בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סתם כזאת פריקה מבולגנת

הזכויות שמורות לקרנפית מחרסינה


***מתגעגעת תמיד פיה תאומה שלי***
לפני 3 שנים. 8 בפברואר 2021 בשעה 13:21

״תגידי, איך נותנים לך ללכת״ הוא שואל כבדרך אגב, ״אני לא ממש שואלת אם להישאר״ אני מחייכת חיוך עקום, קמה הולכת למקלחת ושוטפת פנים בזהירות, מסדרת את האיפור מתלבשת ומתקדמת ליציאה ״אני אסגור את הדלת לבד״ אני זורקת לו מבעד לכתף והולכת.

 


•~~~~~~~~~~~~~~~•

 


אני מדפדפת באפליקציה חדורת מטרה.

שמאלה.

שמאלה.

שמאלה.

עוצרת.

מדפדפת בין התמונות הוא נראה לי כמו טרף קל.

ימינה.

סך הכל שלושה ימינה. שולחת הודעה ומתפתחות שלוש שיחות נחמדות מבין השלושה אחד עונה על הדרישות. יש לי שלושה ימים ושלושה ימים זה יותר מדי ומעט מדי זמן בשבילי.

מטרה.

מטרה.

מטרה.

טרף.

טרף.

טרף.

הוא נופל כמו זבוב למלכודת שטמנתי וזה חמוד להפליא. יום חמישי בשעה ארבע אחר הצהריים, רושמת ביומן ובנתיים שומרת אותו על אש קטנה, קצת טפיחות לאגו, קצת פלרטוטים.

 


•~~~~~~~~~~~~~~~•

 


אני מגיעה לבית גדול, מעלית מול הדלת מדרגות מצד ימין הוא ביקש שאעלה במעלית לקומה השניה, אני עולה במדרגות. אני עוצרת בקומה הראשונה ומסתכלת סביבי בוחנת במבטי את הבית, בית מרשים. קירות חיצוניים בלבד, עיצוב מנימליסטי וקר. גברי טיפוסי.

אני מוצאת את גרם המדרגות השני ועולה לקומה השניה, מטבח גדול וחדר סלון מרשים. כסף לא חסר לו. אני מניחה את התיק על השיש ״היי מותק, נעים מאוד אני דן״ הוא מחייך חיוך לחוץ, ״נעים להכיר״ אני מחייכת ומעפעפת לכיוונו, מושיטה יד ולוחצת.

הבחור מרוגש כמו ילד. אני בוחנת אותו הוא לא גבוה במיוחד אולי מטר ושבעים גוף טוב, מתוחזק הוא בטח מתאמן, ילד יפה בסך הכל אבל מבט של מטומטם. אני פותחת בשיחה סתמית על העיצוב, מנסה להיזכר איך הוא אמר שקוראים לו והאם ציין במה עוסק. ״מה את שותה?״ הוא שואל ״מים״ אני עונה בחיוך ״בחורה פשוטה... אמרתי לך״ אני מסתכלת לו בעיניים והמבט שלו נרגע.

 


״את יודעת... חשבתי שנשב להכיר ואז שלחת לי את ההודעה ההיא״ הוא אומר ישוב על הספה ואני מצחקקת ומניחה יד על הירך שלו ״אמרתי לך מההתחלה שאני לא מחפשת משהו רציני״ אני אומרת והוא מקרב את הפנים שלו לשלי אני זזה מעט ולוחצת לו על הירך. ״בן כמה אתה תזכיר לי?״ אני שואלת ״אני מפחד להגיד לךעכשיו״ הוא נבהל לרגע, ״ממה יש לך לפחד?״ אני מביטה בו במבט תוהה. ״את נראת ילדה טובה כזאת, אני מפחד לעשות משהו לא נכון״ הוא מסביר, ״תרגע, גם לילדות טובות מותר להזדיין״. ״36״ הוא מציין את גילו ומגרד בזקן ״אה... ילדון״ אני מקניטה ומתחילה להסתובב בחדר. הוא הולך אחרי כמו צל ומקשקש כל מיני שטויות שאני לא זוכרת, אני עוצרת ומסתובבת אליו עם מבט חדור מטרה והוא נעמד במקום. אני תופסת לו את הזין ומרגישה את הקשיחות שלו, מנסה להעריך מה הגודל שלו אורך ממוצע עובי ממוצע מצוין לי.  הוא שולח יד גסה לכיוון השדיים ואני מרימה חולצה להקל על הגישה. ״פאק״ הוא משחרר אחרי שהיד שלו תופסת לי בשד אני מחייכת מעט ופושטת את החולצה. ״מה את עושה לי״ הוא אומר ותופס את הראש, אני צוחקת צחוק תמים ״לא עשיתי כלום״.

