לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סתם כזאת פריקה מבולגנת

הזכויות שמורות לקרנפית מחרסינה


***מתגעגעת תמיד פיה תאומה שלי***
לפני 3 שנים. 25 בינואר 2021 בשעה 23:00

הפגישה מתחילה ואני לא מצליחה להתרכז בדבר מעבר לצעצוע ולמחשבה שיש לך שליטה גם כשאתה נמצא עשרות קילומטרים ממני.

אנחנו דנים על המצב בחברה ועל ההשפעות של הוירוס הקטלני. אני מציגה את הנתונים ושניה לפני שאני נעמדת אתה מפעיל את הצעצוע ואני מחייכת לעצמי כשאני מרגישה את הרטט העדין מתחיל בתוכי.

אני נעמדת אחרי שניה של הפתעה וממשיכה להציג את הנתונים, בכל כמה שניות הצעצוע רוטט בתוכי בעוצמה חזקה יותר ואני מתחילה להתכווץ. הרטט פוסק באחת ואני משחררת נשיפה בתקווה שאף אחד לא מבין מה מתרחש לי מתחת לחצאית. אני ממשיכה להסביר על הנתונים שמוצגים במסך מאחורי ופתאום מרגישה רטט בעוצמה חזקה. אני עוצרת ללגום מים, הרטט ממשיך בעוצמה גבוהה ואני מנסה לשמור על ארשת פנים רצינית ובו בזמן להבין האם עוד מישהו שם לב למה שקורה כאן חוץ ממני. הצעצוע הרוטט קוטע לי את חוט המחשבה ואני מסכמת בזריזות את מה שהצגתי עד עכשיו וממהרת להתיישב.

: אני אהרוג אותך! 🙄😠

בייב: תתרכזי בישיבה.

: תחליש את זה, אני חושבת שכולם שומעים 😬

בייב: מישהו מסתכל עלייך?

:לא נראה לי

בייב: אז הכל בסדר. תהיי ילדה טובה.


אני מרגישה את הלחץ בבטן התחתונה נבנה וככל שהפגישה מתארכת אני מרגישה את התחתונים שלי נרטבים. מזל שלא לבשתי מכנסיים היום אני חושבת לעצמי, אחרת כל המכנסיים היו ספוגים בנוזלים שלי.

אחרי שעה שמרגישה כמו נצח ומשחקים שלך בצעצוע שנמצא עמוק בתוכי אנחנו יוצאים להפסקה  של עשרים דקות. אני ממהרת לשירותים, נכנסת לתא ומסמסת במרץ.

: 😵

בייב: שורדת?

: אני חושבת שבסוף אתמכר לזה...

: אני נוטפת, אלוהים!

בייב: תראי לי אותך 😏

אני מצלמת את התחתונים הספוגים ושוב מודה לעצמי בראש על כך שלא שמתי מכנסיים, חצאית היא לגמרי הבחירה הנכונה לזמנים כאלה.

בייב: פאק! אני חייב לזיין אותך. עכשיו.

:חיחיחי... אתה בבעיה 😝

בייב: אין ברירה, את תצטרכי לעשות את זה בעצמך.

: אני בשירותים, אני לא יכולה להרעיש פה 🙄

אתה מתקשר בוידאו ואני עונה ולוחשת לך ״אתה תעשה לי צרות פה״ אתה מגחך ומורה לי להוריד את התחתונים. אני מכוונת את המצלמה לפי בקשת כך שהכוס שלי מפושק ומוצג לכבודך ואתה ממשיך בקולך להדריך אותי לקצה.

יד אחת שלי מתחילה לטייל בין שפתיי והיד השניה מרימה מעט את החולצה ומושכת בפטמה. אני מקמרת את גבי ואתה מפעיל את הויברטור על העוצמה הגבוה ביותר וגניחה שקטה נפלטת מפי. ״סתמי זנזונת קטנה, את לא רוצה לעשות לעצמך צרות״ אתה אומר לי באוזניה ואני נושכת לעצמי את האצבע בזמן שהיד השניה עדיין מטיילת על שפתי הכוס. ״תראי לי את הפנים שלך״ אתה אומר לי בזמן שאני מתחילה לשחק בדגדגן והויברטור עדיין פועל על העוצמה הכי חזקה, אני ממקמת את הטלפון ונעמדת עם הגב לדלת, רגליי פשוקות ופני מול המצלמה. אתה מצליח לגרום לי להתרכז באוננות ולהתעלם לרגע מכך שאני נמצאת בתא שירותים בעבודה ומעט משחק בעוצמות של הויברטור בתוכי. 

