אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ודברים

שלי. אישי.
לפני 3 שנים. 11 באוקטובר 2020 בשעה 20:04

לכבוד אישה אחת , שהיא התגלמות כל הטוב באתר הזה בפרט ובנשיות בכלל. את מדהימה, ועל אף פער הגילאים העצום בינינו (23 שנים), מקווה שיום יבוא ואכן תתני לי הזדמנות לכבוש את ליבך, כשווה בין שווים.

 

בינתיים רק רוצה להודות לך, את מושלמת ותודה שאת קיימת .

לפני 3 שנים. 1 באוקטובר 2020 בשעה 19:55

הולכת לפח הדמוקרטיה.. 

למזלי אני צעיר חכם חתיך ומשכיל.

מי מצטרפת אלינו לפורקן פיזי בזמן שהכל מתמוטט מסביב?

לפני 3 שנים. 30 בספטמבר 2020 בשעה 17:16

אני והבחורה המדהימה מהפוסט הראשון שוחחנו ארוכות.. העלינו זכרונות מאותו לילה קסום והגענו למסקנה מעניינת.

אנחנו מעוניינים לשחזר, אך הפעם עם טוויסט. אנו מעוניינים לצרף אישה נוספת, פחות קריטי לפחות בינתיים מאיזה צד של השוט.. פניות רק מרציניות.

 

לפני 3 שנים. 24 בספטמבר 2020 בשעה 14:06

איכזבתי אישה מדהימה..

 

לפני 3 שנים. 12 בספטמבר 2020 בשעה 17:20

מגיל 16 עקבתי אחרי אחת המשתמשות כאן בכלוב. סיפוריה היו כאגדות בעיניי, היא העלתה תמונות ממפגשי זימה שערכה בביתה ואני נפעמתי מעוצמת המשיכה והסטייה שהייתה קיימת בה, הייתי בתול באותה תקופה, ולהיחשף לכאלו דברים גרם לי להבין שיש עולם שלם שם בחוץ.

בגיל 22 אזרתי אומץ, קניתי לה מנוי וקבענו להיפגש בביתה בת"א, הגעתי עם יין , היא הכינה מראש פייסלים. ישבנו ודברנו, צחקנו, ולאחר בערך שעתיים היא הלכה להשתין. 

בעודה משתינה, היא קראה לי, וציוותה עליי להוריד את מכנסיי, והחלה למצוץ לי, המציצה הכי טובה שחוויתי אי פעם, והזהירה אותי שאם אגמור זה יגמר בביס.

כשסיימה להשתין, סובבה אותי בכוח רב (בחורה גדולה) לאסלה, והכריחה אותי לאונן כשהזין שלי נוגע ברגל שלה ונעמדה מעליי ואוננה, רק אז היא כבר גמרה פעמיים.

אח"כ חזרנו לספה, היא אסרה עליי לגעת בעצמי , והסכימה לי רק לגעת בשדייה ורק עם הפה, ככה המשכנו לשבת ומדי פעם ליקקתי את שדיה העצומים  . 

לבסוף, בקשתי ממנה רשות להכנס לתוך המבצר שלה, היא זרקה אותי על המיטה וזיינה אותי, אמנם הזין שלי היה בתוכה, אך היא זיינה אותי כמו משוגעת, סובבה אותי , קפצה עליי, זזה והזיזה, הייתי האקטיבי הכי פסיבי בעולם. אחרי זמן מה ואין ספור אורגזמות והשפרצות שלה (הציפו את כל המיטה), בקשתי רשות, סובבתי אותה, עליתי עליה, דפקתי אותה הכי חזק שאפשר עד שגמרתי בתוכה. 

 

הסתובבתי וחייכתי אליה, אמרתי לה שאמנם אין לי נסיון רב, אבל זה לא רחוק מהתיאורים שלה בבלוג ובהכרח הכי טוב שחוויתי, היא אמרה שאחכה וזו רק ההתחלה בעולם הבדס"מי , לצערי מאז לא היה המשך.. לא התנסיתי יותר..