 


הוא מוביל אותנו לחדר השינה ילדון חמוד אני חושבת לעצמי, הוא נשכב על המיטה ומציע לראות סרט ואני תוהה לעצמי עד כמה הבחור טמבל והאם אספיק בפחות מ24 שעות למצוא טרף חדש, אני מחליטה שאני כבר פה זה הרע במיעוטו. אני פושטת מכנסיים ומשחררת את החזיה אם הוא לא יתחנן שאמצוץ לו עכשיו אני מרימה ידיים והולכת.

 


אני עולה על המיטה ומתקרבת אליו על ארבע כמו לביאה רעבה רגע לפני שהיא מתנפלת על הטרף שלה. הוא פושט מכנסיים וחולצה ואני מלטפת לו את החזה, יורדת עם הציפורניים לכיוון הזין ומתחילה לשפשף אותו מעל הבוקסר האפור. אחרי שהוא מתחיל להתפתל לי בידיים אני שולפת את הזין והוא מוריד את הבוקסר בתנועות מרושלות.

כלי יפה יש עם מה לעבוד, אני דוחפת לעצמי אצבעות לפה, מרטיבה את היד עם הרוק שמצטבר ומשפשפת את הזין בקצב איטי, מדי פעם מרימה אליו מבט ומחייכת. הילדון מרוגש כאילו זאת הפעם הראשונה שהוא הולך לקבל מציצה ואני תוהה לעצמי מתי בפעם האחרונה מצצו לו כמו שצריך.

 


״בבקשה תכניסי אותו לפה״ הוא פונה אלי ואני מצחקקת, ״סבלנות״ אני לוחשת ומעבירה את הלשון מהבסיס לקצה, הוא פולט אנחה ואני מחייכת בראש. אני מכניסה את קצה הזין לפה ומשחקת עם הלשון על החור הקטן, מלקקת בתאווה את הכיפה ומושכת אלי כמו בוואקום את קצה הזין שלו. ״מאמי תכניסי אותו לפה״ הוא מתחנן בקולו, אני שונאת שאנשים זרים קוראים לי בשמות חיבה בנאלים, אני שונאת שאנשים מרשים לעצמם לייחס לי כינויים של יום חול אבל אני מזכירה לעצמי שאני כאן למטרה אחת אז אני מחייכת מעט. אני אוגרת מעט רוק בפה ויורקת על הזין, יד ימין שלי מורחת את הרוק לאורכו ומלטפת לו את הביצים קלות. אני כאן למצוץ, לא מעבר.  אני מתחילה להכניס את הזין לפה, אני מתחילה למצוץ והוא משמיע אנחות שקטות וכבדות בכל פעם שהפה שלי נע מטה ומעלה.

 


״מה, את באמת נהנית מזה?״ הוא שואל כשהזין שלו בפה שלי, אלוהים נפלתי על טמבל גמור ״אם לא הייתי אוהבת את זה לא הייתי עושה את זה״ אני עונה ומכניסה את הזין בחזרה לפה, אני מגבירה מעט את הקצב ומוצצת ברעב שלא היה לי הרבה זמן, יורדת ועולה, משחקת עם הלשון. הוא תופס לי את הראש ודוחף את עצמו עמוק אני נחנקת מעט אך מצליחה להכיל אותו בגרון טמבל טמבל אבל הזין שלו מצוין למציצה. רפלקס ההקאה מאיים והוא עוזב לי את בראש, אני מרימה מבט והוא שואל אם להפסיק או להמשיך ״פשוט תזיין לי אתהפה״ אני ממלמלת וממשיכה למצוץ, מצטבר לי עוד רוק ואני יורקת על הזין ומתחילה לשפשך תוך כדי מציצה, עוברת לביצים מלטפת נוגעת ולשה כאוות נפשי.

