אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סתם כזאת פריקה מבולגנת

הזכויות שמורות לקרנפית מחרסינה


***מתגעגעת תמיד פיה תאומה שלי***
לפני 3 שנים. 8 בספטמבר 2020 בשעה 22:49

מאוד קל לשקוע בעצב וכעס ותסכול, יש תקופות טובות יותר ויש פחות אבל אני תמיד מנסה להסתכל על חצי הכוס המלאה וגם אם נראה לי שלא נשאר בכוס דבר, אני פשוט אמצא במה למלא אותה.

מספר דברים שמעלים לי את המצב רוח:

1. קריאה - אני אוהבת לקרוא. הקריאה אצלי מתחלקת לדברים שמעניינים אותי כמו פילוסופיה או מאמרים פסיכולוגים, גם דעות, אני אוהבת לקרוא דעות גם אם זה ממש מטופש. החלק השני של הקריאה הוא הבריחה מהמציאות... רומנים! איך אני אוהבת רומנים... עד כיתה ט׳ בכלל הייתי נרדמת כשהייתי רואה כריכה של ספר ואז פתאום החלטתי לקרוא, אני אפילו לא יודעת מה משך אותי לאותו הספר ולמה אחריו החלטתי לקרוא, אבל זה התחיל בכיתה ט׳ וכיום יש לי סיפריה מרשימה עם מעל 200 ספרים... לפחות 150 רומנים.

 

2. פריקה/הכלה - אני אחת ששומרת בבטן, אני לא מדברת עד שזה חונק אותי מדמעות, אני יכולה להסתובב שבועות עם לחץ או פחד או פגיעה אך לעיתים ועם אנשים מאוד מסוימים (אפילו אני לא מבינה למה הם) אני מרשה לעצמי לפרוק, להתקשר באמצע היום ולדבר שעות בטלפון למרות שאני לא באן אדם שמצליח לשמור על קשר טלפוני, לסגור את הדלת של המשרד ולבכות לחבר/קולגה שעובד איתי צמוד כבר יותר משנה. באותה מידה שאני אוהבת לפרוק אני יכולה להקשיב שעות, אני אוהבת להקשיב, להבין את האדם שמולי, מה גורם לו לפעול בצורה מסויימת, למה הוא מגיב כך או אחרת, אני אוהבת להקשיב ואני מסוגלת להכיל ואני חושבת שזה אחד הדברים שזכיתי בהם ועושים לי טוב.

 

3. מוזיקה - וזה בכלל לא משנה לי מה יתנגן. גם אם יהיה שיר עצוב זה יעלה לי את המצב רוח, עצם ההאזנה, אני חושבת שזה קצת כמו להקשיב לבן אדם, יש משהו במוזיקה שגורם לך להיכנס פנימה. לפעמים אני גם שומעת טראש, כאילו ממש טראש ואני ממש לא מתביישת בזה! סטטיק ובן אל אללים ונועה קירל מלכה. וכולכם תקיאו קצת בפה עכשיו ותמשיכו הלאה 😝

גם לשיר אגב אני ממש אוהבת וזה גם מעלה מצב רוח מעולה (שרה כמו קרפדה).

 

4. להסתכל על תמונות - זה בכלל לא משנה איזה תמונות, אני יכולה לדפדף באינסטגרם שעות ולהיזכר ברגעים קסומים ואני יכולה לפתוח אלבום תמונות ישן ולשבת עם האחים שעות ולהעלות זיכרונות ילדות.

 

5. סרטוני בע״ח - לא אכפת לי איזה! כל עוד זה לא מקק הכל תופס. תראו לי חתלתולים רבים או כלבים עם פרצופים אשמים, תראו לי פילים משתכשכים בבוץ או תוכים רוקדים עם הצוואר, לא אכפת לי, פשוט לראות סרטונים של חיות.

 

6. לרקוד - ניסיתי מספר פעמים בחיים ללכת לחוגי ריקודים, אני חושבת שביסודי כשהייתי בהתעמלות קרקע למדתי לעשות שפאגט (עד היום עושה) ובתיכון הייתי הולכת לשיעור היפ הופ אבל אף פעם לא הייתי טובה בחיקויים ולכן זה לא צלח, מה שכן, אני יכולה לרקוד שעות ופעם גם הייתי יוצאת למסיבות כדי לרקוד, היום אני מרגישה מספיק בנוח לשים מוזיקה במשרד ולרקוד עם החברות ודלת פתוחה, תמיד אזמין אנשים לרקוד איתי ואני מהמעצבנים שלא נותנים לשבת בצד ואם לא תבואו לרקוד איתי אני ארקוד איתכם 😉

 

7. להצטלם/לצלם- אני לא מאלה שנתקעות על פוזה שעות עד שתצא התמונה המושלמת, ממש לא! אני דווקא מאלה שמצלמות ובוחרות את המוצלחת ביותר. למרות זאת, אני מאוד אוהבת להצטלם ועוד יותר אוהבת לצלם. לגמריי תחביב שאני צריכה לטפח.

 

8. לטייל - לפעמים דווקא כשאני במצב רוח ירוד אני אוהבת לקחת את הלבד שלי לטיול ולעשות איתו שיחת הבהרה, זה לא הרגע שבו אני שוקעת, זה רגע של סדר, רגע של הבנה והתגברות על הבאסה.

 

9. האהובים שלי - האנשים שנכנסו לי ללב, אלה שהם לגמרי חלק ממני ואני לגמרי מעט טובה יותר ושלמה יותר בזכותם. אני לא צריכה מהם כלום, מספיק לי להיזכר, מספיק לי תיוג טיפשי בפייסבוק או להיכנס לוואטסאפ ולהתחיל לקרוא שיחות ישנות. לרוב אתה מבין כל כך הרבה על החבר הזה ועל עצמך ועל הקשר המופלא שלכם שעצם המחשבה על כך מעלה חיוך לשעתיים קדימה לפחות.

 

10. לחייך - למרות שזה הכי טיפשי ולמרות שזה מרגיש דבילי ברמות, דווקא ברגעים כאלה כשהכל נהיה לא פשוט אני מחייכת, בהתחלה אני כנראה נראת משוגעת מהצד אבל לאט לאט עם החיוך מגיעה חיוביות יש מאין וכך המצב רוח עולה עד שבאמת מתחשק לי לעשות את כל השאר....

 

בכל אופן... מספיק עם הדיכאון, ונכון שהכל מאוד טריגרי אבל אין למה לשקוע ואני בטח לא כאן כדי לצוף, אני רוצה לשחות!

אפרוחיתי - 💚
לפני 3 שנים
מקובל עלי​(נשלט) - V ירוק על כל העשירייה.
( כי לפעמים נמאס מהכחול )
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י