לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סתם כזאת פריקה מבולגנת

הזכויות שמורות לקרנפית מחרסינה


***מתגעגעת תמיד פיה תאומה שלי***
לפני 3 שנים. 21 בפברואר 2021 בשעה 21:31

אני מלטפת את הזין שלך ללא מטרה מסוימת מעל הבוקסר ומרגישה איך הוא מתקשח תחת המגע שלי. אני מסניפה את הזין ואתה עוזר לי להוריד את הבוקסר, אני ממשיכה ללטף בעדינות את הכלי היפה. בפה שלי מתחיל להצטבר רוק (כמו כשאומרים לימון ובלוטות הרוק מתחילות לעבוד מעצמן) עד שמגיע השלב שבו זה או לבלוע את הרוק או כמו עכשיו להרטיב איתו את הזין שעומד בדום מתוח מולי. אני מתחילה ללקק את החור הקטן, חור השופכה. איזה שם יפה לחור קטנטן - שופכה (רק מהמחשבה מתחיל להצטבר לי עוד רוק בפה).

 


אני מלקקת בעדינות את הכיפה, בתנועות מעגליות כשטיפות רוק מטפטפות מהפה שלי על הזין והיד שלי מתחילה לנוע מעצמה עוטפת על הזין ומרטיבה אותו כהכנה למציצה.

אני יורקת על הכיפה ומחליקה את היד שלי מלמעלה למטה בקצב איטי בזמן שהלשון מתחילה ללקק את הביצים ומתגרה עם הלשון באזור שמתחת לביצים, מתקרבת מתרחקת וחוזר חלילה. כך אני ממשיכה ללקק בזמן שהיד שלי יורדת ועולה בקצב איטי על הזין.

 


אני חוזרת לביצים ושואבת ומוצצת, מתחילה מצד ימין ועוברת לשמאל ואז מכניסה הכל לפה ומשחקת עם הלשון. לפעמים ברגעים כאלה אני בכלל לא חושבת שאני צריכה אותך שם (מספיקים לי הביצים והזין) זאת חגיגה שאני לא בטוחה שאני רוצה את הנוכחות שלך בה, זה מרגיש לי אינטימיות שביני לבין הפין, אינטימיות שאתה לא חלק ממנה (סליחה). אני ממשיכה ללקק את הביצים ומרגישה איך הזין זז לי ביד בין ליקוק לליקוק וחוזרת להתגרות בליקוקים גם בו. עולה ויורדת מהבסיס לקצה ובחזרה, מעט מגבירה את הקצב אבל ממשיכה ללקק ולא עוברת למציצה מלאה.

 


ככל שאני מלקקת יותר כך הרעב שלי להכניס את הזין לפה גדל ובכל רגע שעובר הציפייה בתוכי מתגברת. אני עולה לקצה ושוב עוברת בתנועות מעגליות על הכיפה - הכתר שלך, עוטפת אותו בשפתיי ובקצב איטי מתחילה להכניס את הזין לפה. אני מכניסה אותו עד החצי ומוציאה, מתחילה למצוץ בקצב מתגבר ועקבי, עוד ועוד רוק מצטבר לי בפה ואני יורקת על הכיפה ומורחת את הרוק על הזין וחוזרת למצוץ בקצב איטי יותר. לאט לאט אני מכילה את הכלי שלך וכאשר אני מגיעה לקצה אני לוקחת נשימה עמוקה ואתה דוחף אותו עד הסוף. הזין שלך כולו בפה שלי ואני מרגישה את הגרון נלחם ברפלקס, השפתיים מלטפות את הבסיס והלשון שלי מעט מלקקת את הביצים.

 


אני מרגישה את המחנק בגרון והעיניים שלי מתמלאות דמעות מהמאמץ אני מושכת את הראש לאחרונה והזין יוצא בבת אחת. אחרי נשימה עמוקה ועוד כמה קטנות אני מחזירה את הזין לפה וממשיכה במציצה, שוב מתחילה לאט ומכילה אותך הפעם לזמן ארוך יותר, אתה מתחיל לזיין לי את הפה בקצב אחיד ומהיר. אני מרגישה את הזין שלך מכה לי בגרון ושוב הרפלקס מאיים ואני מנסה להלחם בו הפעם ללא הצלחה ונוזל רירי נפלט מתוכי.

 


אני כבר לא מצליחה להחזיק את הדמעות ויחד עם ההרגשה הגופנית של הרפלקס צצה הרגשה של אכזבה על חוסר היכולת שלי להכיל אותך. אני מנגבת את הדמעות ומתאפסת על עצמי, אתה ספק נהנה וספק לא שם לב לסיטואציה שבה אני נמצאת והחוסר בתגובה מצדך עוזר לי לצאת מזה ולחזור למקומי הטבעי. הזין שלך בפה שלי ואני ממשיכה למצוץ ולאתגר את עצמי ביכולת ההכלה שלי, יכולת פיזית או חוסר ביכולת פיזית לא מנעה ממני לעשות דברים עד היום ואין סיבה שתמנע ממני עכשיו.

 


אתה מבקש ממני למצוץ לאט ואני מבינה שנכנסתי לאיזה מצב של אוטומט שנועד לגמור עם הסיפור הזה כבר ובראשי אני יודעת שאני צריכה להירגע אבל ההרגשה לא עוברת. אני עוצרת רגע וחוזרת ללקק את הביצים והזין, לאט וביסודיות מהבסיס לקצה וכך אני נרגעת ונזכרת שההנאה שלך היא גם בהנאה שלי ותסכול מהסוג הזה לא יוביל אותנו להנאה יחד. אחרי מספר רגעים שבהם אני נרגעת תוך כדי ליקוק יסודי אני חוזרת למצוץ בקצב איטי ולאחר שאתה מרגיש שנרגעתי אתה מחזיר את היד שלך לראש שלי ומתחיל לשלוט על הקצב. המציצה הופך במהרה לזיון פה וגרון ואני מצליחה להכיל אותך למרות התקרית הקודמת. אתה גומר ואני מרגישה את הזרע שלך ממלא לי את הפה. אני בולעת את הנוזל המלוח ומלקקת את הזין ביסודיות עד שאתה נרפה.

מכור להשפרצה נשית - מדהיםםם
לפני 3 שנים
מר ביג​(שולט) - ורק שורה וחצי על השיא שבסיטואציה... מחכה לפוסט רק על זה :) מפורט באותה מידה
לפני 3 שנים
ריינו​(אחרת){My Lion } - לפעמים הדרך יותר מעניינת מהתוצאה 🙃
לפני 3 שנים
Nony​(מתחלפת) - באלי להיות גבר עם זין 😏😏
לפני 3 שנים
ריינו​(אחרת){My Lion } - בא לי למצוץ לך את הזין!!!
לפני 3 שנים
Nony​(מתחלפת) - אוחחחחח כןןן כןן כןן כמו בסיפור היפה הזה!!!! דאממממ
לפני 3 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - הרגת....
איבדתי את ההכרה פה.... הצילו !!!!!!
לפני 3 שנים
מלך הדבורים - וואו, כתיבה מדהימה.
הרגשתי את עצמי נמצץ שם.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י