לאט לאט מטפסים בתוכי גלים של עונג והכיווצים נעשים פחות ופחות רצוניים. אני מתחילה לנוע במעגל על הדגדגן, מכניסה שתי אצבעות לפה ומלטפת את הפטמה עם הרוק, מלטפת ומושכת ושוב נושכת את האצבע ומשתיקה גניחה. אתה עוצר את הרטט ואני לא יודעת אם אני מופתעת מכך שעצרת או מהפנים שלי במצב הזה.

עוד לפני שאני מספיקה לשאול מה פשר העצירה אני מרגישה את הרטט חוזר בעוצה חזקה ויורד חזרה וככה בזמן שאני מנסה לשמור על קצב אחיד של תנועות מעגליות על הדגדגן אתה משחק בקפיצות בעוצמת הרטט.

הגלים של הויברטור מתמזגים לגלים שלי ואני מתחילה לשפשך חזק ומהר יותר ״הפנים שלך כשאת מאוננת זה הדבר הכי סקסי שראיתי״ אתה אומר ואני מחייכת, ״אל תעצרי״ אני שומעת לקולך וממשיכה בקצב המהיר שלי כשאתה מעלה לעוצמה הכי גבוהה ״בספירה שלי בייב״ אתה מביט בי דרך המצלמה ואני מנסה להתרכז במבט שלך.

״10״

״9״

״8״

״7״

״6״

״5״

״4״

״3״

״תסתכלי עלי״ אתה מזכיר לי בזמן שעיני נעצמות... אני פוקחת אותן ואומרת יחד איתך.

״2״

״1״

האורגזמה מתפרצת ממני ״פאק!״ אני פולטת בזמן שעוד רעד עולה מקצות אצבעותיי, הטלפון מחליק על הרצפה ואני מתרסקת קדימה על האסלה בעוד הברכיים שלי ממשיכות לרעוד וגלי האורגזמה עוד שוטפים את גופי.

אני מפשפשת עם היד ומוצאת את הטלפון, מסתכלת על שיחת הוידאו שלנו ושנינו צוחקים ״בייב, זה היה חזק״ אני אומרת ומכסה את עיניי במבוכה ״והצלחת אפילו בלעדיי יפה שלי״ אתה אומר ומוסיף ״תכף אהיה ממש מיותר״ אני מכווצת גבות ״היית מת... שמוק קטן״ אני מצחקקת ומודה לי ולך.

 

״הכל בסדר?״ אני שומעת את נופר נכנסת לשירותים ״אהמ כן כן, אני תכף מצטרפת״ אני ממהרת לענות, ״פשוט שמעתי אותך צורחת״ נופר ממשיכה ואתה מביט בי מאדימה ״אההה חשבתי שראיתי ג׳וק אבל הכל בסדר״ אני מגמגמת והיא יוצאת מהשירותים.

״זה היה קרוב בייב״ אני אומרת לך בלחש, ״את מתה על זה, זונה קטנה שלי״ אתה אומר בבטחון.

מבט מושלם - פאק ריינווו את כותבת מדהים!!! עשיתי ❤ אבל מוסיפה גם כאן כמה ❤❤❤❤❤❤
לפני 3 שנים
ריינו​(אחרת){My Lion } - מהממת!
כיף לקבל ממך תגובה כזאת 🙈
את מדהימה 💕
לפני 3 שנים
סנדרה מכשפה קוסמת​(שולטת) - מטורפפפפפת! מחרמן הוא אלוף ואת יותר
לפני 3 שנים
ריינו​(אחרת){My Lion } - יאא תודה רבה 😋😊😅☺️
האמת שהוא יותר פנטזיה ממציאות 🙊
לפני 3 שנים
סנדרה מכשפה קוסמת​(שולטת) - עכשיו את דווקא עושה לי שרות טוב עם הזונה הקטנה שלי....זו פנטזיה שלה מזמן. אז את אומרת שלא כל פנטזיה מתממשת😉
לפני 3 שנים
ריינו​(אחרת){My Lion } - אני אומרת שהכי טוב למשש פנטזיות.... רק את ״בייב״ אני אשאיר לי בדמיון בנתיים 😝😂
לפני 3 שנים
ma​(נשלטת) - מדהימה!
תודה על ההמשך
לפני 3 שנים
ריינו​(אחרת){My Lion } - 💓
לפני 3 שנים
Porxelain doll​(נשלטת) - מחרמן קשות 3>
לפני 3 שנים
Nony​(מתחלפת) - שאלוהים יעזור לי!! פאקקקק ריינו מה זהההה חירמנת לי תצורה!!!!💙💙💙💙💙
לפני 3 שנים
ריינו​(אחרת){My Lion } - חיחיחי
התכוונתי 🤪
לפני 3 שנים
חמוד עם עמוד - וואה ריינו יש לך דמיון מפותח מאוד, המשפט בסוף היה טוב😲
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י