ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

My Sex Stories

סיפורים אמיתיים מהחוויות שלי כסיסי שרמוטה נשלטת
לפני 3 שנים. 6 בנובמבר 2020 בשעה 17:42

יש דבר כזה נשים שאוהבות לנייש גברים?

נשים שיקחו גבר ויהפכו אותו לאישה לגמרי? ילבישו, יאפרו ויעשו איתו מה שהן רוצות?

 

אני ממש ממש רוצה שזה יקרה לי

לפני 3 שנים. 5 בנובמבר 2020 בשעה 16:39

אני מפנטזת על זה כבר מעכשיו, איך שאכנס בדלת, תחכה בשתיקה נעימה ונלך ישר לחדר האמבטיה בכדי לוודא שאין לי כל שיערה מיותרת על הגוף. לא בבית השחי, לא באזור המפשעה ולא באזור התחת המושלם שלי.
לאחר מכן אתה תחכה בחדר ותתכונן ואני אלך גם להתכונן.

אתחיל מלשים על גופי החלק את התחתון החצי שקוף חצי שחור שהבאת, אלבש את הביגוד הצמוד, גם הוא שחור, מכיל גרביונים, ביגוד גוף.
איך אפשר להיות אישה אמיתית בלי חזה? אז כמובן שאשים עליי את החזייה המעוטרת בכחול ובכסף ואכניס את צמר הגפן פנימה. תשאל מרחוק אם אני צריכה עזרה עם החזייה, ואגיד לך שאני מסתדרת, כי אני יודעת ויש לי ניסיון בלשים חזיות.

אקח נשימה כשאני סקסית ואלבש את השמלה האדומה, שמקפיצה את המראה שלי פי כמה והקימורים שלי יתאימו בדיוק לקימורי השמלה.
פתאום אזכר שאני צריכה להכניס את הפלאג השחור, אז אפנה מקום דרך הביגוד הצמוד ואכניס לאט את הפלאג, שיתפוס מקום.

זהו עם הביגוד! אבל עוד לא מושלמת. לוקחת את אביזרי האיפור ושמה עליי את המסקרה ואת האודם כמו שלמדתי לפני זה דרך יוטיוב. בלי תיקון אחד אני מסתכלת ולא מאמינה, איך ההורים שלי עשו אותי כל כך כוסית ועדיין יצאתי עם פין.
לבסוף, אני שמה עליי את הפאה הבלונדינית הארוכה, קצת מסדרת ומסרקת ואני מוכנה. מוכנה לדבר האחרון ברשימה.

מוכנה לזין שלך. כל זה היה בשבילך.
מצפה לזה בקוצר רוח, ותודה!!

לפני 3 שנים. 17 באוקטובר 2020 בשעה 20:47

סיפור זה נכתב בהוראת האדון טום.

 

חלק ד':

רעדתי. מפחיד. לא קרה לי בחיים דבר שכזה. 

לא רציתי להאמין לזה וברגע שתפסתי את הפלאפון הרגשתי שהעולם קורס לתוך עצמו. שאלתי אותו למה הוא עושה את זה. הוא אמר לי בשביל שאציית. אמרתי לו שאני לא מוכנה לציית והמילים הבאות שלו היו ספרות. לא אחרות מהספרות שמרכיבות את מספר הטלפון של אמי.

מבועתת, שאלתי אותו מה הוא רוצה שאעשה.

הוא אמר לי שאפשר שנעשה את זה רגוע ובכיף. 

ניסיתי להתעשט, ואמרתי אוקיי. הוא אמר לי לחזור להיות נשית, ולחזור אליו. עשיתי את זה. ומשום מה, כשחזרתי להיות נשית גם חזר בי הרצון לרצות אותו, כי זה בזכותו, למרות הכל. חזרתי והוא קלט חיוך קטן. הוא שאל מאיפה החיוך ואמרתי לו שאני מרגישה יפה. הוא חייך חזרה ואמר לי שעליי למצוץ לכל אחד מהם עד גמירה.

הרגשתי חרמנית ולא חשבתי יותר מידי, עוד פחדתי ממשימות אחרות ומסחיטה, אז רק קיוויתי לסיים עם זה כבר.

התקרבתי לאחד החברים שלו וירדתי לברכיי. "זונה טובה" הוא קרא לי בעודו שולף את הזין. גם הזין שלו היה מהמם, ראו את הוריד, הוא כבר עמד, ומגולח לחלוטין. סיפקתי אותו כשהשניים האחרים מביטים ומאיצים בי. דבר דומה קרה עם הבחור השני. 

אחרי שסיימתי רק רציתי לעוף משם, כשאני יוצאת מהדירה במהירות שמעתי את אביב אומר: "נקבע לעוד פעם בקרוב".

 

נהנתי. תכלס. נהניתי. אבל גם משהו בי שמח שאביב לא פנה אליי יותר ושאני לא פניתי אליו.

 

סוף.

לפני 3 שנים. 17 באוקטובר 2020 בשעה 8:43

הסיפור נכתב בהוראת האדון טום.

 

חלק ג':

רגע לפני שאחשוף, אני חייבת לציין שזו הייתה מציצה מושלמת, כל מה שיכלתי לחלום עליו. זין עומד גדול ויפה, ביצים מגולחות שכיף ללקק, אני הייתי נשית בטירוף, הפאה הוסיפה לי להתרגשות וכמובן האודם והלק שמשלימים את המראה כשאני נוגעת בזין ומוצצת.

