שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

יו נשלט

לפני 3 שנים. 22 בינואר 2021 בשעה 8:52

אני לא יכול להתעלם מזה, אי אפשר להדחיק את החשק הזה הצידה.
מאז שנחשפתי לעולם של השליטה והסאדו, כל פעם שבא לי לעבור חינוך מאיזה בחורה אכזרית (AKA BDSM), אני מחפש קצת באינטרנט, מוצא מלכת סאדו בתשלום שנראית כאחת שיכולה לספק את הפנטזיות שלי, משלם לה את הסכום הנדרש ועובר אצלה סשן.

 אבל ללכת למלכה ולשלם לה כסף בשביל שעה של חוויה שמלווה עם גבולות שהורסים את הכל, כבר לא מרגיש כמו שצריך. זה לא זה. או שזה בגלל שהמשחק שלהן גרוע, או שזה בגלל שאני לא מוצא את המלכות הנכונות. לא יודע וזה כבר לא משנה לי כל כך.
מלכות בתשלום - נמאס לי.

כשזה מגיע לסאדו, הסטיות שלי הן קשות, אבל לא מדי. זה מרגיש לי כאילו אני לעולם לא אמצא מישהי בחוץ שבאמת תתחבר אליהם ותהנה איתי מהצד השני. אני יודע שזה לא נכון ושיש המון בנות שהן אפילו סוטות הרבה יותר ממני, אבל ככה אני מרגיש.

אני לא כזה שבקלי קלות מתחיל עם כל אחת שאני רואה, אבל מצד שני אני גם לא אחד שכל הביטחון נשאב ממנו. אני איפשהו באמצע וכאן הבעיה שלי.
אני לא יודע אם אתם גם מחוברים לעולם הזה, אבל אני צריך מכם עזרה ועצה. איך ומאיפה אני יכול להכיר בחורה, לא בשביל קשר רציני ולא אישה לחתונה, שתתחבר לסטיות שלי?
פשוט להתחיל עם בחורות, להכיר אותן, אם הן אוהבות אז יופי ואם לא אז לנתק איתן קשר?

או ללכת ולשלם למלכה שחקנית לא מוצלחת?
אני באמת מרגיש מחוסר אונים כאן, אבל לא במובן שאני מחפש..
אתם מבינים שזה אפילו לא סקס מה שאני מחפש, אני סך הכל מחפש בחורה שתשמח לשלוט ולהשפיל גבר.. זה מרגיש לי אבסורד שאני לא מצליח למצוא אחת כזאת בעולם המוזר הזה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י