סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 14 שנים. 25 בינואר 2010 בשעה 12:46

פנטזיית- מבריקה- חלק שני

כל פעם שזזתי מעט, רשרש ניילון שהיה מתחת לסדין, בינתיים הדליק המאסטר נרות שהיו מפוזרים בחדר על השידות, האור כבה והוא נעמד מאחורי, הצצתי בין הרגליים שלי, משחררת אנחות הנאה, ידו ליטפה את ישבני ואצבע החלה לבדוק את חור ישבני, יוצאת ונכנסת, אני רוצה לצלם את הזין משתין בתוך התחת שלך, אל תזוזי, כשהזין חדר גופי התקשח, הגב שלי התקמר, והרמתי ראש, גמרתי בצעקה, רציתי עוד, ידו לחצה את ראשי חזרה אל המזרן, תהיי בשקט ואל תזוזי, ניסיתי בכל כוחי לא לזוז, מרגישה את התחת מתחיל להתמלא, מדי פעם הוציא המאסטר את הזין והשפריץ על התחת, תוך כדי צילום עם יד אחת, כשסיים לצלם הזין שלו היה עמוק בפנים, ממשיך להשתין,
לוחץ, התחלתי לייבב, מאסטר................ חייבת לשחרר..... פלאג חדר לתוכי, סותם את הפתח, לכי למקלחת ותחכי לי בעמידה עם הידיים על הקיר, רגליים מפוסקות.

חיכיתי עם דמעות בעיניים, הייתי חייבת לשחרר, הבטן לחצה, מאסטר...........בבקשה..............................
ידו נשלחה אל הפלאג ומשכה אותו החוצה, שתן מעורב בצואה החל להשפריץ החוצה, לא ראיתי אך ידעתי שהמאסטר עומד במרחק ומצלם, לחצתי חזק, משחררת עוד ועוד, הרגשה נפלאה של שחרור אחזה בי, הייתי ערומה בפני המאסטר שלי, ערומה מבפנים ומבחוץ, בלי שום עכבות, שחרור אמיתי מכל הכבלים שאוחזים בכולם, כבלי בושה, כבלי מחשבות- מה יגידו, מה יחשבו עלי, הוא קיבל אותי כמו שאני, "סוטה", איתו הרגשתי שאני הכי נורמאלית בעולם, שאין שום בעיה להשתין ולחרבן בצוותא, להתרוקן מכל הכבלים, זו היתה ההנאה הכי גדולה שגרמה לשאר ההנאות רק להתעצם.

שמעתי במעומעם את פעמון הדלת, שמעתי את המאסטר יוצא מחדר האמבט ומדבר עם אדם נוסף בחדר השינה.

ראשו הציץ מבעד לדלת והוא פקד- תתקלחי וחזרי לחדר, ניסיתי לשחרר כמה שיכולתי, יודעת מנסיון שמדי פעם עוד יברח לי פה ושם נוזלים מעורבים בצואה, בייחוד אם המאסטר יזיין אותי בתחת, התקלחתי , רחצתי היטב עם סבון את הכוס הרטוב, מכניסה אצבעות פנימה, מענגת את עצמי, המחשבה שמחכים לי גרמה לי להזדרז וחיש מהר חזרתי אל המיטה, רגליי פסוקות, ישבני כלפי מעלה וראשי נוגע בסדין.

מבעד למראה ראיתי נשלט חמוד יושב ערום על הברכיים ומחכה בראש מורכן, הזין שלו עמד והוא נשם נשימות כבדות, נשימותי החלו להשמע כמו נשימותיו, כבדות, כשכל גופי סומר, רועד, מחכה לבאות.

המשך יבוא

ialda​(נשלטת) - "הרגשה נפלאה של שחרור אחזה בי, הייתי ערומה בפני המאסטר שלי, ערומה מבפנים ומבחוץ, בלי שום עכבות, שחרור אמיתי מכל הכבלים שאוחזים בכולם, כבלי בושה, כבלי מחשבות- מה יגידו, מה יחשבו עלי, הוא קיבל אותי כמו שאני, "סוטה", איתו הרגשתי שאני הכי נורמאלית בעולם" -
אהבתי , במיוחד את המשפט הזה :)
לפני 14 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה ialda
על שאת קוראת נהנית ומגיבה.

:) פאני היל
לפני 14 שנים
רצסיבי​(נשלט) - כן, הקטע של חשיפה טוטאלית (וחרבון בלתי נשלט, בניסיבות לא רגילות שכאלה, שנעשה פוטנציאלית לעיני כל העולם הצופה באינטרט, הוא בהחלט כזה) אהוב עלי ביותר, גם במציאות וגם כחומר לסיפור.
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י