סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 16 שנים. 25 ביוני 2007 בשעה 13:59

האחות ניגשה אל הגבר המבוגר, הסיעה אותו אל מחוץ לחדר, לאחר מספר דק נכנסה ולקחה עימה את האשה הבוכייה, כשנכנסה שוב , נכנסה יחד עם אחות נוספת, כל אחת לקחה בידה כסא גלגלים והובילו אותה ואת הבחור לחדרי הבדיקות וההכנות.

כשנכנסו לחדר, העיפה הבחורה מבט סקרני , כל העניין ריתק אותה, גרם לה ריגוש, המחשבה על מה שעומד לקרות בשעות ובימים הקרובים מילא את הכוס שלה ברטיבות, גורם לפיטמותיה להתקשות.
החדר היה מסודר ככל חדר אחות מצוי במרפאה, מסביב ארונות, כיור, מדפים, מגירות שקופות המכילות מבחנות, מזרקים למיניהם, תרופות שונות ועוד, שולחן ארוך עם מחשב, מד לחץ דם, קלסר אדום פתוח , ראתה שהוא ריק.
בצד, מיטת בדיקות , מוזרה למראה, פתאום קלטה מדוע, מסביב למיטה היו מתקנים לריתוק הידיים הרגליים והראש.

האחות הסירה את מחסום הפה שלה, מגישה לה כוס מים, תשתי מתוקה, היא אמרה בקול רך, המים נזלו מעט על סנטרה, על חזה וביטנה, בעדינות ניגבה האחות את המים, מלטפת אותה.
קוראים לי שושי , אמרה האחות, אני האחות הקבועה והאחראית עליך ועל הבחור שהגיע איתך, הוא חמוד נכון? אמרה והעיפה מבט לעבר הבחור שהכסא שלו עמד בפינה ועיניו יוצאות מחוריהן בכעס.
ועכשיו לעבודה, קולה הפך להיות לפתע סמכותי, קשוח, מבטה נעשה יותר קר, נעוץ בבחורה.
התישבה ליד השולחן והחלה שואלת שאלות , בזה אחר זה- שם, כתובת, גיל, מצב משפחתי ........הבחורה היססה לרגע כשסטירה מצלצלת על פניה גרמה לה להבין ששיתוף פעולה מהיר יהיה עדיף בתנאים בה היא נמצאת, היא החלה עונה על השאלות, כשהשאלות הגיעו לנושאי המין, היא החלה להסמיק , ידעה שהבחור מקשיב לכל מוצא פיה, סטירה נוספת גרמה לה להתחיל לתאר בפרוטרוט את חיי המין שלה, שנשמעו מאוד משעממים עכשיו כשהיא חשבה על זה, מין אנאלי? רק בפנטזיות, סקס אוראלי? רק פעמיים עם החבר הקודם שלה........... נשים?
רק בפנטזיות היא לחשה.
האחות נעצה בה מבט והחלה לחייך, גורמת לבחורה להסמיק ולהרטיב, היא ניגשה לכסא של הבחורה, שולחת יד ובודקת את הרטיבות על הכסא, מכניסה אצבע מלטפת לכוס, סוחטת מפי הבחורה אנחות, כשהעיפה מבט אל הבחור ראתה את הזין שלו מתחיל לזוע, אך תשומת הלב שלה היתה ממוקדת בבחורה, איזה בזבוז חשבה לעצמה, הבחורה הזו חמה אש ועד היום לא היה מי שיבעיר אותה, אך זה ישתנה, היא כבר תכננה לדבר עם הפרופסור על העניין.

המשך יבוא


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י