לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סתם כזאת פריקה מבולגנת

הזכויות שמורות לקרנפית מחרסינה


***מתגעגעת תמיד פיה תאומה שלי***
לפני 3 שנים. 20 בינואר 2021 בשעה 18:49

אני יוצאת למרפסת עם חלוק סאטן לבן ואתה כבר יושב שם עם הבוקסר ומזמזם מנגינה מוכרת, אני מביאה לך את הקפה שלך ומניחה את שלי. בחוץ חום אימים ואתה לוגם מהקפה הקר כשאני מגלגלת סיגריה "חייבים לעשות עם זה משהו" אתה מסתכל על הסיגריה שלי ומציין.
אני מתיישבת על הכיסא לידך והיד שלך מתחילה ללטף את פנים הירך שלי מבעד לחלוק, אני מפשקת מעט את רגליי ואתה מלטף ושורט אותי קלות, אנחה שקטה נפלטת מפי ואני מדליקה את הסיגריה.
אני שואפת את העשן ואתה מפשק את רגליי וממשיך ללטף את פנים הירך שלי, אני מוציאה עשן לבן ואתה מתחיל ללטף את שפתיי הרטובות. אני מושיטה יד לשולחן בכדי להניח את הסיגריה ואתה עוצר אותי ומורה לי להמשיך לעשן.
אני שואפת עוד עשן ואצבע אחת נדחפת לתוכי, הנשימה שלי נעתקת והעשן שורף לי בגרון בעוד אתה משחק עם האצבע שלך בתוכי בקצב אחיד . אני מקמרת מעט את גבי כאשר אתה מתחיל לנוע עם שתי אצבעות, כל שאיפה מהסיגריה נעשית כבדה יותר ובכל נשיפה נפלטת מפי עוד אנחה.
"פאק, כמה את רטובה בשבילי בייב" אתה לוחש לי באוזן ואני פולטת צחקוק וגניחה, האגן שלי מתחיל לזוז ופתאום אני לא בטוחה האם אתה מזיין לי את הכוס או שאני לך את האצבעות.
"אל תפסיק לזיין לי את הכוס בייב" אני אומרת כשאני מרגישה את האורגזמה מתחילה להיבנות בתוכי. עוד שאיפה ועוד נשיפה ואני כבר לא בטוחה בכלל אם סיימתי לעשן או שהזמן עצר מלכת והעיניים שלי נעצמות כשאני מרגישה את הרעד מתחיל לטפס לי מקצות האצבעות. אני תופסת לך בצוואר בדיוק כשאצבע שלישית נכנסת לתוכי, אתה נושך לי את השפה ואני מתחננת לתוך שפתייך שתיתן לי לגמור.
"את לא גומרת בלי אישור, ברור?" אתה מסתכל לי בעיניים ואני מתחננת במבט, אתה מפסיק לנוע עם האצבעות בתוכי ואני מוחה על כך בנהמה קטנה "ברור?" אתה שואל ומביט בי שוב, "מה שתגיד" אני מגלגלת עיניים "רק תחזיר את האצבעות שלך בבקשה" אני מנסה לתקן על התגובה הלא רצונית ואתה מביט בי עם החיוך הממזרי שמופיע על פניך.
"תפתחי את הפה" אתה מורה לי ודוחף לי שתי אצבעות מלאות בנוזלים שלי לפה "איך את טעימה כשאת כל כך קרובה, נכון בייב?" אתה עוקץ אותי ומנשק אותי נשיקה רטובה ועמוקה, "איזה טעם בייב" אתה גונח לי לתוך השפתיים, "את אוהבת את הטעם שלך כשאת קרובה כל כך?" אתה שואל ואני מהנהנת "אני עדיין קרובה" אני מתגרה כששפתיך עדיין על שפתיי.