כאשר הזזתי את הראש בשביל לומר שסיימתי, הבחנתי בשני החברים שלו מאיצים בי ומצלמים אותי. זה היה קו אדום מבחינתי, גבול שאביב הכיר. מההתחלה נמענתי מחשיפה ולא רציתי שיצלמו אותי.

שאלתי את אביב מה זה צריך להיות? ולפני שסיימתי לשאול הוא דחף לי את הראש חזרה לזין שלו. התנגדתי. יש לי גבולות. בכעס הלכתי לשירותים ונעלתי את הדלת על מנת להוריד את בגדי הנשים והאיפור וללכת משם. תוך כדי שמעתי לחשושים אבל לא הבנתי מה הם אומרים. כשיצאתי מהשירותים אחרי כמה דקות חיפשתי את הפלאפון שלי ולא מצאתי.

שאלתי את אביב איפה הוא והוא ענה לי: "סתמי זונה, תחזרי להיות נשית, עוד לא סיימנו פה".

זה לא היה מתאים לו. ראיתי אותו מחזיק את הפלאפון שלי וביקשתי חזרה. הוא הביא לי וכשאני מתקדמת לכיוון היציאה הוא עצר אותי ואמר לי: "שרמוטה, לא כדאי לך". שאלתי למה, והוא ענה: "את בטח לא רוצה שכל התמונות והסרטונים יגיעו לאימוש, נכון?". באותו הרגע הבנתי שהשארתי את הפלאפון פתוח כשהלכתי לשירותים, ובזמן הזה הם לקחו את מספר הפלאפון של אמא שלי.

פחדתי, נורא, סיוט שלא חשבתי שיכול לקרות.

לפני 3 שנים. 16 באוקטובר 2020 בשעה 18:37

הסיפור נכתב בהוראת האדון טום.

 

חלק ב':

בעודי על ברכיי, נשית, סקסית ועם הפאה שרק חלמתי עליה, מוצצת בחושניות, עצרתי לרגע ושאלתי את אביב מה ההפתעה שהוא אמר לי עליה. 

רגע לפני שהוא הספיק לענות לי, נשמעה דפיקה בדלת ולאחר מכן שני גברים נכנסו לחדר.

שאלתי את אביב מה העניין והוא אמר לי שהם חברים שלו, ושזו ההפתעה, ושעליי לציית לו ככלבה בכל הנוגע אליהם.

קצת חששתי, אבל סמכתי עליו.

כששני החברים שלו נכנסו שמעתי צחוקים עליי בסגנון: "זה גבר זה? הוא לא נראה בכלל כמו גבר איזה כוסיתתתת". ההשפלה עשתה לי את זה ונהנתי מזה. אביב צעק עליי להמשיך למצוץ לו והודיע שמייד אחרי שאסיים איתו אז אמצוץ גם להם אחד אחרי השני.

המשכתי למצוץ, וכאשר הזזתי את הראש בשביל לסיים ראיתי ש.. 

לפני 3 שנים. 16 באוקטובר 2020 בשעה 13:16

סיפור זה נכתב בהוראת האדון טום.

הסיפור אמיתי לגמרי מלפני תקופת הקורונה ומספר את החוויה מנקודת המבט שלי.

 

חלק א':

אביב, בחור שולט, חסון ואקטיבי, היה השולט האולטימטיבי עבורי, הוא עזר לי להשתרמט, להיות חופשיה ולהנות כנשלטת. הייתי מגיעה אליו כמעט כל שבוע, והוא אהב לקנות לי ביגוד נשי כל פעם ולהפתיע אותי, זה הפך את הסקס כל פעם למשהו חדש. כל פעם כשהגעתי אליו לדירה לא היו הרבה דיבורים, התלבשתי והתאפרתי בשירותים, והוא חיכה לי במיטה לשליטה מלאה שלו. הייתי כנועה.

באחד הימים לפני שנפגשנו כרגיל, הוא שלח לי תמונה של פאה שהוא קנה. פאה בלונדינית, שיער חלק וארוך. זה חלום שהתגשם עבורי, אני המון זמן מחכה למצוץ לו עם פאה ולהזיז את השיער הצידה כשאני עושה את זה בחושניות.

התלהבתי מאוד, והוא רשם לי שהוא שמח שאני מרוצה, אבל שבשביל שהוא ייתן לי את הפאה, הוא רוצה שאזרום איתו עם הפתעה קטנה שהוא יכין לי בסופש שניפגש.

לא שאלתי מהי וגם לא עניין אותי.

הגעתי אליו הביתה בסופש, ראיתי את הפאה ונמסתי, נכנסתי לשירותים להתארגן. ככשמתי את הפאה הרגשתי שלמה, הייתי נשית וסקסית בטירוף!

הוא חיכה לי שאמצוץ לו, וכמובן שאמצוץ, הוא כל כך משקיע! 

שמתי אודם מהר מהתרגשות וניגשתי אליו, מצצתי ותוך כדי נזכרתי שהוא אמר שתהיה הפתעה, אז עצרתי לרגע בשביל לשאול.