לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

וידוי בדס"מ

התחלתי ממש בבדס"מ על ידי המלכה שלי בצרפת. הכרתי אותה השנה שעבר והיא הדריכה אותי בעולם הבדס"מ.
לפני 10 חודשים. 20 ביוני 2023 בשעה 16:29

זה היה לפני 6 חודשים בצרפת. אותו לילה הביאה אותי למסיבת בדס"מ. ברגע שנכנסתי לבשה אותי בתחתונים שחורים וצווארון עם רצועה, תפסה ברצועה והחלה להסתובב איתי בגאווה ברחבי המועדון.

היא הראתה לי כל המקומות: חדר שולחן הבדיקה, חדר הצלב, חדר הכלובים וכו'. בכל פעם ראיתי אותה בוחנת את התגובות שלי. הלב שלי היה דופק חזק. אחר כך התיישבנו וביקשה ממני להביא לה משהו לאכול. הבאתי לה ושכבתי, ראשי על ברכיה. היה לה מהנה לראות אותי כל כך תלותי בה, חלש, מפחד ונצמד אליה. היא ליטפה אותי הרבה זמן באהבה ורוך, כינתה אותי "החתול הקטן שלי".
ואז היא לחשה באוזני: "תעמוד על ארבע, אנחנו הולכים לטייל במועדון". הרגשתי שאני הולך להתעלף ממשקל המילים שלה. התחננתי בפניה אבל שום דבר לא עזר. היא ענתה באהבה גדולה שזה כך, אני חייב לענות לדרישותיה, אני הכלבה האהובה שלה. הלכנו ככה, אני טפוס ברצועה על ארבע, לתוך אחד החדרים. תפסה אותי בושה קיצונית אך מענגת, עירבוב של הנאה עצומה להרגיש כל כולו שלה ושייך לה.
היא הובילה אותי לאיזה מכשיר המיוחד לספנקינג והושיבה אותי עליו. עמדתי על ארבע, הרגשתי את המבט של כל האנשים העומדים בכניסת החדר להביט על מה שקורה. אני מודה שהייתי מזועזעה. שם התחילה לאט לאט להוריד לי את התחתונים. אמרתי לה: "בבקשה גברתי לא זה, לא מול כולם". אבל תמיד בעדינות רבה ובאמפתיה גדולה ענה לי לשחרר את עצמי, לסמוך עליה לחלוטין, לנטוש את עצמי בידיה. סובבתי את ראשי כדי לא לראות את הקבוצה הקטנה שהתגבשה בכניסה לחדר כדי לצפות. הרגשתי כל שנייה, כמו נצח, את הידיים שלה מורידות לי לאט לאט את התחתונים, הישבן שלי שמתגלה לאט לאט מול כולם, ואז את היד שלה שלטף את ישבני ואחר כך שהתחיל להכות אותי. איבדתי כל שליטה, הייתי כולו שלה. לא ידעתי שאפשר להגיע לדרגה כזו של תלות, שייכות ואהבה. כל גופי ונשמתי היו שלה, ככה היא אוהבת אותי וככה אני אוהב אותה.

לבסוף התיחדנו בחדר לבד, חיבקה אותי, הייתי רועד. פייסה אותי במילים ובלטיפות ועשינו אהבה.