אני מביטה בך ומתחילה להניע את האגן על הכיסא, בכל תנועה אני מרגישה את העונג שלי נבנה מחדש וכל כיווץ מרגיש לי כמו עוד צעד לקצה, "לא" אתה עוצר אותי ומעמיד אותי מהשיער "את גומרת מתי ואיך שאני אומר לך" אתה אומר בקול שקט ונושך לי את הכתף ואני נאנחת ומחייכת. אתה פורם את הקשר של החלוק הדק שעדיין מסתיר את שדיי ואני מסתובבת אליך מפוחדת "לא כאן" אני מצביעה עם העיניים על החלונות של השכנים מולנו, "היית צריכה לחשוב על זה לפני שהתגרית בי" הפה שלך מתעקל לחיוך והדופק שלי ממריא לשחקים.
"בייב בבקשה, לא פה.... אתה יודע כמה זה מלחיץ אותי" אני מתחננת במבטי בזמן שאתה תופס את שתי ידיי מעל ראשי ומצמיד את הלחי שלי לקיר. "בבקשה לא בייב, פליז, אני מתחננת בייב... בוא ניכנס" אני שוב מנסה ואתה ממשיך בשלך ומפשק לי את הרגליים, החזה שלי נצמד אל הקיר ומהבניין ממול בטוח כולם רואים לי את התחת, אני מנסה להסדיר נשימה  בזמן שאני מרגישה שלוש אצבעות נדחפות לי לכוס.
"פאק" אני כמעט צועקת ואתה עוזב את ידיי וסותם לי את הפה עם היד "אם לא תהיי בשקט גם מי שלא רואה אותך ישמע" אתה אומר לתוך האוזן ואני מבליטה ישבן. אתה מתחיל לנוע בתוכי בקצב מסחרר "כן בייב, פאק... אני כל כך קרובה" אני גונחת לתוך היד שלך, האצבעות שלך מפיקות צלילים מטריפים בכל תזוזה שלהן בכוס שלי, אנחות כבדות נפלטות מפי והאגן שלי מתחיל לזוז בקצב מהיר יותר ויותר.
האצבעות שלך נעות לי בתוך הכוס ואני מרגישה את הנוזלים שלי זורמים לי על הירכיים, אני מרגישה את העונג שלי מתקרב, גלים של חום מתחילים לשטוף אותי "כן בייב, פאק" אני כמעט לוחשת. "את לא גומרת בלי אישור" אתה חוזר על המשפט ואני מהנהנת עם הראש, שבויה תחת מגע ידיך והאצבעות שלך שטמונות עמוק בתוכי, "הבנת בייב?" אתה שואל אותי ואני שוב מהנהנת.
"ילדה טובה" אתה לוחש לי באוזן ושולף מתוכי את האצבעות שלך בבת אחת, צמרמורת קרה שוטפת אותי וכל גלי העונג כאילו מתנדפים ממני, "לא!" אני צועקת לך לתוך היד "בייב בבקשה... תן לי לגמור" אני ממשיכה לצעוק לתוך היד שלך ושניה לפני שאני בטוחה שאתה לא שומע אותי אתה חוזר ואומר "את לא גומרת בלי אישור, ברור?" אתה מסובב אותי ומסתכל לי בעיניים "ושלא תעזי לגעת בעצמך עד שאחליט אחרת" אתה מדגיש. אני רוטנת לעצמי "אבל אתה יודע שאני שונאת שאתה נוגע לי באוננות בייב" אני מסתכלת עליך ומכסה את שדיי, "ואני שונא שאת מעשנת" אתה חותם בנשיקה ומכסה אותי עם החלוק. "עכשיו אני ממש ממש רוצה לעשן סיגריה" אני מתבוננת בך עם עיני העגל, "תחשבי טוב האם זה שווה לך ילדה" אתה מחייך ומוביל אותי בחזרה לדירה.

Porxelain doll​(נשלטת) - את כותבת מדהים.
לפני 3 שנים
ריינו​(אחרת){My Lion } - תודה 🙈
לפני 3 שנים
teller - וואו בהחלט מהמם
לפני 3 שנים
Nony​(מתחלפת) - נוטפתתתתתת 🤩🤩💦💦💦💦
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י