ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

My Sex Stories

סיפורים אמיתיים מהחוויות שלי כסיסי שרמוטה נשלטת
לפני 3 שנים. 17 באוקטובר 2020 בשעה 8:43

הסיפור נכתב בהוראת האדון טום.

 

חלק ג':

רגע לפני שאחשוף, אני חייבת לציין שזו הייתה מציצה מושלמת, כל מה שיכלתי לחלום עליו. זין עומד גדול ויפה, ביצים מגולחות שכיף ללקק, אני הייתי נשית בטירוף, הפאה הוסיפה לי להתרגשות וכמובן האודם והלק שמשלימים את המראה כשאני נוגעת בזין ומוצצת.

כאשר הזזתי את הראש בשביל לומר שסיימתי, הבחנתי בשני החברים שלו מאיצים בי ומצלמים אותי. זה היה קו אדום מבחינתי, גבול שאביב הכיר. מההתחלה נמענתי מחשיפה ולא רציתי שיצלמו אותי.

שאלתי את אביב מה זה צריך להיות? ולפני שסיימתי לשאול הוא דחף לי את הראש חזרה לזין שלו. התנגדתי. יש לי גבולות. בכעס הלכתי לשירותים ונעלתי את הדלת על מנת להוריד את בגדי הנשים והאיפור וללכת משם. תוך כדי שמעתי לחשושים אבל לא הבנתי מה הם אומרים. כשיצאתי מהשירותים אחרי כמה דקות חיפשתי את הפלאפון שלי ולא מצאתי.

שאלתי את אביב איפה הוא והוא ענה לי: "סתמי זונה, תחזרי להיות נשית, עוד לא סיימנו פה".

זה לא היה מתאים לו. ראיתי אותו מחזיק את הפלאפון שלי וביקשתי חזרה. הוא הביא לי וכשאני מתקדמת לכיוון היציאה הוא עצר אותי ואמר לי: "שרמוטה, לא כדאי לך". שאלתי למה, והוא ענה: "את בטח לא רוצה שכל התמונות והסרטונים יגיעו לאימוש, נכון?". באותו הרגע הבנתי שהשארתי את הפלאפון פתוח כשהלכתי לשירותים, ובזמן הזה הם לקחו את מספר הפלאפון של אמא שלי.

פחדתי, נורא, סיוט שלא חשבתי שיכול לקרות.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י