בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סתם כזאת פריקה מבולגנת

הזכויות שמורות לקרנפית מחרסינה


***מתגעגעת תמיד פיה תאומה שלי***
לפני חודש. 17 במרץ 2024 בשעה 14:27


בתקופה הקצרה שלי בעולם הזה (אני מתכוונת לבדס"מ ויחסי שליטה), אספתי מעצמי כל מיני דברים שאני אוהבת ולא אוהבת, אקטים שעושים לי את זה בטירוף ומנגד כאלה שלא אחזור עליהם לעולם.
חוויתי מגוון של מערכות יחסית הכוללות שליטה מזויות שונות, כחלק ממערכות היחסים התקיימו סשנים וגם שם היו מדהימים והיו פחות.
בימים האחרונים עלה לי הצורך לעשות לעצמי סדר ואולי גם לשתף אותו במרחבי הכלוב.
חשבתי שזה יהיה מאוד משעשע (ואולי קצת שליטה מלמטה בעיני אחרים) אם אכתוב מדריך הפעלה, הוראות הפעלה לנשלטת\לסשן.

אין כאן שחור או לבן והשתתפות היא ממש לא חובה,
אני מצפה לכנות ופתיחות עד כמה שניתן ולגמרי אבין אם זה יותר מדי בשבילך.


הסשנים אצלי מתחלקים למספר שלבים, אני מונה כמה מהם ואת מוזמנת להוסיף אם מרגישה שפספסתי משהו.
כמו כן, אם יש משהו שתרצי להוסיף ואני לא הוספתי אני יותר מאשמח לשיתוף....

בחירת מיקום - בית (סלון, חדר שינה,חדר מיועד), מועדון (חלל נפרד,על הבמה,באמצע הרחבה), בטבע (יער, חוף,מסעדה,מסיבה ונילית) ועוד....


בחירת "סביבת עבודה" - האם הסשן הוא מול קהל, האם הוא מול חברים או אולי דווקא הכי אינטימי ואחד על אחד שאפשר.


בחירת האקטים- מה הסשן יכלול בעצם... אימפקט, קאטינג, פיסטינג, דגדוגים, מנטלי, העצמה, השפלה, הזניה, החפצה ועוד....

 

אביזרים - מזוכיסטית אמיתית תודה שלכל אביזר יש תחושה אחרת (לי יש שנואים ואהובים, בלי קשר לרמת הכאב שהם מפיקים)- נרות, שוטים, מזרקים, לבוש מסוים, אוכל, שתיה, מוזיקה, מגבת, כלוב, קולר, מסכה ועוד... כל דבר שיכלל בסשן בין אם למטרת כאב ובין אם לתפאורה\נוחות הטופ והבוטום.


הכנה לקראת הסשן- כי מי לא מכירה את התחושה של לפני. הוא ביקש ממך לכתוב משהו, ללבוש בגד מיוחד, אולי אפילו לעשות חוקן ... אולי לקראת הסשן אתם בכלל לא מדברים? שתפי אותי איזה הכנות היו לך או כיצד היית רוצה שיכינו אותך.

מהלך הסשן- אם יש משהו חשוב בעיני זה הדרגתיות, אולי חלק מכן תבטלו אותי באחת אבל בעיני לבנות את הכאב, את הסבל, אפילו כשמדובר בהשפלה... כשזה מגיע לאט לאט אני באופן אישי מצליחה להכיל יותר ולהנות גם מדברים שבבוקר ונילי לחלוטין הייתי מבטלת בלי לחשוב בכלל.
אני נגיד מאוד אוהבת שסשן מתחיל מאיזשהי הגדרת תפקיד, זה לא חייב להתבצע במילים "את נשלטת ואני שולט" אבל יש אקטים קטנים שמוסיפים לאוירה, מתחילת עד סוף הסשן אני לא יושבת על משהו מוגבהה... במהלך הסשן אני פונה אליו רק ב"הלורד וולדומרט היקר" או אפילו כיסוי עיניים וליטופים.... בעצם ספרי לי איך זה מתחיל אצלך או כיצד את הכי אוהבת את זה.

הצבת גבולות - מה מתאים ומה לא לכל אחד מכם.... אני נגיד לא מוכנה שתגע פי טיפה של שתן שלא הגיע מילד בן פחות מ3, על קקי אין בכלל מה לדבר... אבל ספרי לי מה הגבולות שלך ואולי יותר חשוב, מתי את מציבה את הגבולות... האם הגבולות שהצבת בתחילת הקשר השתנו עם הזמן, האם לפני כל סשן עוברים על הגבולות שוב?

אפטר קייר - יש שיאמרו שזה החלק הכי חשוב בסשן, אחרים לא יבינו בכלל את המושג.... טוב אם זה לא ברור אני לגמרי בעד וכאן, אני לגמרי רוצה ששתפרעו.... מה הכי עוזר לך, האם יש משהו שהייתן רוצות שיעשו ולא קורה.... מתי זה חוצה גבול והאם זה בכלל חשוב לכן... תנו גם דוגמות לאפטר קייר שאתן זוכרות טוב במיוחד או לחילופין מספר אקטים שהיו בסיום סשן, מיד אחרי או לאחר כמה שעות שעזרו לכן לחזור לשפיות היפה ולא להתרסק על הרצפה....

ייתכן שחפרתי, בטוח יותר ממה שהתכוונתי...
ואולי בכלל נכון יותר פשוט לזרום עם הסיטואציה, בטוח אין דרך אחת נכונה 💛
אם את רוצה לענות את מוזמנת, אם לא הכל בסדר :)
אני עושה את זה למען עצמי ולמען הכיף שלי, פשוט כי אוהבת לדבר בדסמ ולחקור ולהבין ולדייק....
אם אין לך זין לכתוב או שאת לא יודעת על מה אני מדברת כי מה שהטופ שלך אומר זה קדוש, וול.... זה שלך :)

mi_555 - ממש ניתוח תהליכים. בהצלחה
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י