 


הוא שוב תופס פיקוד ברוך השם ומתחיל לדחוף את עצמו עמוק יותר לתוך הגרון, הרפלקס כבר בלתי נשלט ונוזל רירי נפלט ממני, אני לוקחת נשימה עמוקה ומעסה את הביצים, את הנוזלים אני מורחת ביסודיות ומשפשפת לו את הזין בקצב מהיר בזמן שאני מסדירה נשימה. ״תחזירי אותו לפה מאמי״ אמ׳שך מאמי אני מתאפקת לא לקלל אותו, הייתי צריכה לסתום לו את הפה לפני שהתחלתי. הוא מתפתל לי בידיים ואני מכניסה את הכלי היפה שוב לפי ״תלקקי לי את הביצים״ הוא מבקש ואני מסרבת, אני כאן רק למצוץ ליקוקים זה למישהו אחר. אני ממשיכה למצוץ בקצב משתנה ומדי פעם מאתגרת את עצמי עם יכולת ההכלה בגרון, הוא שוב תופס לי את הראש ונדחף לתוכי אני מכילה אותו ולוקחת נשימה איטית אני חושבת שהוא נכנס הכי עמוק שאפו לילדון אכן כלי מצוין למציצה. הוא יוצא ממני שוב כשהרפלקס מכה ואני ממשיכה לשפשף ולמצוץ ״אני רוצה לגמור לך על הפנים״ הוא מציין ״רצון זה דבר מעניין״ אני עוקצת ״אתה תגמור לי בפה״. אני ממשיכה לשפשף ולמצוץ, עוברת ללוש את הביצים אני אוהבת ביצים איבר מופלא.

 


האנחות שלו נעשות שקטות ועמוקות יותר ואני מרגישה את הזרע שלו ממלא לי את הפה, אני יורקת וממשיכה ללטף את הזין שלו עד שהוא מסדיר נשימה ונרפה. הסדינים ספוגים בנוזלים, הפה שלי נוטף והידיים שלי מלאות ריר וזרע. אני מחייכת לעצמי בגאווה ומישירה אליו מבט, הוא שוכב ומתנשם באיטיות ״יואו מאמי, איך אני יכול לתת לך ללכת״ הוא אומר ״בקלות... אני לא שואלת אותך״ אני מחייכת מעט והולכת לנקות את עצמי.

אני מנקה את עצמי ונשכבת על המיטה, משחקת לעצמי בציצי, זה תמיד מרגיע אותי. כמו כדור לחץ, אני צריכה ללוש ולמשוך קצת בציצי ואז הכל נרגע.

הלביאה קיבלה את הארוחה שלה והטרף היה סביר לחלוטין.

 


״תגידי, איך נותנים לך ללכת״ הוא שואל כבדרך אגב, ״אני לא ממש שואלת אם להישאר״ אני מחייכת חיוך עקום, קמה הולכת למקלחת ושוטפת פנים בזהירות, מסדרת את האיפור מתלבשת ומתקדמת ליציאה ״אני אסגור את הדלת לבד״ אני זורקת לו מבעד לכתף והולכת.

כמה מטרים מהבית שלו אני שולפת סיגריה ומדליקה, ממלמלת לעצמי בקול ״אוח שאני זונה לפעמים״ וחיוך מרוצה מתפשט לי על הפנים.

זרתוסטרא​(אחר) - ריינו!!!
לפני 3 שנים
ריינו​(אחרת){My Lion } - זרתו!!!
לפני 3 שנים
זרתוסטרא​(אחר) - לא יפה הפוסט שלך
התעללות בקשישים :)
לפני 3 שנים
ריינו​(אחרת){My Lion } - חלילה!! אני עושה שירות לציבור 😜
לפני 3 שנים
זרתוסטרא​(אחר) - כפרה עלייך, נשמה טובה
לפני 3 שנים
שיר כאב​(שולטת){סוליקר} - נהדרת!
לפני 3 שנים
ריינו​(אחרת){My Lion } - 🙈🙈
לפני 3 שנים
סאבטקסטית​(אחרת) - מיי גאד!
לפני 3 שנים
גבר סנדוויץ​(אחר) - סיפור נהדר וכתוב נפלא ❤️
לפני 3 שנים
ריינו​(אחרת){My Lion } - תודה רבה 😊
לפני 3 שנים
Nony​(מתחלפת) - וואו וואו וואוווו מבט אחר מטורףףף 😍😍😍😍
לפני 3 שנים
Shu shu - אהממממ.... אני רק שאלה..... איפה נרשמים? 😊
גררררר
לפני 3 שנים
ריינו​(אחרת){My Lion } - חחחחחחח
ההרשמה נגמרה... תנסה בעונה הבאה
לפני 3 שנים
Shu shu - חבר שואל....
לפני 3 שנים
מבט מושלם - שיווו את!!!
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י