לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המאסטר ואני.

לפני 3 שנים. 8 בדצמבר 2020 בשעה 21:36

קמנו בבוקר הכנתי לנו קפה ישבנו שתינו ואז ביקשת מים. מזגתי לך מים והמשכנו בבוקר הרגוע שלנו. שותים קפה מעשנים סיגריה מתחבקים מתלטפים ואתה כמובן שותה מים... 

אני שכבר כמה שעות לא הרגשתי את השפתיים שלי צמודות לגוף שלך מבקשת לשחק לך ב*** אתה בנונשלנטיות מוחלטת עונה לי לא וממשיך לחבק אותי אני נשארת קצת מאוכזבת אבל יודעת שהסבלנות תשתלם לי... ובאמת אחריי כמה דקות אתה שולף אותו ואומר לי בואי קחי. אני ישר קופצת ומתחילה להתענג ללקק ולמצוץ. אתה אומר לי תשחקי בעצמך אני בשמחה שולחת יד שישר נרטבת וממשיכה להתענג מכמה שאתה טעים לי וכמה כייף לי להחנק ממך להרגיש אותך חופר לי בגרון קצת מקיא ונהנת מזה ואתה ממשיך כל פעם שאני מרגישה שאני לא יכולה יותר אני נחנקת חייבת אוויר אתה יודע לעצור ולתת לי לנשום בלי שאני בכלל מסמנת לך, כזה אתה מרגיש אותי. קומי בואי להתקלח ואני קצת מתבאסת כי בא לי עוד. נכנסת למקלחת אתה מושיב אותי על הרצפה עומד מעליי והוא צמוד לאף שלי את מוכנה? ואז יורד לי האסימון למה כל המים ששתית קודם. דיברנו על זה לפניי ואמרתי לך שמעולם לא ניסיתי אבל זה מסקרן אותי ממש ואתה ענית ננסה. והינה זה הגיע אני יושבת על הרצפה הקרה אתה מעליי מסתכל לי בעניים ומתחיל להשתין עליי אני ברפלקס פותחת את הפה ונותנת לך להשתין לי בפה אתה ממלא אותי בחום של הנוזל שלך ובמבט שלך. העניים שלנו לא נפרדות ואני נהנת מכל רגע רואה אותך כמה אתה נהנה ומסופק וזה גורם לי לעוד יותר תענוג וחרמנות.אתה מסיים ודוחף לי אותו לגרון אני מוצצת ונהנת מהטעם שלך.אתה מרים אותי מקופף ומתחיל לזיין, מוציא מסובב ונותן לי לשתות את הזרע שלך. אני מתענגת על כול טיפה שנופלת על הלשון שלי וכל טיפה שמחליקה לי לגרון. 

אתה עוזר לי לקום ואומר לי בואי ננקה אותך. 

אתה מקלח אותי חופף לי ומנקה כל סנטימטר שלי אני מתמוגגת מכל מגע וכל תשומת הלב שלך בי והמוח עוד לא חוזר למקום שלו אחריי החוויה המדהימה שחוויתי עכשיו.

בייב שלי אביר שלי תודה לך על חוויה מדהימה!! לעוד חוויות מדהימות ביחד🖤

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י