לתור ולעבור בדיקה. ככה מעשר בבוקר עד ארבע אחר הצהריים. זה סשן קשוח ביותר, ואין בו טיפת סיפוק. יכול להיות אחלה עונש לזאת שזה יגיע לה 👹

לפני שנה. 20 בנובמבר 2022 בשעה 12:24

אני רעב להעניק כאב.

אני רעב למישהי שרעבה לכאב.

אני רעב למישהי שיודעת ויכולה להתמסר.

אני רעב למישהי רעבה.

 

לפני שנתיים. 9 במרץ 2022 בשעה 12:12

לפעמים יש שבועות כאלה שהכל מסתדר, שפורצים דרכים חדשות, צומחים, רצים קדימה, וממש מרגישים את ההישגים פיזית, בגוף. אז השבוע הוא מן שבוע כזה - שבוע של הישגים - גם במישור העסקי, גם במישור המשפחתי וגם במישור החברתי. פתאום נסגרת עסקה שרציתי מלא זמן, פתאום הזוגיות והמיניות פורחת ועושים סקס מדהים, פתאום הבחורה ששמת עליה עין בחד"כ מחייכת אליך, ואתה מרגיש מלא, כל יכול. אז רק לוקח לעצמי רגע להכיר בזה ולהודות.

אתמול היה ערב מדהים. אנחנו לא מעשנים, אבל מכינים אחלה ספייס בראוניז. אשתי לא נשלטת, אבל זה ללא ספק משחרר אותה, ואז מתאפשרים דברים שמקרבים אותה לעולם שלי. זה תמיד תחום בזמן, לערבים בודדים, אבל הערבים האלה כל כך טובים. היא הייתה יכולה להיות הנשלטת המושלמת שלי, היא יודעת בדיוק מה אני אוהב, ויש לה יכולות על. גרון עמוק, אנאלי, משחקי פטמות, פשוט זיון משובח. חבל שמחוץ לסיטואציות האלה היא רחוקה מזה שנות אור. שאני אגיד לה מה לעשות? הזיה :-)

וזאת מחדר הכושר? יש לה קעקועים מטורפים, בלונדינית, עיניים ירוקות, חיוך חמוד לאללה. מעניין אם היא בקטע...

 

לפני שנתיים. 6 במרץ 2022 בשעה 14:54

אז זה קרה. קיבלתי את ברכת הדרך, אישור לצאת לדרך חדשה. הזוגיות שלנו מדהימה, אוהבים מלא מלא, בנינו משפחה לתפארת, בית חם, הגשמנו חלומות, ואנחנו ממשיכים להתפתח כל הזמן. זה לא שהכל ורוד, עבדנו קשה מאוד בשביל להיות פה ואף פעם לא ויתרנו. נלחמנו ושרדנו, נפצענו והחלמנו, ומהכל - התחזקנו. 

אמרתי שלא הכל ורוד? אני לא איש קל (נכון שאין באמת אנשים קלים, אבל אני מודה שאני מאתגר במיוחד), קשה לי לוותר, אני עקשן ברמות אחרות, תמיד משיג מה שאני רוצה (גם אם זה ייקח שנים!), לא יודע להרפות. היא מצד שני, לא מבינה למה אני לא יכול בלי, למה אני רוצה לשלוט עליה , לנהל אותה, להעניק לה כאב. זה באמת לא מתחבר, למרות כל המאמצים. והיא טובה אליי, היא הולכת לקראתי, ולומדת אפילו שיש דברים שהיא מתחברת אליהם, דברים שעושים לה טוב. גבולות נפרצים, מגלים עוד מקורות עונג, והיא איתי במסע הזה. אבל למרות שהגבולות מתקרבים, ולמרות שזה מחמם את הלב ומקרב בינינו אפילו עוד, זה לא מספיק. אני כמה להתמסרות אמיתית, חסרת גבולות, לאחת שלא תשאל שאלות, שתסמוך עליי בעיניים עצומות. גם היא מאחלת לי את זה, היא רוצה את זה בשבילי.

אז הנני כאן, מחפש. מחפש מישהי למערכת יחסים מקבילה רצינית. מישהי שמחפשת מישהו עם לב טוב, עם כוונות טובות, עם רצון אמיתי לחיבור טהור. אני יודע שאני לא לבד פה, ולא חסרים פה אנשים שמחפשים. אני מתבאס גם מזה שהרבה מהאינטראקציות בין גברים לנשים די דוחות, ושיש הרבה מאוד גברים שמוציאים לנו, אוכלוסיית הגברים בעולם, שם ממש רע. החבר'ה הטובים משלמים את החשבון שלהם. קשה לסמוך עלינו. אבל אני פה ואמרתי כבר שאני לא מאלה שמוותרים. 

אם נשמעתי מעניין, אשמח להכיר אותך, לראות אם יש חיבור. אם את מחפשת מישהו שיראה אותך, שיאתגר אותך, מישהו לעוף איתו, בואי נדבר...

מבטיח לעדכן 🙂